Jump to content

смяна на километраж


toshkov81

Recommended Posts

Здравейте колеги. Проблема е следния. Купих си от колега от форума километраж с фис и бяла подсветка, но както знаете имобилайзера е в километража на нашите бараки АУДИ А6 С5 1999г. Имам всички възможни ключове на колата но нямам ПИН кода от картата. Като сложа таблото, нестига че не пали ами и немога да го прочета с кабела. и екуто не ми дава да прочета с новото табло.

Въпроса ми е КАК най- евтино мога да сменя таблото и КАДЕ по-важно. Дали да махам изцяло имобилайзера на колата или да търся да препрограмират новото табло.

Давайте съвети моля ви се и адреси на хора който могат да ми свършат работа. Звъннах в Порше и казаха че правят това нещо само ако си купя километраж от тях. Да ама зада си купя от тях трябва първо да продам колата зада събера парите :bia:

Да знам че моето няма кан бус шина. и това ще стане но засега е номера да запали колата с този километраж. като го сложа и той си тръгва идеално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз го правих вече това упражнение,но при мен колата си беше с бяла подсветка,но с малкия ФИС.Таблото си го смених в Асеновград.И аз като теб тръгнах ,да се мъча да чета ПИН кодове и глупости.Цялата работа се прави с Ваг-Тахо и става за 10 секунди без да е нужно предварително да четеш с Ваг-Ком пин код.В Пловдив ми искаха около 100 лв.В Асеновград не ми поискаха пари,но им дадох 40 лв,защото ми стана неудобно.В общи линии ,като не знаеш как става нещо те сапунисват,че е много сложно и те карат да им оставиш колата за половин ден,а работата е 10 сек.Така ми казаха в Пловдив.Ако искаш съдействие при моите хора ми пиши на лични.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При теб проблема е диагностичната линия на новото и старото табло стоят на различни пинове,това е и една от причините поради която не можеш да се свържеш с новото табло.

П.С. работата е повече от 10сек. и ако ти свършат работа са си заслужили парите :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А6 ц5 2.7т 2000г. автомат 4х4 .Аз сменях ЕЦУ с чисто ново от магазина изръсих се 1200лв.

Проблема със старото ЕЦУ че не можеше да се влезе в него (беше окислен компютъра и след какви ли не проби се установи че е проблемен)

След слагането на новият почна да ми мига ключето на инструменталното табло;

След консултация се оказа че трябва да се набие някакъв код в ЕЦУ-то;

Този код трябвало да се съгласува с инструменталното табло ;

Специалист дойде до гаража ми, влезе посредством апаратурата си в системата, но бе пуснал програма различна от ВАГ-КОМ която изкара кода заложен в това табло;И след това с вага го заложи в ЕЦУ-то и ключето изчезна и колата тръгна да върти и по-късно запали;

Сещам се че със старият ЕЦУ в който не можеше да се влезе блокирваше влизането в това инструментално табло, а след откачането на ЕЦУ-то можеше да се влезе вече и в него и да се тества;

Аз разбрах че ключа, ЕЦУ-то и инструменталното табло трябва да са съгласувани посредством този код;

Но колегата с това че инсталацията е различна също е вариант за това да не може да се влезе ако някой от пиновете се разминават;

Можете да се пробвате както при мен да се откачи ЕЦУ-то и така да се пробва дали можете да влезете в таблото;

Това било дало отговор до някъде за проблема с връзките;

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак казвам,че при мен нямаше разминаване на буксите.Всичко се свеждаше само до запознаване на новото табло с чипа в ключа на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да буксите са си еднакви то новото табло си тръгва, часовник температура, волтмер ивсичко останало.Но ключа мига и като запали след3 сек гасне колата

кои са тези разменени пинове колега. кажи ако ги знаеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз като имах проблем с компа се разрових на доста места и видя в аутодатата схеми които могат да ви насочат нещо;

Аз лично не разбрах каква е точно вашата кола имам предвид мотор кутия и т.н.

А и от каква кола е новото табло пак имам предвид същото;

Знаете ли инсталациите може да са различни; независимо че буксите съвпадат;

Вие кой ключ за палене ползвате вашият или сте взели таблото и ключа;

Дайте още инфо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....кои са тези разменени пинове колега. кажи ако ги знаеш.

Да колега разбира се че ги знам,нали с това се занимавам :hilezh: нормално е да ги знам.

На старото ти табло в синята букса 25пин е К линия(комуникационната линия) докато при новото ти табло К линията се намира в зелената букса на 28пин.Размени ги и ще дойде комуникацията.

Редактирано от Tunder
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега разбира се че ги знам,нали с това се занимавам :( нормално е да ги знам.

На старото ти табло в синята букса 25пин е К линия(комуникационната линия) докато при новото ти табло К линията се намира в зелената букса на 28пин.Размени ги и ще дойде комуникацията.

благодаря колега. това се казва полезен отговор.

А значи моята кола е а6 с5 1.9 тди 1999 а таблото е от а6 с5 2.5 тди 2003 г. Разликата е от тук до небето и точно това ме притеснява. изобщо несъм сигурен че ще стане нещо. защото нямам кан шина а на 2003 вичко минава през нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дилемата приключи. Таблото е напълно несъвместимо с моята кола и се намира в раздела за продажби на форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отново събуждам темата. Благодарение на колегата eatmyshorts де оказва че таблото може да се върже. когато успея да събера цялата информация и да го направя ще напиша и подробно обяснение. затова моля всеки който има някакви схеми за тези табла да помогне. за момента търся от каде да дръпна сигнал за разхода на гориво и сигнала за отворена врата. Ако имате предложения Ще съм благодарен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...