BMario Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Здравейте,от 3-4 дни ми къса нервите със следния проблем: Първо една сутрин не искаше да запали,заслушах се и не чух да работи бензиновата помпа.Оставих я и към обяд запали все едно не е имала проблем. На другия ден запали сутринта,посвърших някоя и друга работа,демек пали до обяд,и по едно време рече,че не ще ,а не се чува помпата. Въпроса ми е-да бягам ли за нова помпа или да търся проблема по токовете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Присъединявам се към същото положение ... Няма, няма и тръгне, после си почине, и след обедната почивка е готова ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Когато не иска да запали и не се чува помпата измерил ли си дали има напрежение към нея? Ако има а не върти- не се сещам за друг вариянт освен за нова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Колеги са описвали подобни случаи и се е оказвал датчик на хол.Имайте го на ум,ако помпите се окажат здрави!:-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Ама аз я врътна на чесън и си запали ... Цъкна на бенз. и никой ... После бах забравил ключето на бенз. и си запали !И всичкото това след като вече бях поръчал помпата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Аз съм за вариянта помпа....това нещо го прави, когато ротора вътре бил вече износен и малко преди да "умре" пали когато си иска. Ако е помпа слагай една китайска за 100 лв. с 6 мес. гаранция и хич да не ти дреме. Аз съм с такава около 7 мес. и 12-13000 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BMario Публикувано 12 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 Абе и аз съм за помпа,ама ме е страх от излишни изваждания ,затова събирам мнения. Нали форума е за това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 12 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2011 (Редактирано) ..........ама ме е страх от излишни изваждания За да си сигурен къде точно ти е проблема,при следващо спиране да пали,правиш следното:-махаш металното капаче в багажника/държи се на 3 рапидки/-откачаш буксата на помпата/комбинирана е-захранване на помпата и кабелите на сондата на нивомера на горивото/-намираш двата по-дебели кабела и ги проследяваш на кои пинове на буксата излизат-на тези пинове проверяваш при кола на контакт и при въртене на стартер дали идва захранванеАко захранване няма,проверяваш релето на помпата и предпазител№13,Ако захранване има,закачаш буксата и ако при следващ опит колата не пали,а помпата не се чува,значи си е пътник и е за смяна.Изваждането на помпата не трябва да те плаши-работа за 5 минути.Лошото е,че новата помпа не може да се забоде веднага на мястото на старата,а трябва:-да се извади кошницата и да се почисти основно/най-добре на ултразвук/-да се почисти основно резервоара и серпентината за подаване на гориво към помпата-да се смени горивния филтър на колатаЦялата тази работа е много свинска и досадна,защото се работи натясно през отвора на резервоара,а и се надишваш чудно с бензинови пари. Редактирано 12 Септември 2011 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване