Jump to content

Бензинова помпа или ток...


BMario

Recommended Posts

Здравейте,от 3-4 дни ми къса нервите със следния проблем:

Първо една сутрин не искаше да запали,заслушах се и не чух да работи бензиновата помпа.Оставих я и към обяд запали все едно не е имала проблем.

На другия ден запали сутринта,посвърших някоя и друга работа,демек пали до обяд,и по едно време рече,че не ще :arrow:,а не се чува помпата.

Въпроса ми е-да бягам ли за нова помпа или да търся проблема по токовете?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Присъединявам се към същото положение ... Няма, няма и тръгне, после си почине, и след обедната почивка е готова ! :arrow:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато не иска да запали и не се чува помпата измерил ли си дали има напрежение към нея? Ако има а не върти- не се сещам за друг вариянт освен за нова :arrow:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама аз я врътна на чесън и си запали ... Цъкна на бенз. и никой ... После бах забравил ключето на бенз. и си запали !

И всичкото това след като вече бях поръчал помпата :unsure::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за вариянта помпа....това нещо го прави, когато ротора вътре бил вече износен и малко преди да "умре" пали когато си иска. Ако е помпа слагай една китайска за 100 лв. с 6 мес. гаранция и хич да не ти дреме. Аз съм с такава около 7 мес. и 12-13000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и аз съм за помпа,ама ме е страх от излишни изваждания :unsure: ,затова събирам мнения.

Нали форума е за това :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..........ама ме е страх от излишни изваждания :unsure:

За да си сигурен къде точно ти е проблема,при следващо спиране да пали,правиш следното:

-махаш металното капаче в багажника/държи се на 3 рапидки/

-откачаш буксата на помпата/комбинирана е-захранване на помпата и кабелите на сондата на нивомера на горивото/

-намираш двата по-дебели кабела и ги проследяваш на кои пинове на буксата излизат

-на тези пинове проверяваш при кола на контакт и при въртене на стартер дали идва захранване

Ако захранване няма,проверяваш релето на помпата и предпазител№13,

Ако захранване има,закачаш буксата и ако при следващ опит колата не пали,а помпата не се чува,значи си е пътник и е за смяна.

Изваждането на помпата не трябва да те плаши-работа за 5 минути.Лошото е,че новата помпа не може да се забоде веднага на мястото на старата,а трябва:

-да се извади кошницата и да се почисти основно/най-добре на ултразвук/

-да се почисти основно резервоара и серпентината за подаване на гориво към помпата

-да се смени горивния филтър на колата

Цялата тази работа е много свинска и досадна,защото се работи натясно през отвора на резервоара,а и се надишваш чудно с бензинови пари.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...