Jump to content

AUDI А6 2,5 ТДИ 150кс 1999


wolverine

Recommended Posts

Здравейте колеги :hilezh:

След дълги лутания по майстори, четене на какви ли не форуми и т.н. реших да се допитам и до вас.

Карам Ауди А6 2,5 ТДИ 150кс 1999 година

Има проблем с харченето на масло, който се появи има няма отпреди 1 месец.

Значи колата я карам от ноември 2010г., обслужил съм я цялостно и си карах като пич. От тоагава до сега съм изминал около 35-40хил км и колицата си ме слушаше, не пипаше от маслото въобще. Един ден отидох да сменят един накрайник по окачването и казах на майстора да ми направи пълен оглед за всеки случай. Видяха че на капаците, където са дюзите е започнало да сълзи масло и решихме да ги сменим и точно след тази смяна на въпросните капаци започна да ми гори маслото.

Преди около 10-тина дни ремонтирах турбото, защото се опасявахме да не би то да го изхвърля това масло, но след ремонта отново си харчи и то стабилно - говоря от сорта максимум-минимум за няма и 1 000 км

Сменил съм филтъра на картерните газове с нов, няма течове по колата, абсолютно изключвам горенето на маслото да е от двигателя.

Някой може да каже сегменти, гумички и т.н но просто изведнъж няма как да започне да гори по толкова много, при условие че не е пипала маслото досега.

Ще се надявам да дадете някой съвет какво да правя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от както съм взел колата карам само с едно - 5w40 кастрол, взимам го от представителството на ауди

три смени съм направил, не е имало проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

35 000 км не е изгорила и един грам от това масло, как разбра че й е тънко

Говоря по принцип,а и то двигателя се прецаква в един момент,примерно до 100 000км е вървяла по един начин,на 400 000 ще върви по друг,ти сам каза че си минал 35 000-дошло и е времето,трябва да се види този двигател дали наистина е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеи колега данеби да е имала добавка в маслото и сега като си сменил един два пъти маслото и да е почнала.Аз съм имал такъв случаи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеи колега данеби да е имала добавка в маслото и сега като си сменил един два пъти маслото и да е почнала.Аз съм имал такъв случаи.

аз лично не съм слагал каквато и да е добавка, незнам дали е слагана от предишния собственик

Последните дни съм се хванал за главата и нз какво да правя, и майсторите нищо не могат да намерят а не ми се отваря двигателя

Говоря по принцип,а и то двигателя се прецаква в един момент,примерно до 100 000км е вървяла по един начин,на 400 000 ще върви по друг,ти сам каза че си минал 35 000-дошло и е времето,трябва да се види този двигател дали наистина е наред.

аз не смятам че може изведнъж от нищото за няма и 1000 км да наливам литър масло, на теб как ти се струва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като си сигурен, че турбината не го яде, за мен опциите са няколко:

1) Сегменти - за да го изключиш като възможност премери компресията

2) Вентилация на картерните газове. Там би трябвало да има един клапан, който те съветвам да го провериш, както и в маркучите за вентилацията дали няма масло.

3) Гумички на клапани.

А само да попитам, мотора като загрее до работна температура, имаш ли пушек на празни обороти?

Едит: Историята познава случаи, след ремонтирана турбина, майсторите да са претупали нещо и горещата част да изхвърля масло.Провери си турбо пътищата за масло за всеки случай.

Редактирано от ithilieth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една идея е да провериш дали в казанчето за охладителна течност няма някакви следи от маслото.

Много често при смяна на гарнитурите на капаците протича тази на картера, убеди се хубаво дали не се стича от някъде или ако има кора дали не е пълна с масло.

Историята познава доста такива случаи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като си сигурен, че турбината не го яде, за мен опциите са няколко:

1) Сегменти - за да го изключиш като възможност премери компресията

2) Вентилация на картерните газове. Там би трябвало да има един клапан, който те съветвам да го провериш, както и в маркучите за вентилацията дали няма масло.

3) Гумички на клапани.

А само да попитам, мотора като загрее до работна температура, имаш ли пушек на празни обороти?

Едит: Историята познава случаи, след ремонтирана турбина, майсторите да са претупали нещо и горещата част да изхвърля масло.Провери си турбо пътищата за масло за всеки случай.

Филтъра на картерните газове го махнахме с майстора и не е запушен, всичко си е наред при него. Този клапан който казваш и при него всичко е наред

Като цяло се съмнявам да е в мотора проблема, защото като почне да гори започва малко по малко, а сега изведнъж започна да гори.

Майстора два дни я гледа гледа и какво ли не умувахме прегледахме всичко и сега ще я засечем пак да видя какво ще стане

Мерси за съветите, май само ти приемаш да даваш съвети сериозно, мерси за което

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за съветите, май само ти приемаш да даваш съвети сериозно, мерси за което

Имам подобни проблеми, затова го приемам на сериозно.

Знам колко е гадно да не можеш да се отпуснеш да натиснеш газта, щото после може да се окажеш с намаляло масло.

Ще следя с интерес развитието на темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези дни съм минал 500 км и всяка сутрин съм гледал маслото и засега не ми го е харчило (да чукна на дърво)

Странна работа стана, майстора каза, че е продухал клапана дето е под филтъра на картерните газове и май май от там ще да е бил проблема, хм ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер, хайде като минеш още 500-1000км включително и извънградско да кажеш какъв е резултата.

ОК ще пиша тука какво се случва, а от тия 500км, 300 са извънградско, като не съм се стискал да натискам педала :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравите колеги знаюи имам Ауди А6 2.5 TDI 1998г. педи гореше масло и изкарваше мног бчл дим. Та решихме проблема като ми смениха някакъв филтър за картерни изпарения.

Обаче след това се оказа че са заминали и едни повдигачи, някакви кобилички и т.н. обаче колата все така не ще да върви. Последно смених и дебитомера и никакъв резултат, никакво подобрение. Моля за помощ. HELP!!!

Искам да отбележа, че когато колата е студена пали на четвърт оборот и върви сравнително добре, но като загрее до 90 градуса, пада голямо въртене и колата направо умира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не разбрах ,сменял ли си повдигачи и кобилици ?Ако да ,значи проблема е може би в настройки или електрически .Има много хора които се оплакват ,че на студено колата пали и работи добре ,а като загрее се скапва ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравите колеги знаюи имам Ауди А6 2.5 TDI 1998г. педи гореше масло и изкарваше мног бчл дим. Та решихме проблема като ми смениха някакъв филтър за картерни изпарения.

Обаче след това се оказа че са заминали и едни повдигачи, някакви кобилички и т.н. обаче колата все така не ще да върви. Последно смених и дебитомера и никакъв резултат, никакво подобрение. Моля за помощ. HELP!!!

Искам да отбележа, че когато колата е студена пали на четвърт оборот и върви сравнително добре, но като загрее до 90 градуса, пада голямо въртене и колата направо умира.

VAG-COM и ще си каже болката :) а относно трудното палене ще чуеш страшно много легенди :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако не си сменил кобилици и повдигачи - сменяй веднага, това си е като смяна на ремъци на тоя мотор.. Аз съм със същия, ако си в София, може да се видим, да споделим опит, или поне аз моя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,изкарах още около 700 км и маслото е на макс все още :)

Май майстора някакси е фикснал проблема, може да е от клапана под филтъра за картерните газове, за друго не се сещам в момента

Др седмица ще сменям маслото и по натам ако има нещо пак ще драсна някой ред

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък имам проблем само на студено когато трябва да запая, т.е. когато е топло както в момента е лято, а зимата нямам проблеми, защото щом свещите се включат и паля на четвърт оборот.... и к'во ли не прави, к'во ли не сменявах и така не се намери майстор, който да ми каже е от това ти е проблема.... Разликата при мен е, че аз съм с редовия 2.5 TDI

Колегата "strannik" е много прав, ще чуеш много легенди....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не разбрах ,сменял ли си повдигачи и кобилици ?Ако да ,значи проблема е може би в настройки или електрически .Има много хора които се оплакват ,че на студено колата пали и работи добре ,а като загрее се скапва ....

Да, колега значи смениха ми тях даже и 4 клапана, провериха ми софтуера с VAG-COM, има една грешка на ABSа, ама едва ли е от това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...