geshaaa Публикувано 21 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2011 Здравейте колегиКупих си Ауди а3 1.9 тди 110кс. AHFМоля ви,кажете ми какви са симптомите,че турбината ми е за почистване,за мен колата си върви чудесно,но ходих на копютърна диагностика и ми казаха,че турбото ми е за почистване,не вървяла в ниските обороти колата.За да ми почисти турбината майстора ми пойска 300лева,затова реших първо да се посъветвам с вас,преди да предприема каквото и да е било Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 21 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2011 Явно майстора е искал да се възползва от еуфорията при покупката на новата ти кола,предусещайки силното ти желание да си добър и грижовен стопанин,готов с радост да хвърли някой друг лев по новата си придобивка.Не се връзвай!!!Как па само разбра ,че имала нужда от почистване,какво.. ще и издуха саждите за 300 кинта ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex88 Публикувано 21 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2011 Здравейте колегиКупих си Ауди а3 1.9 тди 110кс. AHFМоля ви,кажете ми какви са симптомите,че турбината ми е за почистване,за мен колата си върви чудесно,но ходих на копютърна диагностика и ми казаха,че турбото ми е за почистване,не вървяла в ниските обороти колата.За да ми почисти турбината майстора ми пойска 300лева,затова реших първо да се посъветвам с вас,преди да предприема каквото и да е билоХаХаха 300лв кажи му да си хване главата и да се удари в някой РЪБ ДЕба и нещастниците ако има как и кожата от гърба ще ти свалят Едно почистване на турбо е м/у 100-150лв,аз наскоро платих 150лв и съм доволен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 21 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2011 Боклуци,бах ти майсторите.Ако ти е за чистене турбината ще ти забива на около 3000 оборота.Излез на прав път(магистрала)и на четвърта от около 1200-1300 оборота мачкаш газта до край.Ако колата си ускорява до край няма за какво да се тревожиш.Има вариант да има проблеми в ниските и той ще е ако ти е много задръстен катализатора,но не ми се вярва Абе споко,щом върви не я пипай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 21 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2011 така е ,турбината е консуматив,не се почиства,карай докато се счупи,после ще си купиш нова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko1978 Публикувано 21 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2011 така е ,турбината е консуматив,не се почиства,карай докато се счупи,после ще си купиш нова Как го каза само !!!!Как пък го измисли,че е консуматив за цени от 500-2000 лв.!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ramdar Публикувано 21 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2011 На първо време си търси друг майстор. Ако колата се изпъва и след 3000об. си свиркай.Тук във форума има достатъчно теми по твоя въпрос - търси ги и чети, ще са ти от огромна полза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radovalkanov Публикувано 18 Август 2011 Доклад Share Публикувано 18 Август 2011 Най-добре е да си чистим сами турбините,защото майсторите гледат да вземат пари за нищо и ако може така да направят,че да отидеш пак при тях.Аз използвах материала на колега от diesel club и се справих сам.Почистване на турбо с променлива геометрия - Audi A4B5.docx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts