Ivaylo Petkov Публикувано 16 Април 2011 Доклад Share Публикувано 16 Април 2011 Здравейте колеги, имам много голям проблем с моето Ауди А4 2001г 1,9 ТДИ 131к.с. За трети път ми се налага да сменям разпределителен вал ... Колата е купена нова от БГ, всичко беше наред преди да стане на 200 хил. км.На около 240 хил.км се появи едно мн гадни чукане с мотора и започна да работи на 3 цилиндъра. Беше се износила само едната гърбица на вала, сменихме го и се оправиха нещата. След около още 30 хил. км пак същия проблем и пак на същата гърбица. Този път отидох при дръг майстор сложихме пак вал .... и познайте ... е този път изкара около 40 хил. км..... никой не знае от къде може да идва проблема, явно не се маже като хората и затова се изтърква ... и аз нямам идея. Винаги е карана с хубаво масло и винаги колко налея, толкова точа. Само знам, че този вал май ми стана консуматив Някой с подобен проблем? Или идея от къде е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marsianec Публикувано 16 Април 2011 Доклад Share Публикувано 16 Април 2011 логично ако погледнеш на нещата . да.за да изяжда една и съща гърбица .. може би там няма мазане .проследете пътя на маслото .. да няма запушена магистрална дупка . измери си налягането на маслото .. има значение предполагам .. дали е първи или последен цилиндър . много неща може да са .. ама си трябва човек дето разбира или повдигач на клапан нещо да прави мизерия ..или някой от клапаните на въпросния цилиндър да е крив . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivaylo Petkov Публикувано 16 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2011 Да ПД е.....Първи цилиндър ми ги варти тези номера. Кажете някой таферен майстор, от Плевен, София, Търново.... не знам вече и аз къде да ходя...... но май най-правилниа път е към някой язовир )) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 16 Април 2011 Доклад Share Публикувано 16 Април 2011 (Редактирано) Да ПД е.....Първи цилиндър ми ги варти тези номера. Кажете някой таферен майстор, от Плевен, София, Търново.... не знам вече и аз къде да ходя...... но май най-правилниа път е към някой язовир ))За такива "завъртяни" проблеми само Д-р Хаус - Мишо http://multitronic-box.com/Няма втори диагностик като него - много упорит, гледа всичко по 3 пъти за да е сигурен на къде тръгват нещата Също така се надявам, че слагаш хубав (т.е оригинален) вал .... защото какви ментета има - първо са кашкавалени, второ с тях колата не работи добре и се бутат аванси и какво ли още не та да се държи прилично Редактирано 16 Април 2011 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jani 76 Публикувано 16 Април 2011 Доклад Share Публикувано 16 Април 2011 Колега решението ти е МИШО!!!!!!!!!!!!!!!!!!Моята кола в момента е при него защото е най добрия диагностик и може би най добрия майстор на ауди в България!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 16 Април 2011 Доклад Share Публикувано 16 Април 2011 (Редактирано) Да колега Мишо е човека за тези работи.Аз от едни вибрацийки обиколих все що има сервизи в София и само мотора не смениха ,а той само врътна дюзата и се оправиха нещата Другия за ,който съм чувал само добри отзиви е Ифидик от Варна(зависи кой ти е по близо). Редактирано 16 Април 2011 от nuvoari Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivaylo Petkov Публикувано 17 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2011 Благодаря мн момчета, ще се свържа с този д-р Хаус Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 17 Април 2011 Доклад Share Публикувано 17 Април 2011 Подкрепям и аз положителните мнения за Мишо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evgeni 85 Публикувано 4 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2018 На 16.04.2011 г. at 19:09, jani 76 написа: Колега решението ти е МИШО!!!!!!!!!!!!!!!!!!Моята кола в момента е при него защото е най добрия диагностик и може би най добрия майстор на ауди в България!!! Даите телефон на маистор мишо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 5 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2018 Никъде не прочетох като сте сменяли воловете повдигачите сменихте ли? Ако не сте ги сменяли ще сменяте валове като замаяни докато не се пробие повдигача и смените всичко наведнъж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 6 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2018 С вала се сменят повдигачите задължително. То като ги свалиш и ги видиш няма да се чудиш дали са за смяна. Лагерите на вала също задължитемно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 6 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2018 Мишо работи в Хърватска. Даите телефон на маистор мишо Бах дъртата тема изровихте Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване