nchokoev Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 какво общо има водната помпа с масления картер , а обтегача е предполагам пласмасата която седи под веригата между двата вала.Днес смених гарнитурата на капака и огледах всичко хубаво и нищо не видях.Имам едно предположение ама незнам доколко е възможно, ако предишният собственик е сменял моркова на щеката на маслото и са паднали парченца от пласмасата.... незнам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 (Редактирано) И аз, водна помпа..... Да, възможно е и от моркова да са, все пак е странно и няма да е лошо да поогледаш. Редактирано 24 Март 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nchokoev Публикувано 25 Март 2015 Доклад Share Публикувано 25 Март 2015 (Редактирано) Вижте какво намерих в ОЛХ и така като гледам снимката пласмасата е точно от там .Ще отварям капака да гледам пак ама искам да питам дали ще могат да се сменят тези пласмаси без да се сваля веригата .има ли вариант само да прибера обтегача и да ги сменя. http://olx.bg/banani-za-obtegacha-na-angrenazhnata-veriga-na-vw-audi-seat-skoda-i63436034 Редактирано 25 Март 2015 от nchokoev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 25 Март 2015 Доклад Share Публикувано 25 Март 2015 Ако си свалил капака на клапаните, обтегача се сваля лесно, без да махаш веригата, отвиват се болтовете на единия разпределителен вал, повдига се вала и обтегача се изважда, без да махаш веригата от зъбното колело на вала, сменяш бананите, почистваш добре гарнитурата под обтегача и още една под нея и слагаш по обратния ред.Внимаваш ако слагаш силикон да не запушиш дупчицата през която минава маслото за обтегача. след 34-тата минута е показано как се вади, но там вадят и вала, което не е проблем, ако си направиш белези и внимаваш при обратния му монтаж, да не прескочиш зъб.Принципно използват специален инструмент(скоба), за да го свалят, но ако сте двама човека, може и с ръце да се стиснат бананите и да се извади. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nchokoev Публикувано 25 Март 2015 Доклад Share Публикувано 25 Март 2015 Много благодаря за клипчето в момента търся бананите в пловдив и от 29.03 съм в отпуска и ще разглабям ,обещавам и снимки да направя и да ги кача тука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hasplu Публикувано 25 Март 2015 Доклад Share Публикувано 25 Март 2015 Не е така. Като сглобих моя картер към двигателя и сядайки на шофьорската седалка установих,че въпросния маслоотражател седи на другата седалка до мен, и ми стана черно пред очите.Айде на ново цялата процедура ( барабар с магарето ). Не си правете експерименти. Търсете здрав маслоотражател и го монтирайте за да ви е спокойно.Хихихи - този заветен момент и физиономията ти тогава ги помня [emoji3] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 25 Март 2015 Доклад Share Публикувано 25 Март 2015 Не ми напомняй, това е един от малкото моменти, в които се чувстваш толкова отчаян, че ти иде да изчезнеш безследно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nchokoev Публикувано 27 Март 2015 Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 Днес огледах всичко около обтегача и така като гледам и двата банана са абсолютно здрави и са със светла пластмаса , а парченцата бяха много по тъмни и найвероятно са в картера от доста време и са останали там след подмяна на стария обтегач.Веригата е изпъната и при работещ мотор не се чуват никакви шумове от там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 27 Март 2015 Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 Щом не трака веригата, не го пипай.Карай и си свиркай само Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 27 Март 2015 Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 Да, старите "бъбреци" наистина пожълтяват с времето и изглеждат по тоя начин, късметлия си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 21 Август 2016 Доклад Share Публикувано 21 Август 2016 Колеги дайте някакъв акъл.Мотора е 2.0 tfsi.Развих всички болтове на картера,освен тези двата при маховика.Въртях,суках....кво ли не правих е не се дадоха.Изобщо не можах да ги напипам.Като светна ги виждам но със шестограма не мога да го хвана болта.Въртях и мотора на ръка пак не стана.Къде бъркам.Да махна ли магарето?Развих болтовете на двата тампона на мотора и като повдигна с крик се отваря място.Ама тези болченца ми спънаха цялата работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване