MASTER-P Публикувано 15 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2011 Вече втори път избива водното съединение на радиатора на B4. Обезвъздушава ли се системата след доливане с антифриз? И как става? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 15 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2011 Да не ти надува системата с газове от цилиндрите? Обезвъздушава се по принцип с кранче от изходния маркуч на парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pitkin Публикувано 15 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2011 (Редактирано) Кое водно съединение? Доливане, доливане колко доливате?Може да няма кранче. Редактирано 15 Септември 2011 от Pitkin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 15 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2011 Има маркуч, обаче! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 15 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2011 Подкрепям Ради, оригинално имат една тапичка на един от двата маркуча които влизат в радиаторчето на парното и от там се обезвъздушава обаче ако не е обезвъздушена директно отива във стоте градуса и нагоре а не държи нормални градуси и в последствие да пука маркучи.По принцип може да се познае също когато надува водната система с компресия (като е загряла добре колата) от малкия маркуч от радиатора към казанчето на влизане в казанчето водата ако влиза със сериозни мехури значи шанса е добър да надува системата, друг признак е водните съединения, след самите скоби маркучите се раздуват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 15 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2011 Колега, моят съвет е да си обезвъздушиш системата и да смениш капачката на разширителния съд. След обезвъздушаването включваш парното за да излезе ако има останал въздух, а новата капачка я стягаш леко(с два пръста). То ще си проличи след това накъде ще тръгнат нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 15 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2011 Колега, моят съвет е да си обезвъздушиш системата и да смениш капачката на разширителния съд. След обезвъздушаването включваш парното за да излезе ако има останал въздух, а новата капачка я стягаш леко(с два пръста). То ще си проличи след това накъде ще тръгнат нещата. Подкрепям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
margo Публикувано 15 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2011 Вече втори път избива водното съединение на радиатора на B4. Обезвъздушава ли се системата след доливане с антифриз? И как става? здравей колега, по принцип охладителната уредба на VW-AUDI няма нужда от обезвъздушаване дали е при смяна или при доливане на антифриз ,единственото което е че трябва да се налива бавно да не получи тапа стягаш капачката и палиш да работи,но дати избиват съединенията според мен вкарва компресия във системата.Това можеш да го разбереш като загрее колата ако маркучите станат много твърди значи е гарнитура на главата и трябва да ти губи и антифриз,това е според мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MASTER-P Публикувано 15 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2011 Окее, мерси за съветите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване