Rivares Публикувано 31 Август 2011 Доклад Share Публикувано 31 Август 2011 Здравейте колеги. Някой може ли да ми предостави чертеж на дистанционни фланци за Audi Coupe 1993г. Предполагам,че те са съвместими с всички Audi B4,(отвори 4x108 и D 57.1)но ако някой има повече информация нека я даде тук.Изпадна ми хубав материал на добра цена,а пък имам и необходимото оборудване да си ги направя сам,така че чакам някой запознат да се включи в темата и да ме осветли по въпроса.В момента нямам достъп до колата и затова не мога да направя чертеж сам . Благодаря предварително на всички които вземат отношение по въпроса !! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 31 Август 2011 Доклад Share Публикувано 31 Август 2011 Какво толкова те притеснява чертежа.И не си споменал колко широки ще ги правиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rivares Публикувано 1 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Не чертежа ме притеснява а това да не се хвърля в някоя канавка с нещо направено едно към гьотере. Всяка една част си има размери и допуски. Много лесно е да се направи "менте",а пък аз не съм по лесните работи. Искам да направя нещо сам,с мерак и да стане като хората.Нека някой който има такива фланци удари едно рамо и да пусне малко инфо.Става въпрос за изработка на фланци 15мм.,4X108,D 57.1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Диаметъра е по диаметъра на главината. Допуските не знам, правят се да влизат плътно.Не е нищо сложно или отговорно. Много по-важно е какви болтове ще сложиш и колко ще ги стягаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 E как да не е отговорно?! Ако водещия диаметър на фланеца, който ще ляга към главината и водещия диаметър(пак нафланеца), на който пък ще легне джантата, са с по-голямо от допустимото отклонение от съосност /радиално биене един спрямо друг/, няма да е много приятно!Също така двете челни повърхнини трябва да са успоредни също с достатъчна точност. А да не говорим и за отклонение от перпендикулярност на осите на гореспоменатите диаметри, спрямо челата на фланеца.Та хич да не е има доста неща, които са отговорни при изработката на подобен детайл, макар и на пръв поглед да не изглежда така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 A moje li niakoi da pomogne s drugo.. Kolko nai-tanak moje da se napravi centrirasht flanec kato I otvora s koito shte se centrira na glavinata I tozi na djantata vse sa 57.1..Az pristargah edni 20mm, do 17mm, no mislia 4e s tezi gotovite pove4e OT tova nemoga da gi namaliam, a mi triabvat pone oshte 3-4mm da namalia.P.s. Tel... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Имам оригинални ОЗ фланци, с дебелина 5мм. Не съм сигурен само дали към джантата са 57мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Нищо не ти се разбра Искаш да ползваш втулка или ?пп: може да ги намалиш колкото искаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 (Редактирано) пп: може да ги намалиш колкото искашВладо не съм съвсем сигурен! При дебелина на фланеца 20мм най-тънкото сечение м/у водещите му части (към диска и към джантата) остава 5-6мм, което според мен си е абсолютния минимум, който поне на мен ще ми осигури спокойствие да си карам с фланците.А тези фланци по 5мм, 100% са без водеща част и джантата (евентуално ако и остава) ляга където си е лягала и преди на главината само, че по-навън с 5мм. Редактирано 1 Септември 2011 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 А тези фланци по 5мм, 100% са без водеща част и джантата (евентуално ако и остава) ляга където си е лягала и преди на главината само, че по-навън с 5мм.Те точно това имах предвид. Падне ли дебелината под тоя праг от 15-17 мм. вече центроващата част става излишна и се поема от главината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 (Редактирано) Да ама кой тогава води джантата? Или разчитаме само на болтовете? п.п. абе това не е ли коструктивно изменение по бу-бу-то? Да не се появят хората-коректив и да обЯснят, че това е незаконно? п.п.п. ама те пък щом се продават У магазин фланците, начи неА проГлеми! Редактирано 1 Септември 2011 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Да ама кой тогава води джантата? Или разчитаме само на болтовете? Е как кой?Който я води без фланец, той я води и с него т.е. водещата част на главината...пп: това в случай че говорим за много тънки фланци Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Водещата част на джантата (оригиналната стоманена) е 7мм и от там започва закръглението. На главината има фаска 2мм. челото на водещата част на джантата равни с това на главината. Като сложим 5мм фланец нищо никъде не се води. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Варианта е да се направи закръглението,което все си е от полза.Но колегата е прав че в определен диапазон няма как да се направи централния диаметър,ако говорим за оригинална джанта или поне централния отвор е същия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Да ама кой тогава води джантата? Или разчитаме само на болтовете? п.п. абе това не е ли коструктивно изменение по бу-бу-то? Да не се появят хората-коректив и да обЯснят, че това е незаконно? п.п.п. ама те пък щом се продават У магазин фланците, начи неА проГлеми! OZ-ките са с ТЮВ, а с 29ммтровите съм минал технотест Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Водещата част на джантата (оригиналната стоманена) е 7мм и от там започва закръглението. На главината има фаска 2мм. челото на водещата част на джантата равни с това на главината. Като сложим 5мм фланец нищо никъде не се води. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 (Редактирано) Ей на един фланец 20мм нагледно. Не съм се заигравал само да рЕдя и грапавости, но те не са толкова важни в случея.flanec_4x108.PDF Редактирано 1 Септември 2011 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 (Редактирано) Аз много добре те разбрах но ти не ме разбра Ето на адаша темата с фланците които беше пуснал за продаване:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=107179&st=0&p=1627653&hl=%D1%84%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B8&fromsearch=1entry1627653Не ми се рисува сега за да онагледя, какво точно имам предвид. Надявам се да си ме разбрал, въпреки всичко Редактирано 1 Септември 2011 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Е автора на темата май това искаше,само че с изискванията за успоредност и съосие.Спиред мен допуска за външния центроващ диаметър може да е малко по голям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 ето с 5мм фланец и стоманена джанта какво се получава. Реално се води по една окръжност, на която не може да се разчита. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Аз си мисля че е напълно достатъчно за да се центрова по оста. Вярно че контактната повърхност е почти в началото на дъгата но е напълно достатъчно за да се центрова! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Е да ама за някои хора 5мм джантата навън е по-важно от безопасноста.Аз макар и да правя фланци,никога не бих си сложил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Е да ама за някои хора 5мм джантата навън е по-важно от безопасноста.Аз макар и да правя фланци,никога не бих си сложил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Е автора на темата май това искаше,само че с изискванията за успоредност и съосие.Спиред мен допуска за външния центроващ диаметър може да е малко по голям.Добавих и тях в ПДФ-а, само дето съм ги пляснал на изуст, щото не ми се рови из бумагите да гледам точните допускови полета на размерите и точните геометрични отклонения.Прав си за допуска на външния диаметър. Може да е по-големичък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Е да ама за някои хора 5мм джантата навън е по-важно от безопасноста.Аз макар и да правя фланци,никога не бих си сложил.На автомат ли ги дялкаш или по конвенционалния метод, струг+фреза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване