Jump to content

A4 B6 проблем с мултитроник или не :)


Boyko A3

Recommended Posts

Най-точно ще каже Мишо, но според мен са фрикционите.

Или продължаваш да си караш така или ремонта, ако не греша е около 2500 лв.

какво ще рече ``фрикционите`` че не съм във час с тези наименования

май ще трябва да посетя клубния майстор Мишо иначе няма да стане

лошото е че заминавам за чужбина и няма да ме има около месец но това ще ми първата работа като се върна

0884 723 037 това ли е номера на Мишо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво ще рече ``фрикционите`` че не съм във час с тези наименования

Фрикционите са елементи на съединителя на мултитроника, представи си ги един вид като феродото на съединителя.. само че са много, тънки и работят всички заедно в пакет.

За това като четеш по разни сайтове пише 6 plate или 7 plate - това е бройката на въпросните фрикциони в съединителя на кутията

Да, това е телефона на Мишо

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фрикционите са елементи на съединителя на мултитроника, представи си ги един вид като феродото на съединителя.. само че са много, тънки и работят всички заедно в пакет.

За това като четеш по разни сайтове пише 6 plate или 7 plate - това е бройката на въпросните фрикциони в съединителя на кутията

Да, това е телефона на Мишо

и ако се окажат фрикционите ремонта е около 2500лв :wall:

дано не се окажеш прав :stupid:

дава ли гаранция след ремонта

имам още един въпрос,фаровете ми са с ксенон но на единия фар ми е изгорял трафа за ксенон които е отдолу на фара,та каква е цената на един такъв ново и втора употреба

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подмяната на фрикционите с нови, ъпдейта на софта (ако е нужно) и настройката на съединителя е под 400 - 500 лв. със сигурност, не знам тия 2500 от къде ги измисли :)

За 2500 се отваря кутията и се сменят верига + suction jet pump + 2 лагера + разни дреболии + сменя се маслото с фитрите (вътрешен и външен) ...

2500 е малко или много пълен ребилд на кутията, ако нямаш надрани конуси и нещо друго строшено в кутията, след описаната горе интервенция караш поне 50 000 км. без проблеми (пробега зависи от мотора и колко ти е тежък десния крак).

Ако не ти е чипнато 1.8 Т-то доста километри може да изкара.. при 2.5 ТДИ не е точно така

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подмяната на фрикционите с нови, ъпдейта на софта (ако е нужно) и настройката на съединителя е под 400 - 500 лв. със сигурност, не знам тия 2500 от къде ги измисли :)

За 2500 се отваря кутията и се сменят верига + suction jet pump + 2 лагера + разни дреболии + сменя се маслото с фитрите (вътрешен и външен) ...

2500 е малко или много пълен ребилд на кутията, ако нямаш надрани конуси и нещо друго строшено в кутията, след описаната горе интервенция караш поне 50 000 км. без проблеми (пробега зависи от мотора и колко ти е тежък десния крак).

Ако не ти е чипнато 1.8 Т-то доста километри може да изкара.. при 2.5 ТДИ не е точно така

да се надяваме 4е проблема ще се окаже маловажен и не много скъп :rolleyes:

благодаря ти за разяснението на мултитроника

ще посетя клубния маистор Мишо в на4алото на юли

ще пиша какъв е бил проблема

а колата е с 1,9 тди 130 кон4ета и съм много доволен от нея само да оправя кутията и става приказка :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подмяната на фрикционите с нови, ъпдейта на софта (ако е нужно) и настройката на съединителя е под 400 - 500 лв. със сигурност, не знам тия 2500 от къде ги измисли :)

Не съм много наясно, но при подмяна да тия фрикциони не се ли сменя и маслото с филтъра? Ако е да, то тогава сумата няма как да е 400-500 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много наясно, но при подмяна да тия фрикциони не се ли сменя и маслото с филтъра? Ако е да, то тогава сумата няма как да е 400-500 лв.

Не е задължително с подмяната на фрикционите да се сменя маслото... и в интерес на истината много рядко има проблем с въпросните фрикциони, те са направо вечни в сравнение с някои други части по кутията

Ъпгрейда от 6 на 7 plate на по-старите кутии се прави с цел подобряване на комфорта при потегляне с малко газ, а не защото конфигурацията с 6 фрикциона не издържа на натоварването

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея фрикциони за да станат за смяна не се ли износват.След като се износват предполагам се отделят някакви малки стружки.Когато се подменят мисля че ще е добре да се смени и маслото и филтъра ,защото все някъде са се набили въпросните стружки.Ако не е така може да ме поправите,мисля че 500 лева е някаква пресилено евтина цена ,в която няма как да се влезе ,особенно като сметнем 200 ,250 лева сваляне ,качване на скоростите ,то за работа по кутията и части остават едни 250 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги от месец имам Audi А4 2001 2,0 бензин мултитроник карам си без никакви ядове купих колата от човек от съседният град.Обслужихя в сервиз на ауди в,който ми казаха че за колата са полагани много добри грижи и е в отлична форма.Но днес като се прбирах от работа приближаваики едно от многоброинете кръгови отнех газта намалих леко видях,че мога да се вклуча в движението подадох газ но на излизане от кръговото колата изклучи от скорост.Отбих отстрани превклучих на свободна и полсе върнах пак на директна и всичко се оправи.Моля за някакви предположения и съвети дали това е просто някакъв единичен инцидент или признак за бъдещт проблем.Колата е на реални 145 хиляди мили.Кутията е обслужвана редовно което се вижда от сервизните документи.Живея в Англия така че варианта с ремонта на мултитроника никак не е добър. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Привет колеги,

А4 Б6 1.8Т мултитроник.

Миналата седмица беше в сервиза, смениха и маслото на двигателя, маслен филтър и горивен филтър. Смениха също един бакелитен трипътник който стои зад мотора от страната на купето, че капеше антифриз от него. Това трябва да е общоизвестния петохуйник, ама при тоя мотор май е трихуйник :hilezh:

Взех я колата от сервиза със следния проблем: без значение на коя скорост е, между 1000 и 2000 оборота средно два пъти, като подавам газ, придърпва леко и се усеща неприятно в купето. Оборотите се вдигат със 50-100 точно когато придърпва и пак си падат както са били преди секунда. Най-силно се усеща като качвам баир бавно, а като карам бързо въобще го няма..

Общо взето колата върви нормално даже много добре, просто малко дразни това придърпване. Иначе бях при клубния майстор Мишо и според него това са фрикциони и проблема е в скоростната кутия, няма проблем да се кара така, а ремонта не е особено евтин :hilezh: И аз подкрепям мнението му, доста логично е, ама ми е чудно как се е получило това, понеже като я оставих колата в сервиза нищо и нямаше на мултитроника..

Просто ми е любопитно дали има други колеги с мултитроник и подобен проблем, дали се влошава/оправя с времето, дали сте ремонтирали такъв проблем и т.н.? Всякакви мнения и опит са добре дошли,

Поздрави,

аз имах сяащият проблем ,,,смениха ми клапан на мозъка и се оправи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

Здравейте Колеги,

 

Пролетта си купих А4 Б6 Авант с мултитроник, Имах порблем с претрисане при ускорени, което ставаше все по-осезаемо със загряването на колата. Обратното - докато колата все още е студена, при спиране се получаваше претрисане все едно съм с ръчни скорости и не съм натиснал съединителя преди да спре колата. Нещата не приключват с това! При постоянна скорост с едва натиснат педал на газта, на равен интервал оборотите падаха и се качва в рамките на около 100тина оборота.

 

След като се разрових из форума се свързах с Мишо (http://multitronic-box.com/contact). Имах късмет и усях да отида при него още същия ден. Направи компютърна диагностика, покара я малко и ми каза, че проблема е във фрикционните дискове на мултитроника. Каза ми да не се притеснявам, каза също че ремонта е сравнително евтин и че всички горе-изброени проблеми ще изчезнат. В началото на юни дойде моят ред за ремонт (Мишо е много натоварен и често пътува до Германия, за да ремонтира мултита и там) и след един ден си получих колата обратно. Всичко беше така както ми обеща! Вече имам повече от 2000км градско и с радост мога да споделя, че колата върви перфектно! Да не забравя да спомена, че мултито вече е 7степенно, както и че софтуера на колата е ъпдейтнат.

 

Благодаря ти Мишо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,и аз се присъединявам към положителните отзиви и мнения за Мишо и съм имал щастието да се запозная с Мишо и да се ползвам от опита и знанията му свързани с тия мултитроници.Още повече че в близко бъдеще предполагам ще правим с него интервенция по моята кола която включва махане на мултитроника и слагане на ръчна скоростна кутия-това е решението на проблемите с тоя автомат,който е много проблемен и скъп за поддръжка .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...