dominator Публикувано 2 Април 2012 Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 Стои ми едно табло в мазето, понацепено е, но ще го дам на някой, няма да го ползвам!Предпочитам някой да го вземе, за да не го оставя до кофите, все може да е полезно нещо от него! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 20 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2012 Въртят ми се некви странни мисли в главата и поради тази причина повдигам темата лекинко.Няколко въпроса.Еднакви ли са изпускателния и всмукателния колектор на двигателите KL или КV - атмосферни петаци с механична инжекция и двигателя МС турбо петак с механична инжекция?Самите механични инжекции еднакви ли са?Главите на двигателите еднакви ли са?Всичките тези въпроси могат да се обединят в един - какво трябва да се смени за да се сложи турбина от МС? (трябва да търся и място за интеркулера) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT-R35 Публикувано 20 Април 2012 Доклад Share Публикувано 20 Април 2012 Място за кулер да искаш при тия купета Иначе колекторите в никъв случай не са еднакви.Самите инжекцииони също мисля,че не би трябвало да са еднакви.Вместо да се мяташ в безкрайните лайна.... няма ли да е по лесно да вземеш едно цяло МС и да го хвърлиш на мястото на този? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 20 Април 2012 Доклад Share Публикувано 20 Април 2012 имаше едно по обявите за 800лв коНплект...ама шнура не е по даването на гаС ,тоа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 20 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2012 (Редактирано) Място за кулер да искаш при тия купета Иначе колекторите в никъв случай не са еднакви.Самите инжекцииони също мисля,че не би трябвало да са еднакви.Вместо да се мяташ в безкрайните лайна.... няма ли да е по лесно да вземеш едно цяло МС и да го хвърлиш на мястото на този?Изпускателния със сигурност не е имаше едно по обявите за 800лв коНплект...ама шнура не е по даването на гаС ,тоаЗнам го това МС.Говорих с колегата.Ама аз имам 2 мотора, като го взема това МС какво да ги правя тези двата?Да почна и аз да повдигам теми в раздел продава авточасти? Ако инжекционите са еднакви и се мине само с колектори, що пък не?Той даже колегата и цялата кола продава към това МС, та ми се въртят и други мисли в главата.... Редактирано 20 Април 2012 от Schnura Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT-R35 Публикувано 20 Април 2012 Доклад Share Публикувано 20 Април 2012 Прибираш това което е еднакво като периферия от двата мотора... другото заминава в боклука....Това което се сещам.... Ако вземеш цяло МС може да свалиш разпределителния вал от КВ-то ти и да го забодеш в МС-то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 20 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2012 А не е ли по-добре да взема турбото и колекторите от МС-то и да го бодна на KL-a.Него ще слагам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT-R35 Публикувано 20 Април 2012 Доклад Share Публикувано 20 Април 2012 Ема добре де... къде е логиката немога да разбера?При положение,че имаш готов турбо мотор,ти ще се занимаваш с глупости.По добре вземи целия мотор..... смени му основните и биелните лагери..... обслужи си главата от до... и си карай и свиркай... Пак ти казвам... за едни и същи пари нещата могат да се случат безкрайно лесно.... и ужасно трудно.... пък ти сам си прецени как искаш да го направиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 20 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2012 Нищо не знам за КЛ-а.Знам, че е с около 100-тина кубика по-малък от KV и с 5 кс по-слаб.Инжекциите са им еднакви.Главите на външен вид и те.Не съм махал още капаците на главите да ги огледам.Аз ако сложа турбина мисля да я пусна на лек повей, няма да правя изцепки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 20 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2012 KL engine:Монтиран на – 80(B2),CoupeПериод на производство – 08.1982 - 07.1984Вид - редови 5 цилиндъра 10 клапана, надлъжно монтиранОбем – 2144 cm3Компресия – 9.3:1Мощност - 130 cv (96 kW) @ 5900 rpmВъртящ момент – -- Nm (-- lb.ft) @ -- rpmДиаметър и ход на буталото - 79.5 x 86.4 mmРед на запалване - 1 - 2 - 4 - 5 – 3Впръскване на горивото / запалване - MPI - Bosch K-JetronicKV engine:Монтиран на – 90(B2,B3), Coupe GT, CoupeПериод на производство – 08.1984 - 10.1991Вид - редови 5 цилиндъра 10 клапана, надлъжно монтиранОбем - 2226 cm3Компресия – 10.0:1Мощност – 136 cv (100 kW) @ 5700 rpmВъртящ момент – 186 Nm (137 lb.ft) @ 3500 rpmДиаметър и ход на буталото - 81 x 86,4 mmРед на запалване - 1 - 2 - 4 - 5 – 3Впръскване на горивото / запалване - Bosch K-JetronicMC2 engine:Монтиран на – 100/200(44)Период на производство – 11.1988 – 12.1990Вид - редови 5 цилиндъра 10 клапана, надлъжно монтиранАспирация – турбо KKK24,0.4 бара, интеркулерОбем – 2226 cm3Обем на цилиндър - 445,2 cm3Компресия – 8.4:1Мощност - 165 cv (121 kW) @ 5500 rpmСъотношение мощност/кубатура – 74,1 HP/litreВъртящ момент – 240 Nm (177 lb.ft) @ 3000 rpmВъртящ момент при максимална мощност – 213.6 NmДиаметър и ход на буталото - 81.0 x 86.4 mmСъотношение диаметър/ход - 0,94Inlet open – 4° before top dcInlet close - 41° after bottom dcExhaust open - 46° before bottom dcExhaust close - 5° before top dc ECU(engine control unit) – MAC14Ламбда контрол – ДаДетонационен датчик - 2Изработка - Ред на запалване - 1 - 2 - 4 - 5 – 3Впръскване на горивото / запалване – MPI - Bosch K-JetronicВзето от ТукСега като загледах темата, по точно "ТЕМАТА" видях че KG и KJ имат същите диаметри и ход на буталата като KL.Не разбрах само какво значение има диаметъра и хода на буталото за присаждане на турбо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragomir Burgas Публикувано 20 Април 2012 Доклад Share Публикувано 20 Април 2012 И всмукателния и изпускателния колектор са различни, дюзите също, ще ти трябва и компютър, според мен направо си бодни цяло МС. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 20 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2012 (Редактирано) Защо ми е комп.МС не е ли и то с механична инжекция?Ти МС ли караш?Предполагам, че за да се сменят колекторите, трябва и главата да се смени.Колекторите би трябвало да станат. Аз също не бих ползвал KL.Ма ти си твърдо решен пробвай го! Почти съм сигурен ,че главата от KV няма да стане на блока от KL.Ползвай целия KL щом си решил. На лек повей не би трябвало да имаш проблеми.Ами KL-a съм го свалил и измил.То не ми пречи да сваля и KV-то и да го измия и него.Не знам обаче кабеляка дали е същия.Освен това KV е с хидравличен съединител, ако го бодна него не знам как ще се оправя с помпите и педала на съединителя. На KV-то волана е от дясната страна. Редактирано 20 Април 2012 от Schnura Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragomir Burgas Публикувано 20 Април 2012 Доклад Share Публикувано 20 Април 2012 ...С механична инжекция е и без комп май може и да минеш. Най-вероятно обаче ще трябва да смениш цялата глава.МС карам да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 20 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2012 Обаче пък в твоята тема е написано, че има ламбда контрол.Кой отчита стойностите на ламбдата?Щом трябва да се сменят колекторите, сигурно и главата трябва да се смени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragomir Burgas Публикувано 20 Април 2012 Доклад Share Публикувано 20 Април 2012 На доста места съм срещал да пише че има ламбда контрол, МС е много близък до 3В и е с доста общи части - кулер,алтернатор,турбо, мисля че още имаше но не мога да се сетя на момента. Не знам как ще се оправиш и с по-голямата степен на сгъстяване при KL-а, а като смениш и главата може и да ти излезе повече пари и да стане и по-трудно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 20 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2012 Е тя не е много по-голяма, а и както казах, АКО го направя ще бъде на лек повей.Няма да надува много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragomir Burgas Публикувано 20 Април 2012 Доклад Share Публикувано 20 Април 2012 Е лек повей ама според мен минимум 0.4 бара или? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 20 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2012 0,4-0,6 горе долуНе мисля, че ще е проблем.Има такива, които нарочно престъргват главите на атмосферните мотори, за да увеличат степента на сгъстяване и оттам мощността.Чак пък толкова да са кашкавалени буталата и биелите не вярвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragomir Burgas Публикувано 20 Април 2012 Доклад Share Публикувано 20 Април 2012 Има един праг над който вече е проблем, там 11 или 12:1, а като сложиш главата на МС не знам колко ще стане, обаче тука вече ми е мътна и кървава затова да обясни някой с повече капацитет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 20 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2012 Е, ако е чак толкова проблем, мисля, че би могъл да се разреди с по-дебела или втора гарнитура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 20 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2012 Е ако ползвам главата на КЛ-а там мога ли да монтирам колекторите на МС?Да и аз съм написал че главите на атмосферните се престъргват.По този начин се сгъстяват. И буталата си държат.На този, ако не му надува много турбото, може ли да направи смрад надолу? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 20 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2012 Другата седмица сигурно ще отворя капаците на главата и картера, да разгледам как е работата, ще разкача и ск. кутия да видя съединителя.Тогава ще имам по-ясна представа кой от двата мотора ще използвам.Със сигурност обаче няма да купя трети мотор, дори с турбо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 20 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2012 Е има разлики, да.Ама теб какво те притесняват буталата?Дали ще издържат ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 20 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2012 Не знам дали има.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 20 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2012 Е да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване