Jump to content

Въпрос за ускоряването на А3


kriskata

Recommended Posts

Значи наскоро си взех ауди а3 -1.9ТДИ 110 коня и му смених всички филтри масло ремаци и консумативи.Обаче има проблем , като се потегли нали 1,2 и дигне 1500-2000 оборота трябва да те залепи за седалката и да дърпа,обаче тва не не се случва, като чели нещо я спъва колата,та исках да попитам дали някои е имал същия проблем и ако е имал как го е решил. :hilezh::dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и дебитомера да дава фира и да не работи на прлавилните параметри .

Освен на 1 и 2 , на другите скорости има ли проблем с ускорението ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

отиди да я закачат на вагком. според мен е турбото! претриса ли на по-високи обороти?

Не претриса нито на ниски ,нито на високи обороти,ако е от турбото на диагностиката ще излезе ли ?

Може и дебитомера да дава фира и да не работи на прлавилните параметри .

Освен на 1 и 2 , на другите скорости има ли проблем с ускорението ?

Да на всички скорости е така ,сега мисла да я откарам на една даягностика и дано от там намера какъв е проблема.

Редактирано от kriskata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен пък майстора,който ти е сменял ремъка не ти е направил центровката,както трябва със специален инструмент,а е белязал на две на три го е закачил и после що не вървяли и що горяли много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега недеи да очакваш чудеса....все пак е 110кс

може турбината да иска почистване...100лв струва тази услуга.. :gruebel:

е да не очаквам да не очаквам то поне една лада трее мога задмина .... иначе знаеш ли каде извършват такива услуги за почистване на турбо????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен пък майстора,който ти е сменял ремъка не ти е направил центровката,както трябва със специален инструмент,а е белязал на две на три го е закачил и после що не вървяли и що горяли много.

+1

Освен ако и преди да ги правиш тези неща не е била така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не пускам и аз тема пак по този въпрос - вчера като карах извънградско с климатроник включен, установих че много мудно вдига оборотите и или трябва много газ, или се влачи като охлюв и после от един момент нататък изведнъж отлепя. Преди не ми се струваше толкова зле положението, а става въпрос само докато е включен климатроникът, иначе е ок. Колата е с AGN 125к.с. и се чудя какво може да е. Грешки не дава, карам на бензин, сипвам все от А95 обикновен от ОМV, филтри съм сменял малко след като я купих преди близо 2 години, та се чудя дали може от тях да е, също и не съм сменял пистов ремък с обегач/ролка, а майсторът дето ми сменя ангренажния каза, че нещо ролката на пистовия тракала и била за смяна. Да не би нещо ако не се движи както трябва да прави мизерии с ускорението при включен климатик? Може ли да е от този ремък или от филтрите? Уж се сменяли веднъж годишно, но доколкото ми казаха на няколко места, това били глупости и нямало нужда толкова често, а по-скоро на 2 години...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дехидрататор сменял ли си скоро? Или по някаква причина системата работи с повишено налягане, компресорът се мъчи да помпа и от тук се товари двигателя.

п.п. ролките на ремъка нямат общо с мощността. Там има звукови ефекти - скърцане, свирене, жулене, чегъртане... крякане, кукуригане...

Редактирано от Andy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не пускам и аз тема пак по този въпрос

Колега въпроса не е същия, ти си с бензинка човека пита за дизел.Та за дизеловото А3 виж сега колега,не съм специалист но имах подобен проблем.Първо провери си вакуумите дали са наред,тряа да смуче добре като откачиш маркучето от резервоарчето за вакуум.Закачи я на ВАГ–КОМ и карай на 4-та скорост с пълна гас гледай налягането на турбото,разхода на дебитомера,Н-75 клапана.При обороти над 2500 ,турбото надува около 1.9 като в това влиза и атмосферното налягане,дебитомера над 900,Н-75 се променя но не в крайни положения в проценти 0 или 100 %.Ако турбото не достига тази стойност и дебитомера няма да си стигне стойноста-значи нещо по турбото (актуатор(при мен беше се пробил ръжда),зацапана геометрия(блокирала),или недостиг на вакуум,или турбо),ако турбото надува до 1.9 а дебитомера не достига стойността си- значи дебитомер.Има и ред други причини но това са най често срещаните,примерно може да е ГНП-центровка,позапушени колектори за вх. въздух,калпава нафта,и ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...