kotev_bg Публикувано 15 Април 2011 Доклад Share Публикувано 15 Април 2011 Колеги здравейте сутрин пали трудно колата запали и веднага гасне така някаде кам 20-я път запали после няма проблем на следващата сутрин пак така само на бензин я карам горивния филтер е сменен нов акомулатор ????????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xsport Публикувано 15 Април 2011 Доклад Share Публикувано 15 Април 2011 колега закачи я на vag-com да видиш как са свещи бобини и датчиците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kotev_bg Публикувано 15 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2011 не показва грешки в датчици или нещо друго преди малко я пробвах запали само сутрин неще ????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
power007 Публикувано 15 Април 2011 Доклад Share Публикувано 15 Април 2011 остави я в някой сервиз. Колата трябва да е умряла от студ и тогава да се гледа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kotev_bg Публикувано 19 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2011 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 19 Април 2011 Доклад Share Публикувано 19 Април 2011 Вижте да не връща горивото обратно в резервоара (да разтоварва налягането на бензина). Моята беше така и сложих клапан след помпата, защото този на помпата беше дал фира, а да сменям цяла помпа за един клапан - . За 10 лева вече половин година пали на четвърт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kotev_bg Публикувано 20 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2011 благодаря Ви колеги че се включихтеколата е на майстор дано да я оправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
big G Публикувано 25 Април 2011 Доклад Share Публикувано 25 Април 2011 kotev_bg,...и ако/като/ установят причината драсни 2 реда. Аз имам подобен проблем повече от година. Когато колата престои повече от 4-5 часа и после пали trudno (от 2-3-4 път). Проблем със студения старт. Иначе като запали веднъж,после никакви проблеми с паленето. До следващия по дълъг престой. На диагностиката всичко е ОК. Сложих клапан да не би да връща евентуално бензин-никакъв ефект. И съм се примирил с положението, но ако някой може да подскаже и помогне ще съм благодарен.Става дума за А3 1.8Т '2000г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kotev_bg Публикувано 26 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2011 Значи колега вчера си направех опит беше топло и колата запали свалих таблото километража и и го оставих на сянка след 10 минути сложих буксите пробах да запаля и нещезапали изгасне,запали изгаснеоставих километража в колата да се напече след 10 менути колата палеше и така нещо в километража се влияе от температурата топло студено и колата неще да пали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 26 Април 2011 Доклад Share Публикувано 26 Април 2011 От последния ти пост ми прилича на проблем с Имобилайзера ( обаче си нямам идея на А3 дали е в таблото ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kotev_bg Публикувано 26 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2011 нещо в таблото е колега дал сам го на ремонт дано се оправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
power007 Публикувано 29 Април 2011 Доклад Share Публикувано 29 Април 2011 (Редактирано) На повечето А3 имобилайзера е интегриран в модула на таблото и ЕКУ двигател. Затова когато се сменя един от тези два модула колата се закача на чичко Ваг за да си поговори с модулите и да се разберат, това също важи и ако си правиш нов ключ. А това че палиш и веднага гасне със сигурност ме насочва на проблем с имото, но трябва да се закачи колата за да си изпее болежката. Ако си от София ми званни на тел. или пиши на л.с. да я погледна колицата, може да изкочи болежката Редактирано 29 Април 2011 от power007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kotev_bg Публикувано 11 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2011 Проблема е решен оказа се реленце на имобилайзеракоето се намира на платката на километража Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A Atanasov Публикувано 18 Май 2011 Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 колеги и аз имам проблем с моята кола А4 1.8 не пали Дали може да е от имобилаизера миналата сабота един приятел ЕЛ техник ми я запали но като исчаках следващия ден на студен двг не ще какво ли може да е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kotev_bg Публикувано 18 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2011 гасне ли ти лампата за имобилайзера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A Atanasov Публикувано 21 Май 2011 Доклад Share Публикувано 21 Май 2011 изгасва ще я правя след 26-ти май Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankata_555 Публикувано 11 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2012 преди да изгасне свети ли ти имобилайзера (жълта лампа на таблото с кола и ключ)??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване