Jump to content

mitaka_bg_pd

Members
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    ВАЗ 21013

Персонална информация

  • Локация
    Plovdiv

Последни посетители

745 профилни разглеждания

mitaka_bg_pd's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Продавам въпросният двигател 1.8т.Към него давам електрониката дебитомер,кулер и съединител от ACE.Единственото което липсва е турбината.Затова давам и колектор с фланец т25.Мотора е в добро състояние свалял съм му 4-ти биелен лагер за да видя състоянието му.Лагерите са оригинални и като нови!За връзка с мен 0878/91-06-07 или Л.С. От Пловдив съм! Цената която му търся окомплектован е 700 лв
  2. Бавно,но славно продължавам.Така дойде ред и на задния мост,мислих да правя промени по окачването,като например тази допълнителната стабилизираща щанга като на Мирката,но се отказах отзад се запазва оригиналната концепция която си е.Единствените промени е подмяна на сегашните амортисьори ,който бях много доволен от тях с червено кони.Регулирах ги,но не са натегнати максимално оставил съм малко аванс и въпреки това ще бъде по-добре с тях.Днеска пристигна и полиуретана за задните щанги и пластинчатият шпер на марката VAL Racing.Предстой сваляне на старият заден мост и окачването на новият.Но преди това ще бъде обслужен с нови семеринги и масло.Предстой и монтаж на шпера на 3.9-то което бях си взел преди много години и да си призная имах някакво усещане че на него ще сложа шпер.Шпера е 50 % като проучих въпроса съвсем лесно става на 70%,което ще ме удовлетворява.Предстой монтаж на задният мост и като приключа с него започвам работа по мотора и кутията,рязане и напасване.
  3. Maкар и слабо продължаваме с леки темпове.Докато се занимавам с фланеца,за кутията,който между другото е почти готов,реших да разглобя и предницата на колата.Идеята беше че след като колата ще се засилва,всичко трябва да е подготвено и да е на ниво.Накупих си полиуретан за предницата,също така предната стабилизираща щанга която е 19мм е подмених с такава,която е 24мм.Втулките на носачите,тампоните на амортисьорите и тези на стабилизиращата щанга са от полиуретан.След като се измъчих и пуснах колата на земята на първо впечатление колата значително по-стегната.Следващата стъпка е минаване към задният мост и слагането на полиуретан.Същевременно ми изпаднаха 2 черви регулируеми конита на твърдост,който смятам да монтирам като приключа с моста отзад. Да се върна на фланеца почти е готов отвора към мотора е готов,само 1 отвор на стартера ми бяга,но бяга с 0.5мм който вчера пусна и се надявам утре да е готов.Ако е готов подготвям бмв кутията и смятам мотора като е на земята да сложа кутията с цел оста и да влезне в коляновият вал за да не се измята и да фиксирам къде ще стой.Останалото е работа на стругаря.Също така наскоро от един колега си взех и колектора с т25 фланеца.Надявам се съвсем скоро да има развитие.
  4. Днеска минах през лазера и си взех фланеца,който беше пуснат за проба чертан по ауди кутия!Получи се разминаване на някой отвори с по 3-4 мм,но въпреки това е станах сходен с това което трябва да бъде.За пробата го пуснах 3 мм и е начертан само ауди фланеца,все още се обмисля,но когато вече е фиксиран на 100 % ще дупча на място фланеца с бмв кутия с цел да се избегне разминаването на болтовете на бмв кутията.Когато корегирам пак отворите ще видя какво се е получило и с 3-я опит да се получат нещата,след което минавам на фаза пети на двигателя и неговото му фиксиране!
  5. Предложението е на един познат който кара на Калояново и е супер доволен,затова смятам да пробвам с тях
  6. Ето и най-новото и според мен най-важното като upgrade в колата ми а именно спирачните.Новите спирачки са със скромния диаметър 284мм и 22мм дебелина от Фиат купе.Взех си апаратите за скромната цена от 30 лв в не лошо състояние след,което един приятел се нае да ми начертае планки за тях(и за което му благодаря ) Външно състоянието им бе много лошо,но след разглобяването им видях че са работили до последно.Така махнах старите маншони и изкарах буталата.След тази процедура ме свързаха с човек който ми се занимава с боядисването на дадените елементи.На него оставих честта да ги освежи.Така след пясъкоструй и прахово боядисване апаратите изглеждат много по-добре!Дисковете-не по-малко важни заложих на brembo чисто нови. Тази седмица предстой монтаж остана да си купя маркучи спирачни и 2бр. банджо болтове за маркучите!Като накладки смятам да заложа марката Blue Print по препоръка на един приятел-не са скъпи,много са меки и дават много добро сцепления както студени,така и топли.Е разбира се имат си и негативи-бързо свършват,но това ще се уточнява с времето.Прилагам малко снимков материал преди и сега как са се получили самите апарати!
  7. Здравеите колеги и за много турбини Наскоро като рових из нета попаднах на снимка на блока на абф-а и гледам неговото маслено охлаждане не сочи назад като на аеб-то а право надолу,което може да се окаже възложо при моят тесен кош.Някой има ли представа дали са идентични един към друг маслените фланци? П.С Скоро не съм писал по темата,но съвсем скоро ще видите развитие
  8. Благодаря на колегите за милите думи и не на последно място за подкрепата Лично мен най-много ме притеснява как да измисля това с маслото,утре ще отида до гаража и ще ви снимам колко близко идва всичко.Най-удачен вариант ми се струва да бъде изместен филтъра с тръби така че да не пречи на кормилната кутия.Някой ме упрекнаха че кутията (кормилната била архаична да съгласен съм,да има много болтови съединения,но за разлика от рейката е на оригиналното място,геометрията в движение не се пременя,докато ако не уцелиш правилното място на рейката на присаждан автомобил говоря,в движение е забавно.Също така ако си запазя корм.кутия съм замислил един електроусилвател да сложа при което всякакви проблеми с трудността на въртене ще изчезнат. П.С Забравих да спомена момчета мотора смятам да го карам с Megasquirt.Предполагам едни ще ме подкрепят,други ще ме критикуват,но в крайна сметка това е!Мегата преди това е карана на 1.8Т и от приятели дочух че има проблем с дебитомерите стандарните електроники.Така си решавам всякакви проблеми,пък и прекъсвача е по готин
  9. Нещо подобно изместване търся на масленият филтър Въпроса е дали ще успее да се намери готов кит ?
  10. Можеж ли да ми кажеж как да го завъртя и съответно ако бъде завъртян дали ще работи правилно и няма ли да има проблем за филтъра?Има ли някакво преправяне на захващенето му с цел да се завърти на ~270градуса?
  11. Момчета понеже не съм запознат с устройството на 1.8Т-то има ли някой информация без тези маслените пари (тръбите ги махнах за да няма допълнително рязане проблем ли ще е и другото ми питане освен този оригиналният 1.8Т маслоохладител от какво друго мога да намеря така че не е насочен назад към мотора?
  12. Най-вероятно ще си остане с такъв воден охладител.Просто целя да не сочи назад филтъра а по възможност настрани ако някой има идея как или е правил нека да сподели. П.С Благодаря на всички за подкрепата.Темата бавно ще върви,но за всяка една стъпка ще ви уведомявам.А като е направя ще имате възможност да видите колата на Калояново
  13. Колата се кара предимно за тайм атак,за дрифт съм нямал достатъчна мощност.Ами не с малко по-голяма турбина от стоковата ще съм.Ще целя около 200-250 коня на мотор,което ще е напълно достатъчно за това купе и за пистите в България
×
×
  • Create New...