mur400 Публикувано 24 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2011 Здравейте колеги. За пореден път се обръщам за помощ към Вас. Вчера след смяна на външен маншон на каре на А6 С4 AEL 1995-а се появи проблем с ABS-a. На тръгване от сервиза, още на портала приплъзна. Учудих се, защото се случи 1 метър преди колата да спре със скоростта на пешеходец. На следващото кръстовище се случи пак. Подчертавам, че това става при бавно каране с натисната спирачка малко преди колата да спре! Опитах и при висока скорост, но тогава не става. Тоест ABS-a се активира точно тогава, когато нямам нужда от него. Естествено майстора отхвърли възможността да има връзка с неговата работа и заподозря компютъра. По негов съвет откачих клемата на акумулатора за около час, но уви. На всяко спиране(пенсионерската) ми приплъзва. Ако някой знае за какво става въпрос, нека пише, ще бъда благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 24 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2011 Позицията на датчика на Абс-а,маисторето има много здраве от компа на АБС-А. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2011 Пепи и аз имам същия проблем с Б4-ката на баща ми - при ниска скорост, точно преди спиране сработва АБС-а. Гледах визуално датчиците и ми се искаше да ги сваля и почистя, но не можах да ги извадя, а и ме беше шубе да не счупя някой. Има ли някаква тънкост или специален инструмент, който се ползва при ваденето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 24 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2011 (Редактирано) Много е гадно ,когато са клеясали датчиците.Ако имаш време ,киснене на свалено колело ,,така че да е удобно ,с нещо тънко като игла от най големите,ровиш отстрани,киснеш ,пръскаш.Като насилих един датчик направо се разпадна,вариант е и да свалиш диска и от външната страна също да ровиш,дърпаш -буташ,внимателската че огъне ли се кожуха ,може да спука лака на намотката и датчика е фитка.За инструмент не знам,може и да има .Ваг ком познава понякога кой датчик не позициониран правилно,ама обикновено е там където са пипали монтьорите.Ако се натрупат стружки също работи така ,на ниска скорост,датчика си мисли че е много близко до гривната.Вероятно времето на реакция е намалено и компа се лъже че едното колело се пързаля. Редактирано 24 Юли 2011 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2011 Мерси за съвета Пепи, като имам време ще пробвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 24 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2011 Дано помогне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mur400 Публикувано 25 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2011 Със сигурност ще стане, ако го прави някой, който знае къде да пипа. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mur400 Публикувано 25 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2011 И все пак този проблем означава ли, че когато наистина е необходим АБС, той няма да работи? Според мен да, но кажете и Вие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2011 АБС-а си работи, просто е по-чувствителен при много ниска скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 25 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2011 Проблема в колелото което са ти правили колегите. Може да са повредили гривната на АБС. Може и само с почистване да минеш(събира се много гняс). 100% е там проблема. Най-често съм виждал това явление за което говорите когато има нарушения в разстоянието между датчика и гривната. Колкото и да не ми се вярва на Спринтер НОВИЯ датчик дойде без никакви ръководства колко да е разстоянието а можеше да варира в много големи граници Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 26 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2011 Поне на 3-ма оправих колите с такъв "проблем". Като е пипал майстора е разместил датчика - малко, но достатъчно. С въртеливо движение се намества навътре, но трябва да се внимава да не опре челото му в гривната.Така, че просто свали колелото и намести датчика. Ще се оправи.Ако е запекъл, майстора няма да може да го мръдне и няма да има проблем. Най-вероятно ще можеш без усилие да го наместиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mur400 Публикувано 26 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2011 Благодаря на всички отзовали се. Пожелавам безаварийно шофиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts