Jump to content

jijane

Members
  • Мнения

    47
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Honda

Последни посетители

1005 профилни разглеждания

jijane's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Коментираната настройка не е задължително да е свързана с ФСИ мотор. Има и коли МПИ с датчик за налягане и шим на помпата. Но комп-а за ФСИ е малко по-сложен, основно заради различните инжектори.
  2. По същия начин се емулира/управлява сигналът, както се управлява и при коли, които са МПИ, но помпата се управлява с шим. Дали директно газовата щайга ще управлява помпата, дали ще лъже датчика е все тая, а може и двете. Не е ракетна наука разбира се, но си има тънкости. Повечето газаджии са застинали в 20-ти век и са свикнали да настройват на слух и мирис.
  3. - БРЦ в Тракия - Лазаров и Атанасов - или аз, ако не е критично спешно
  4. Кое заволи е? Старото с компютър на АЕБ, или новото с компютър на БРЦ?
  5. Може да идеш при Жоро от Остромила и да го питаш за неговата с4-ка. Тя е със същия мотор като твоя, с бавните не можещи да се справят компютри.
  6. Гледам пише, че си от Пловдив. В такъв случай отиваш в Тракия, където е официалното представителство на БРЦ и срещу 30 и няколко лева ти дават сензора, който ти е необходим. ЕленаГаз и те купуват от там. Голяма драма с тоя сензор. Дори и BRC830000 може да се монтира без проблем и да се настрои през софтуера.
  7. Метнали са те нещо. Цената му би трябвало да е същата, като на другите модели сензори. Твоя е за Europa2 70градуса нивомер.
  8. Диодите мигат гогато има проблем по веригата за нивото на газта в бутилката - прекъснат кабел, прецакан сензор, не свързан кабел към сензорз, или ако мноого подмине заданието в софтуера. Смяната на сензора, специално с такъв оригинален на БРЦ е скъпо удоволствие.
  9. 2 е по добре от 1 Ще им падне капацитета на Заволитата без спиралите, но иначе са добър вариант. Проблема понякога, е че няма място за втори и трябва да се мислят разни гимнастики. @Fitil4o защо са ти 2 изпарителя за твоята кола? Сложи си или принс-а или КМЕ-то в зависимост кой модел на принс имаш, ако е малкия слагай КМЕ-то, ако е големия е ясна работата.
  10. Честита нова година 1. Някакво бутиково изпълнение трябва да се направи, за да смогне с една тръба. Повече пречат стесненията по трасето(клапани, фитинги). Проблема е в разхода на гориво. Както знаем пропан-бутана се бута към редуктора с налягане, това налягане пряко зависи от температурата. Когато имаме голям разход за продължително време, сместа в бутилката започва да кипи и да се охлажда, от там пада и налягането и 408 коня на кукуво лято. За зимата да не говорим, там е още по зле. 2.Прекалено изхвърляне е за 250 коня кола Екстрийма(не ми е попадал, но съм почти сигурен, че е със медни спирали като на Заволи-тата), излишно харчене на пари, но ако ти се дават 400 лева, скачай. 3. При твоята мощност проблем няма. Кейхин-а няма да стигне за 250 коня/4 цилиндъра. Може и да се справи на статичен поток с по-високо налягане, но е малко на кантар работата . И пак те съветвам да си вземеш качествени полиестерни филтри, че с наща прекрасна газ ще заминат много бързо.
  11. КМЕ Екстриим е друга категория в сравнение с МАКС-а на БРЦ. Турбо Голд-а е в категорията на МАКС-а, който е доста по-скъп от КМЕ-то. БРЦ-то държи много стабилно налягане при всякакви натоварвания(с4@335 коня има 0,15 бар пад на налягането при пълно натоварване), като пуснеш газта не вдига налягането до небесата. Ако сравним МАКС с Голд, категорично макс-а е класа отгоре над кме-то(отопление и налягане). Мембраните на БРЦ-то са 20 лева. КМЕ Екстрийм - 408 коня може да изкара с една тръба, само лятото и то при пълна бутилка.
  12. Имам тука една черна тухла на БРЦ изостанала, ако имаш интерес. Може да е втора хубост, но 240kW са гарантирани
  13. Всъщност компа иска ако има кой да му я даде тая смес. Тяснолентовата сонда не може да му дава съотношение, тя постоянно "щрака" бедно/богато и съответно компа обогатява/обеднява. Всичко това в режим closed loop. Като смачкаш газта, там вече е друго и сместа може да е нагласиш на определено съотношение гориво/въздух с широколентова сонда. Много богати или много бедни смеси не се препоръчват, защото пада скоростта на разпространение на пламъка. Когато боднеш широколентовата сонда и караш в режим closed loop и всичко е нормално(сондата щрака, Ги-то е нагласено), сместа си е около 15,5/1 без да бараш нищо. Като смачкаш газта аз ги нагласям около 13,5-13,8/1 за оптимален вървеж.Зимата е малко по-друго заради повечето пропан в сместа и ако искаш да се заиграваш толкова много, може да си направиш оптимални настройки за зима/лято.
  14. @TiL недей да си правиш труда да пишеш на жабарите. Почти съм сигурен, че няма да те отразят изобщо, или най-много да те пратят я в Пловдив, я в Ямбол. Това дето са ти го монтирали е малко кофти работа със софта, там регистрации в жабарския сайт, оторизации и други жабарски тъпотии. Може нещо руснаците да ти свършат работа относно софта, но знам ли. Точно поради тия особености с техните софтуери ме дразнят жабарите от ланди, както и с високопарните приказки как са най-великите, най-големите, най,най най... и как едва ли не трябва да ги почерпиш, че са те избрали да ти сложат тяхна уредба след като си платиш една торба пари. А пък то си е една обикновена италианска пръчка като всички останали, просто периферията е скъпа незнайно защо.Добре, че е АЕБ да ги държи на хоризонта, че иначе американците/канадците да са ги лапнали отдавна.
  15. Не е точно така с пропана и бутана. Нито пропана, нито бутана имат мирис, пропан-бутана се одорира допълнително със същата химия, с която се одорира и природната газ за потребителите - етил меркаптан. И пропана не кара колите да вървят, точно обратното, бутана ги кара да вървят, но заради свойствата на бутана няма как да се мине без пропан. Зимата е почти само пропан и точно поради тази причина хората се оплакват, че колата им гори повече и върви по-малко. Сега, че газта в България е гадна и пълна със всевъзможни боклуци е факт. Повечето производители на изпарители си пишат каквито си искат мощности, които в повечето случаи са измислица. Аз лично поради тази причина, когато ми се налага, използвам изпарители с доказали се характеристики, независимо от типа пълнене на двигателя. В една голяма част от случаите проблема с турбинираните коли се оказва в самия "чип" и безполезното наливане на гориво в двигателя вследствие на прословутия чип. После се започва с изпарители за 350+ коня за коли по 170-180 коня и т.н.
×
×
  • Create New...