Jump to content

Имам проблем с количката


Peshky

Recommended Posts

Значи колеги имам следния проблем.Като колата е студена няма ядове..Но загрее ли почва да накъсва,няма мощност и бачка на 3 цилиндара (от това което чувам). Карах я на майстор смени свещите и лулите на свещите,но без резлутат.. Карах я на 3-4 майстори все разбирачи уж,но проблема не е установен.. Помагайте :zustimm: Колата е А4 1.8Т 1996г. Мерси предварително.. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

логично е да търсиш проблема при гарнитури семеренги ..

и такива дргу връзки и споиващи елементи ..

явно температурата деформира някаква част ..

от там се получава пробив някакъв .. я влиза я излиза въздух ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правил ли си диагностика?Ако не, занеси я да видите кой цилиндър кашля, после сменете бубините, покарай я и пак на диагностика, ако смени проблемния цилиндър-купувай бубина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе Нико знайш кога на АЕБ ще излезе кой цилиндър прекъсва на ваг-ком? Баш никога.

Марс много бързаш със сегменти и т.н много тежки диагнози. Това последно.

Възможно е да е бубина, но лично аз повече клоня клоня към комутатор.

Значи колега Пешки като започне да прекъсва мотора, махни пластмасовата кора на мотора и започни да изключваш бубините по ред докато работи мотора. При която бубина като махнеш кабела не се променя работата на мотора там е проблема. И ако случайно е 3-ти цилиндър може да си 99% сигурен, че е комутатор. Болка им е на 1.8Т и винаги 3-ти цилиндър умира по незнайни причини. (цилиндрите се броят от муцуната към купето) За да си 100% сигурен размени местата на неработещата бубина с друга работеща и ако прекъсването не се премести с бубината значи е комутатора ако се премести е бубината. Успех :hilezh:

ПС: Комутатора е тая майна върху въздушния филтър с кабелите ако не знаеш случайно.

Редактирано от Todir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи диагностика е правена в сервиз и нищо... Иначе мерси колеги за бързата реакция и за обоснованите коментари :hilezh: Като разбера проблема каде е ще пиша :zustimm: Пак мерси много

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

З... Иначе мерси колеги за бързата реакция и за обоснованите коментари :hilezh:

За нищо, нали за това е форума, а и разбрахме нещо което аз лично не знаех за диагностиката:zustimm:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

колега има ли някакво развитие по проблема с прекъсването защото и аз съм със същия, като е студена няма проблем но като загрее работи като на 3 цилиндъра но ако ускорявам плавно не се осеща толкова абе същата работа като при теб

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колеги имам следния проблем.Като колата е студена няма ядове..Но загрее ли почва да накъсва,няма мощност и бачка на 3 цилиндара (от това което чувам). Карах я на майстор смени свещите и лулите на свещите,но без резлутат.. Карах я на 3-4 майстори все разбирачи уж,но проблема не е установен.. Помагайте :zustimm:/> Колата е А4 1.8Т 1996г. Мерси предварително.. :hilezh:/>

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=138376

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...