Jump to content

1.9TDI C4 или 1.9 С5 110к.с,115. или 130к.с.


Recommended Posts

Ц5 големата помпа дюза. На А4 и А6 застраховките са съвършено еднакви, пътния данък - също. От там от А4 няма много смисъл zustimm.gif

Оппа, тва за UK. Недогледах от кога е темата...

Тва па последното на колегата Gustav изобщо не смятам да коментирам! Уникална глупост на поредния кафеджия, събрал пари от роднини, приятели и теглил заем за кола... Кви 1000 евро за задни спирачки, бре? Колко струва една турбина при положение, че шанса да направи беля е сигурно 1%? А кат е печка нали точно за 1г. ще компенсираш разликата в парите steinigung.gif

Редактирано от andre7080
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задължително ли трябва да е една от двете? По принцип, особено ако не кара човек много 60-тина к разлика си е бая... И двата са пословично здрави мотори и при правилна експлоатация нито единия не би трябвало да са му проблем тези км.... При Б6 не е мн трудно да разбереш какъв е бил собственика, ако вътре не е крайно изтъркана значи не пази по принцип, от тук може и да се гадае колко е била добре и поддържана... Аз гледах 2 преди няколко месеца, едната беше на 150к и вътре беше леш, копчетата направо бели... 2-рата беше на 230к и почти нямаше нищо изтъркано... За мен дилема няма, в Бг всичко живо слага ГИ на бензиновите мотори и има спор, ма ако нямаш такива намерения (на острова излиза 2600-2700лв) вземай дизела. Освен ако нямаш излишни пари, де zustimm.gif Не знам при теб и как се определят застраховки/пътен данък.... При мен 2-рото се определя от CO2 емисиите и за 1.8т е 2 пъти по-висок...

Редактирано от andre7080
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр. само да спомена ,че пътния данък за мерцеседес Е клас 2004 и форд фиеста 1996 е еднакъв 215 паунда на година.Застраховка гражданска тази която е задължителна не зависи от колата колкото е за мерц. толова е и за форд фиеста ,там има друго колко год. стаж имаш и дали си имал инциденти и за двете коли ми беше еднаква около 360 паунда на год.

Редактирано от Gal.Stav.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че има общо с темата, но това е случайно съвпадение. Всичко преди средата на 2001-ва се определя по размера на двигателя, нещо като всичко под 1.6 и всичко над. Едното 100-тина паунда и малко, второто 200 и малко. След 2001-ва е вече изгорелите газове, на 1.9тди 130 коня е 140-тина паунда, на 1.8т е въз повече, айде да не е 2 пъти ма значително повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фиестата я карах преди 2 год. сега не знам,но преди 2 год.я дадох за скрап и веднага след това си купих мерц.и всичко си ми беше еднакво.Пътния данък зависи от двигателя също. Миналата година където работих шефа караше нисан GTR последен модел пътния му данък беше 950 паунда на година.Мерцедеса е 2.7 CDI .

Редактирано от Gal.Stav.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тук циганиите с връщането на километражите ги няма (до колкото знам) и вярвам че посочените километри са им реални.

т.е. 200к и 270к

тези цифри леко ме стряскат, но в крайна сметка като се замисля, аудитата в България (и то на повече години) са с не по-малко километри, нищо че всички са върнати на 120к.

Освен да искам диагностика и сервизна книжка преди покупката...сещате ли се за други документи, които могат да ми гарантират максимална сигурност в избора?

Според мен км не са изобщо много.Тук си купих А 6 Ц4 на 290 000км,няма нищо общо с българското Ц4 което е на "260 000"км.И по което смених почти цялата предница и ремонтирах двигателя.

Конкретно за колите не мога да кажа нищо.

Ако имаш възможност и желание си наеми гараж и поне най-елементарните неща да може да си отстраниш,не за всяко нещо в сервиза.

Сервизна книжка задължително.Не знам как е в Дания,но тук в Испания при прехвърлянето има и едно гише където се проверява колата,дали има някакви задължения.Най-вероятно глоби от камери и неплатени данъци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пишман станах, че не си пуснах тема....

Андре, тук газови уредби и изобщо газ в коли няма.

E добре де, какво повече искаш да знаеш? Ако имаш излишни пари давай 1.8Т, на 210к е твърде вероятно да е по-надежден... но това са изключително относителни неща....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ясно че е относително ...купувал съм доста коли втора употреба и ми е ясно, че има голяма доза късмет....идеята е да сведа процента на фактора късмет до минимум :)

Айрънмен, аз в Бг купувах преди 4 години едно Ц4 2.0 (АСЕ) на "120 000 км", но беше доста запазено.

Като цяло обаче май съм повлиян от тукашния начин на мислене, т.е. - ако една кола е над 200 000 км начи утре ще е за боклука.

Специално 1.9тди знам че го водят за едва ли не вечен мотор, но все пак....

Елементарни неща като филтри, масло и разни козметики мога да си ги сменям сам, но за другите май ще трябва сервиз.

Другия вариант е....някаква нова малолитражка и това е...

ще го мисля.

мерси за съветите на всички

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IRON MAN ,ами те глобите и таксите си отиват на името на собственика,а не на колата.

И аз така реагирах,но е факт,че има такова гише в трафикото и хората първо си ги проверяват там.Безплатно е.

Елементарни неща като филтри, масло и разни козметики мога да си ги сменям сам, но за другите май ще трябва сервиз.

Това имам предвид,защото и почти нова да я вземеш тея неща си вървят.А тук в АУДИ искат от 200 до 500ев за тая процедура.Съответно зависи от количеството масло и видовете филтри.

Защо не се огледаш за А 3?Струва ми се перфектният градски автомобил.На предните седалки е сравнително удобно и просторно.Багажника на двувратите е достатъчно голям,седалките падат ако се наложи нещо по-обемисто да си прекараш.

Общо взето ми се струва добър компромис особено ако си сам или най-много с приятелка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За оторизираните сервизи ауди ,мерцедес ,бмв и дума да не става преди 2 дена ходих на диагностика струваше ми се ,че амортисиорите са омекнали но си бяха добре засега ама трябвало да сменям накладки и ми казаха общо за предни и задни около720 паунда със смяната,луди направо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми те дрънкат по 109 паунда на час за работа... (тва беше преди 3 години, като ходих за първи и последен път rolleyes.gif) Ся за масло и филтри не ми пречи, тъй като ги правя веднъж на година, че и по-рядко ама всичко друго....... 3-4 пъти са по-ниски цените в кой да е сервиз...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...