Jump to content

Сваляне на картер-А4-1.8Т


ivakoo1

Recommended Posts

какво общо има водната помпа с масления картер , а обтегача е предполагам пласмасата която седи под веригата между двата вала.Днес смених гарнитурата на капака и огледах всичко хубаво и нищо не видях.Имам едно предположение ама незнам доколко е възможно, ако предишният собственик е сменял моркова на щеката на маслото и са паднали парченца от пласмасата.... незнам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 60
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

И аз, водна помпа..... :hilezh:

Да, възможно е и от моркова да са, все пак е странно и няма да е лошо да поогледаш.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте какво намерих в ОЛХ  и така като гледам снимката пласмасата  е точно от там .Ще отварям капака да гледам пак ама искам да питам дали ще могат да се сменят тези пласмаси без да се сваля веригата .има ли вариант само да прибера обтегача и да ги сменя. 

http://olx.bg/banani-za-obtegacha-na-angrenazhnata-veriga-na-vw-audi-seat-skoda-i63436034

Редактирано от nchokoev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си свалил капака на клапаните, обтегача се сваля лесно, без да махаш веригата, отвиват се болтовете на единия разпределителен вал, повдига се вала и обтегача се изважда, без да махаш веригата от зъбното колело на вала, сменяш бананите, почистваш добре гарнитурата под обтегача и още една под нея и слагаш по обратния ред.Внимаваш ако слагаш силикон да не запушиш дупчицата през която минава маслото за обтегача.

след 34-тата минута е показано как се вади, но там вадят и вала, което не е проблем, ако си направиш белези  и внимаваш при обратния му монтаж, да не прескочиш зъб.

Принципно използват специален инструмент(скоба), за да го свалят, но ако сте двама човека, може и с ръце да се стиснат бананите и да се извади.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за клипчето в момента търся бананите в пловдив и от 29.03 съм в отпуска и ще разглабям ,обещавам и снимки да направя и да ги кача тука. :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е така. Като сглобих моя картер към двигателя и сядайки на шофьорската седалка установих,

че въпросния маслоотражател седи на другата седалка до мен, и ми стана черно пред очите.

Айде на ново цялата процедура ( барабар с магарето ).

Не си правете експерименти. Търсете здрав маслоотражател и го монтирайте за да ви е спокойно.

Хихихи - този заветен момент и физиономията ти тогава ги помня [emoji3]
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми напомняй, това е един от малкото моменти, в които се чувстваш толкова отчаян, че ти иде да изчезнеш безследно.

:wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес огледах всичко около обтегача и така като гледам и двата банана са абсолютно здрави и са със светла пластмаса , а парченцата бяха много по тъмни и найвероятно са в картера от доста време и са останали там след подмяна на стария обтегач.Веригата е изпъната и при работещ мотор не се чуват никакви шумове от там. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Колеги дайте някакъв акъл.Мотора е 2.0 tfsi.Развих всички болтове на картера,освен тези двата при маховика.Въртях,суках....кво ли не правих е не се дадоха.Изобщо не можах да ги напипам.Като светна ги виждам но със шестограма не мога да го хвана болта.Въртях и мотора на ръка пак не стана.Къде бъркам.Да махна ли магарето?Развих болтовете на двата тампона на мотора и като повдигна с крик се отваря място.Ама тези болченца ми спънаха цялата работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...