Jump to content

Трудно пали Audi A4


Nikolaj

Recommended Posts

В последно време колата пали трудно,първоначално и след това,като е необходимо продължително въртене със стартера.Колата е Audi A4,двигател-ADR.Дайте предположения?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднага давам предложение.

Измери си налягането в горивната система. Трябва да е над 3 бара половин час след като си изгасил мотора.

Ако пада под тези стойности има проблем или помпата (има капсулован вътре клапан) или клапана за обратното гориво (изпуска по памет на 4 бара).

Няма смисъл да се сменя цялата помпа заради това клапанче. Слага се допълнително.

Това е най - често срещания проблем.

Клапана на горивната рейка е около 40-50 лева, а малкото клапанче което се слага допълнително след помпата около 10.

Естествено проблема може да е и от друго естество - пикаещи дюзи, датчик за температурата на охладителната течност и т.н. Не е зле да направиш една диагностика с Вагком.

Успех.

Редактирано от kostaIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднага давам предложение.

Измери си налягането в горивната система. Трябва да е над 3 бара половин час след като си изгасил мотора.

Ако пада под тези стойности има проблем или помпата (има капсулован вътре клапан) или клапана за обратното гориво (изпуска по памет на 4 бара).

Няма смисъл да се сменя цялата помпа заради това клапанче. Слага се допълнително.

Това е най - често срещания проблем.

Клапана на горивната рейка е около 40-50 лева, а малкото клапанче което се слага допълнително след помпата около 10.

Естествено проблема може да е и от друго естество - пикаещи дюзи, датчик за температурата на охладителната течност и т.н. Не е зле да направиш една диагностика с Вагком.

Успех.

Благодаря колега,ще направя диагностика!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги, от няколко дни и аз съм с този проблем, въртя като загубен докато запали. Интересното е, че преди два дни запали чакмак и тъкмо се зарадвах и пак ядец. Запаля ли двигателя, гася, въртя пак и пали. Минат ли пет минути въртя пали и гасне и пак въртякато хамав докато запали. Споделете възможните причини, може ли да е от свещите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Ако имаш газ на колата може от вакуумния регулатор на изпарителя да изпуска газ и да дави колата. Гасиш колата и след 5 мин неможе да запали. А ако не си я карал 2 дни пали от първия път. Иначе като запали си върви нормално. Ако е това виж във форума, писал съм как се отстранява проблема.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственият момент когато пали от раз е като я изгася и до минута, две запаля. Без значение дали е седяла един час или два дни върти по 5-6 секунди докато запали. Това стана изведнъж, преди седмица през деня си пали нормално и след обед изненада. Както псах в предния пост, за тази седмица само веднъж/вчера сутрин/ запали нормално и днес пак същия филм. Имам Газов Инжекцион, но при него за да дави колата не трябва ли дюзите да пропускат газ? Ако можеш дай линк на решението на подобни проблеми. Благодаря в аванс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е бенз.регулатор.Когато спреш,вдигни капака и махни тънкото мъркучле от регулатора,ако прокапе от него е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...