Kissman Публикувано 16 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2011 Колеги,светна ми преди няколко дена на бордовия компютър символ приличащ на двигател и след диагностика грешката която ми разчетоха беше свързана с катализатора.Какво следва от тук нататък?Разбрах че е немислимо да го сменям с нов защото са много скъпи,казаха ми за някакво решение с резонатор който да лъже компа на колата че имам катализатор и да не отчита грешка....Други решения има ли или това трябва да направя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a26 Публикувано 16 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2011 Ама сигурно ли е, че е заминал? Щото грешка може да набие поради немалко причини - в смисъл замерили са го и са казали, че е задръстен? На мен няколко гаражни майстори искаха да ми го махат, щото бил заминал уж, ама и в Порше, и в един пункт за ГТП-та като го замериха им даде 0% задръстване... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 17 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2011 ами то си му е време да се задръсти според мен но пак ще му направя една диагностика в сервиз където се занимават с тия неща и ще видим какво ще покаже .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 17 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2011 Прав си, че си му е време и най-вероятно наистина си е заминал, но все пак го провери при специалисти! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 17 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2011 Колко сонди имаш? Вероятно 2. Ако втората е в началото на гърнето, трудно ще я излъжеш. За 3 - 4 дни градско открива, че нещо не е наред и светва. Тази грешка не влияе на работата на двигателя. Казват, че ако сложиш катализатор с бленда вътре, номерът става. Блендата подобно на катализатора, затапва изгорелите газове и тормози двигателя, вдигайки ненужно разхода, при което има шанс да излъжеш втората сонда.Ако пък сондата е след катализатора имаш добри шансове да загасиш лампата, примерно със специален адаптор с малко катализатор вътре, който се монтира под сондата, като гайка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 17 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2011 става сложно значи.....и какво излиза....освен да свиквам и да си карам с тая светеща лампа и това е...щом не пречи на разхода и на двигателя като цяло значи няма проблеми..Не съм ходил още на диагностика но ще отида,знам само че не 3-4 дена градско а още наследващия ден ми светна пак лампата въпреки че я бяха изтрили при диагностиката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 18 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2011 Зависи.Кажи къде точно ти е втората сонда и каква грешка ти записва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovito Публикувано 18 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2011 (Редактирано) Здравейте колегиСъжелявам че се включвам с темата на колегата, но и аз имам подобен проблем.Аз имам също проблем с какализатора,като може би го няма(предишния собственник сигурно го е свалил). Светва ми чека със следната грешка:16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ONВтората ламбдата ми се намира след катализатора.Някой дали е пробвал специалния адаптор с малко катализаторче вътре, който се монтира под сондата, като гайка.Колата е ауди А4 Б6 1.8Т BFB 163 конски силиПоздрави Редактирано 18 Юли 2011 от jovito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 19 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2011 значи при мен се поизясниха нещата но незнам какво решение да взема защото имало няколко варианта Оказа се че тази грешка която ми дава и за която пише нещо от рода на catalist...което веднага води на мисълта че е нещо свързано с катализатора,севриза в който ходих който се занимава само с тия неща-ауспуси,катализатори,гърнета и т.н установиха първо че катализатора ми е метален и е изключено да е проблема в него-над 300 000 км изкарвали.Оказа се имам 2 ламбда сонди-както и подозираха някои,едната е преди а другата еслед катализатора но не е причината и в тях.Според пичовете в този сервиз,понеже имам газов инжекцион когато карам на газ се появява този проблем и мислят че е свързан с насторойката на сместа...вероятно е така,започвам да се съгласявам с тях.Препоръчаха ми да направя проба-да карам 100-200 км само на бензин и са почти сигурни че няма да ми светна чека.Двата варианта за които споменах са-единия е да отида да досаждам пак на газаджиите да си направят някои корекции в настройката макар че доста си играха последния път или другия вариант е да ми сложат нещо около втората сонда,не разбрах какво точно...някакви кабели се пускали и т.н.и повече няма да набива тази грешка...Та незнам сега.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts