kriskata Публикувано 12 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2011 Значи наскоро си взех ауди а3 -1.9ТДИ 110 коня и му смених всички филтри масло ремаци и консумативи.Обаче има проблем , като се потегли нали 1,2 и дигне 1500-2000 оборота трябва да те залепи за седалката и да дърпа,обаче тва не не се случва, като чели нещо я спъва колата,та исках да попитам дали някои е имал същия проблем и ако е имал как го е решил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvoA3 Публикувано 12 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2011 отиди да я закачат на вагком. според мен е турбото! претриса ли на по-високи обороти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 12 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2011 Може и дебитомера да дава фира и да не работи на прлавилните параметри . Освен на 1 и 2 , на другите скорости има ли проблем с ускорението ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
egoisttt3 Публикувано 12 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2011 ами изчакай я да загрее и тогава дай газ първа втора ---- щом пък искаш да те лепи на седалката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriskata Публикувано 12 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2011 (Редактирано) отиди да я закачат на вагком. според мен е турбото! претриса ли на по-високи обороти?Не претриса нито на ниски ,нито на високи обороти,ако е от турбото на диагностиката ще излезе ли ?Може и дебитомера да дава фира и да не работи на прлавилните параметри . Освен на 1 и 2 , на другите скорости има ли проблем с ускорението ?Да на всички скорости е така ,сега мисла да я откарам на една даягностика и дано от там намера какъв е проблема. Редактирано 12 Юли 2011 от kriskata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чоко Публикувано 12 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2011 колега недеи да очакваш чудеса....все пак е 110кс може турбината да иска почистване...100лв струва тази услуга.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zografa Публикувано 12 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2011 Според мен пък майстора,който ти е сменял ремъка не ти е направил центровката,както трябва със специален инструмент,а е белязал на две на три го е закачил и после що не вървяли и що горяли много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriskata Публикувано 12 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2011 колега недеи да очакваш чудеса....все пак е 110кс може турбината да иска почистване...100лв струва тази услуга.. е да не очаквам да не очаквам то поне една лада трее мога задмина .... иначе знаеш ли каде извършват такива услуги за почистване на турбо???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivancha Публикувано 13 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2011 Според мен пък майстора,който ти е сменял ремъка не ти е направил центровката,както трябва със специален инструмент,а е белязал на две на три го е закачил и после що не вървяли и що горяли много.+1Освен ако и преди да ги правиш тези неща не е била така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriskata Публикувано 13 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юли 2011 +1Освен ако и преди да ги правиш тези неща не е била такаи преди беше същото.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A3_Ambition Публикувано 13 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2011 Да не пускам и аз тема пак по този въпрос - вчера като карах извънградско с климатроник включен, установих че много мудно вдига оборотите и или трябва много газ, или се влачи като охлюв и после от един момент нататък изведнъж отлепя. Преди не ми се струваше толкова зле положението, а става въпрос само докато е включен климатроникът, иначе е ок. Колата е с AGN 125к.с. и се чудя какво може да е. Грешки не дава, карам на бензин, сипвам все от А95 обикновен от ОМV, филтри съм сменял малко след като я купих преди близо 2 години, та се чудя дали може от тях да е, също и не съм сменял пистов ремък с обегач/ролка, а майсторът дето ми сменя ангренажния каза, че нещо ролката на пистовия тракала и била за смяна. Да не би нещо ако не се движи както трябва да прави мизерии с ускорението при включен климатик? Може ли да е от този ремък или от филтрите? Уж се сменяли веднъж годишно, но доколкото ми казаха на няколко места, това били глупости и нямало нужда толкова често, а по-скоро на 2 години... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 14 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2011 (Редактирано) Дехидрататор сменял ли си скоро? Или по някаква причина системата работи с повишено налягане, компресорът се мъчи да помпа и от тук се товари двигателя.п.п. ролките на ремъка нямат общо с мощността. Там има звукови ефекти - скърцане, свирене, жулене, чегъртане... крякане, кукуригане... Редактирано 14 Юли 2011 от Andy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivancha Публикувано 14 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2011 Да не пускам и аз тема пак по този въпрос Колега въпроса не е същия, ти си с бензинка човека пита за дизел.Та за дизеловото А3 виж сега колега,не съм специалист но имах подобен проблем.Първо провери си вакуумите дали са наред,тряа да смуче добре като откачиш маркучето от резервоарчето за вакуум.Закачи я на ВАГ–КОМ и карай на 4-та скорост с пълна гас гледай налягането на турбото,разхода на дебитомера,Н-75 клапана.При обороти над 2500 ,турбото надува около 1.9 като в това влиза и атмосферното налягане,дебитомера над 900,Н-75 се променя но не в крайни положения в проценти 0 или 100 %.Ако турбото не достига тази стойност и дебитомера няма да си стигне стойноста-значи нещо по турбото (актуатор(при мен беше се пробил ръжда),зацапана геометрия(блокирала),или недостиг на вакуум,или турбо),ако турбото надува до 1.9 а дебитомера не достига стойността си- значи дебитомер.Има и ред други причини но това са най често срещаните,примерно може да е ГНП-центровка,позапушени колектори за вх. въздух,калпава нафта,и .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriskata Публикувано 14 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2011 Оправи се колата смених Дебитомера и са върви като самолетче :hilezh: :bia: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване