Jump to content

Елиминиране на втората ламбда сонда.


зеФс

Recommended Posts

Грешката се премести. B1 S1.... И трите сонди не ги ще колата.

Даде и малфункшън на двете сонди заради контактния спрей вероятно. Питам го пича - този спрей да не е електропроводим, като цинковия хлорид, той - не, само почиства. Добре, че не ми гръмна компа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди ползва три вида сонди. Не са взаимозаменяеми. Пък пичовете дето четат грешки, вероятно не са и чували за видове сонди. Както и да е. Контактните спрейове не са електропроводими, само реагират с нагарите, окисите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

първата сонда е ясно какво мери . останалия свободен кислород .

втората сонда има само една функция .. за да стане ясно каква е функцията на втората сонда ...

трябва да се знае каква е функцията на катализатора .. и как точно функционира .. и ще стане ясно защо не може да се залъже втората сонда .

катализатора най общо представлява микро реотани .. които изгарят не изгорелите газове .. има три вида катализатори .. но няма да говорим за това ..

та .. когато остават много не изгорели газове и вредни емисии след процеса горене вътре в мотора ..

катализатора се грижи да до изгорят .. самите влакна вътре в катализатора са от специална сплав .. която държи на много висока температура и дори я увеличават ..

представете си нещо от рода на волфрамовите жички в лампите .. и втората сонда също мери газовете и колко свободен кислород има ..

на която база .. компютъра на колата прави логично заключение .. дали катализатора функционира или не .. а ако въобще няма катализатор .. няма да има разлика ..

та .. за това не може да се докарат нещата .. втората ламбда не прави никакви корекции на сместа .. тя има функцията да каже на компютъра .. има ли разлика между нея и първата ..

тоест функционира ли катализатора .. всичко е само от екологична гледна точка направено

колкото и странно да изглежда .. вътре в самия катализатор процеса на горене се възобновява .. най общо казано ..

и след като се състои това второ горене в катализатора .. би трябвало да не остане почти нищо за изхвърляне в атмосферата .

Редактирано от marsianec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...