ztec Публикувано 28 Май 2011 Доклад Share Публикувано 28 Май 2011 Колеги случи ми се нещо много гадно.Както си пътуваме,детето пусна 10 ст. в запалката.Стана нещо защото веднага спря да работи касетофона.светна крушката на маслото,изчезна часовника и светна крушката на ABS-а.Спрях веднага.имаше изгорял бушон,смених го и таблото се оправи,касетофона тръгна,крушката на маслото спря да свети но ABS-а си остана да свети.Нямаше друг изгорял бушон.Като тръгнах и пробвах ABS-а не работеше.Сега се прибирам и ви пиша за проблема.има ли други защити или трябва да се ходи на майстор.Ауди 80 ,Б4 авант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 28 Май 2011 Доклад Share Публикувано 28 Май 2011 Давал съм на късо в моята запалка,само бушон смених,имам спомен че и нещо друго се случи лампа за масло или АBS ,но с бушона се излекувах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiopepi Публикувано 28 Май 2011 Доклад Share Публикувано 28 Май 2011 и на мен ми се случи подобен проблем и вечe половин година карам без ABS, обясниха ми как да го активирам, биейки спирачки на опесачен терен но така и не се задейства Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 28 Май 2011 Доклад Share Публикувано 28 Май 2011 Tъпо е така да спре от една запалка,там какво ли не се включва съответно и вероятноста от късо е голяма.Добре би било да се види с ваг ком,трябва да има регистрирана грешка за да не работи.Ако найстина е така (от късо в запалка)проблема .Ще си я пусна на отделен бушон от акумолатора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ztec Публикувано 28 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2011 Махнал съм акумулатора да видим така дали ще може да изчисти грешката.Ако не в понеделник на доктор.Мерси колеги за помощта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ztec Публикувано 28 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2011 Преди малко излизах с колата и в тъмното видях,че и като натисна спирачката не светят отзад и стоповете.Имам и трети стоп и той не свети.Мигачите светят,отзад си светят габаритите,но стоповете не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бъчи Публикувано 28 Май 2011 Доклад Share Публикувано 28 Май 2011 Излиза, че нямаш захранване на ABS-блока, затова му свети лампата и не работи. Нещо ми се върти из главата, че имаше специален бушон за спирачния компютър, някъде под таблото. Нека познвачите подскажат.Ако включиш круиз-контрол, дали се изключва при леко натискане на спирачката (не на съединителя)? Мисля, че и той взема сигнал от стоп-ключа на спирачката. Като вдигнеш ръчната дали светва лапмпата "спирачки" на таблото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ztec Публикувано 28 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2011 Излиза, че нямаш захранване на ABS-блока, затова му свети лампата и не работи. Нещо ми се върти из главата, че имаше специален бушон за спирачния компютър, някъде под таблото. Нека познвачите подскажат.Ако включиш круиз-контрол, дали се изключва при леко натискане на спирачката (не на съединителя)? Мисля, че и той взема сигнал от стоп-ключа на спирачката. Като вдигнеш ръчната дали светва лапмпата "спирачки" на таблото?Да като дръпна ръчната светва лампата на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 28 Май 2011 Доклад Share Публикувано 28 Май 2011 (Редактирано) Колега някъде имаше подобна тема и качих схемите на АБС на 80/90 потърси ,по спомен провери бушон 3 мисля че той беше за стопа и влиза в схемата и на релето на абс има бушон,провери под кората и на помпата на абс. За съжаление Бъчи тука повечето Б4 са без Автопилот ,това ми е мечтата но за сега не мога да си го позволя,а ползвам често магистрала. Редактирано 28 Май 2011 от jiko58 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 28 Май 2011 Доклад Share Публикувано 28 Май 2011 (Редактирано) Колега,ориентирай се към нова проверка на бушоните.За ABS-а отговарят бушони 12,29,31.Бушон 12 е за индикацията му и щом при теб лампата свети,значи е здрав.Ориентирай се към другите два и особено към 29.От него се взима захранване и за стоп машинката и щом нямаш стоп-светлини,значи си го опукал със сигурност. Ето каква е пълната схема на бушоните при Б4,като има някои разлики с Б3-те,главно поради повечето монтирани екстри при тях:А ето ти и пълната схема на ABS-a: Редактирано 28 Май 2011 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ztec Публикувано 29 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2011 Колеги,Оправих я.Излезе бушона.Не знам как съм го пропуснал,но бе заминал.Мерси на всички колеги за помощта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване