Nikolaj Публикувано 12 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2011 В последно време колата пали трудно,първоначално и след това,като е необходимо продължително въртене със стартера.Колата е Audi A4,двигател-ADR.Дайте предположения? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 12 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2011 (Редактирано) Веднага давам предложение. Измери си налягането в горивната система. Трябва да е над 3 бара половин час след като си изгасил мотора.Ако пада под тези стойности има проблем или помпата (има капсулован вътре клапан) или клапана за обратното гориво (изпуска по памет на 4 бара).Няма смисъл да се сменя цялата помпа заради това клапанче. Слага се допълнително.Това е най - често срещания проблем.Клапана на горивната рейка е около 40-50 лева, а малкото клапанче което се слага допълнително след помпата около 10. Естествено проблема може да е и от друго естество - пикаещи дюзи, датчик за температурата на охладителната течност и т.н. Не е зле да направиш една диагностика с Вагком.Успех. Редактирано 12 Юли 2011 от kostaIliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolaj Публикувано 12 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2011 Веднага давам предложение. Измери си налягането в горивната система. Трябва да е над 3 бара половин час след като си изгасил мотора.Ако пада под тези стойности има проблем или помпата (има капсулован вътре клапан) или клапана за обратното гориво (изпуска по памет на 4 бара).Няма смисъл да се сменя цялата помпа заради това клапанче. Слага се допълнително.Това е най - често срещания проблем.Клапана на горивната рейка е около 40-50 лева, а малкото клапанче което се слага допълнително след помпата около 10. Естествено проблема може да е и от друго естество - пикаещи дюзи, датчик за температурата на охладителната течност и т.н. Не е зле да направиш една диагностика с Вагком.Успех.Благодаря колега,ще направя диагностика! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pickov Публикувано 16 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2011 колега сподели какво се оказа и при мен го прави същото но не винаги няма грешки на няколко места я карах и нищто Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 Колеги, от няколко дни и аз съм с този проблем, въртя като загубен докато запали. Интересното е, че преди два дни запали чакмак и тъкмо се зарадвах и пак ядец. Запаля ли двигателя, гася, въртя пак и пали. Минат ли пет минути въртя пали и гасне и пак въртякато хамав докато запали. Споделете възможните причини, може ли да е от свещите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovito Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 Здравей, Ако имаш газ на колата може от вакуумния регулатор на изпарителя да изпуска газ и да дави колата. Гасиш колата и след 5 мин неможе да запали. А ако не си я карал 2 дни пали от първия път. Иначе като запали си върви нормално. Ако е това виж във форума, писал съм как се отстранява проблема. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 7 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 Единственият момент когато пали от раз е като я изгася и до минута, две запаля. Без значение дали е седяла един час или два дни върти по 5-6 секунди докато запали. Това стана изведнъж, преди седмица през деня си пали нормално и след обед изненада. Както псах в предния пост, за тази седмица само веднъж/вчера сутрин/ запали нормално и днес пак същия филм. Имам Газов Инжекцион, но при него за да дави колата не трябва ли дюзите да пропускат газ? Ако можеш дай линк на решението на подобни проблеми. Благодаря в аванс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 При мен се проблема оказа от мембраните на газовата уредба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plambata Публикувано 10 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 Най-вероятно е бенз.регулатор.Когато спреш,вдигни капака и махни тънкото мъркучле от регулатора,ако прокапе от него е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts