зеФс Публикувано 14 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2011 Грешката се премести. B1 S1.... И трите сонди не ги ще колата.Даде и малфункшън на двете сонди заради контактния спрей вероятно. Питам го пича - този спрей да не е електропроводим, като цинковия хлорид, той - не, само почиства. Добре, че не ми гръмна компа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 14 Май 2011 Доклад Share Публикувано 14 Май 2011 Ауди ползва три вида сонди. Не са взаимозаменяеми. Пък пичовете дето четат грешки, вероятно не са и чували за видове сонди. Както и да е. Контактните спрейове не са електропроводими, само реагират с нагарите, окисите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marsianec Публикувано 22 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2011 (Редактирано) първата сонда е ясно какво мери . останалия свободен кислород . втората сонда има само една функция .. за да стане ясно каква е функцията на втората сонда ... трябва да се знае каква е функцията на катализатора .. и как точно функционира .. и ще стане ясно защо не може да се залъже втората сонда . катализатора най общо представлява микро реотани .. които изгарят не изгорелите газове .. има три вида катализатори .. но няма да говорим за това .. та .. когато остават много не изгорели газове и вредни емисии след процеса горене вътре в мотора .. катализатора се грижи да до изгорят .. самите влакна вътре в катализатора са от специална сплав .. която държи на много висока температура и дори я увеличават .. представете си нещо от рода на волфрамовите жички в лампите .. и втората сонда също мери газовете и колко свободен кислород има .. на която база .. компютъра на колата прави логично заключение .. дали катализатора функционира или не .. а ако въобще няма катализатор .. няма да има разлика .. та .. за това не може да се докарат нещата .. втората ламбда не прави никакви корекции на сместа .. тя има функцията да каже на компютъра .. има ли разлика между нея и първата .. тоест функционира ли катализатора .. всичко е само от екологична гледна точка направеноколкото и странно да изглежда .. вътре в самия катализатор процеса на горене се възобновява .. най общо казано .. и след като се състои това второ горене в катализатора .. би трябвало да не остане почти нищо за изхвърляне в атмосферата . Редактирано 22 Ноември 2011 от marsianec Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване