DimitarBT

Members
  • Content Count

    218
  • Joined

  • Last visited

About DimitarBT

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    B7 tfsi quattro

Персонална информация

  • Location
    Ловеч

Recent Profile Visitors

1,070 profile views
  1. валовете се зацепват със специална скоба, която пасва само по един единствен начин на тях. Тогава няма как да се обърка нещо.... Скобата я имам. Не ми е проблем да ти я изпратя.
  2. Редно е да се извади колелото, защото пред колелото има семеринг, които трябва да се смени и той. Лично аз минах без вадене на колелото. Просто леко открехнах валовете, колкото да освободя веригата.
  3. Като си помисля, че хора като теб имат шофьорска книжка и тръпки ме побиват......
  4. Не мога да намеря достоверна информация. Може и да бъркам, но по спомен съм чел, че този болт се стяга на 125Nm. Преди 1-2 години и аз правих същата операция, само че при мен превъртя болта. На различни места из чуждите форуми има различна информация. Някъде го дават 20nm, някъде 50, на трето място 125. Всъщност за това превърта този болт, защото се стяга с много мимент, и профила на болта не издържа при развиване. На повечето места го дават 20nm или 15 ftlbs
  5. Болта се стяга на 125Nm
  6. Наистина...не съм обърнал внимание, че колегата е споменал, когато колата е на място. Нищо де...то и маслата да смени ще е полезно
  7. Колеги, абе да ви питам...тези от вас, които имат електрохроматично огледало за обратно виждане, страничните огледала затъмняват ли се? Моето се затъмнява ама страничните не. Идеи някъде нещо да пипна? Или си е така?
  8. Смени си маслото на кутията. Предния диф, трансмисията и торсена са в един кожух. Смени маслото и на задния диф. Имай предвид, че не може хептен да изчезне. Малко се усеща при пълен волан....ама то фабрично си е така
  9. Възможно е. Така като гледам май всички скоби са ти за смяна. Ако са хлабави, ще ти гълта неизмерен въздух и ще ти бърка смесообразуването
  10. В такъв случай може да е и по-малката беля. Отвори картера и виж как е цедката на маслото. На мене това ми беше първата работа. С тези лонг лайв сървиз направо разказват играта на мотора. А и този мотор е по-капризен като цяло.
  11. Демек новия мотор? 211коня? Като цяло тези мотори имат проблеми и с буталата. Не искам да те вкарвам във фима.....Ама.......
  12. Определено имаш проблем с маслената помпа. Коя година е колата? Или е запушена цедка, или е превъртял шестограм. Най-добре не я пали, ами направо в бокса да се види кво е.
  13. Причината е, че не ми харесва как светят дългите. С рефлекторни фарове съм. Късите светят много хубаво и ги отсича. Но дългите са някак разпиляни и самия фар няма далекобойност.
  14. Моите крушки ги махнах и си върнах халогенните. Някой ако е мераклия ще ги дам изгодно.
  15. Няма нужда да се развива този болт....Като са развити черупките на валовете вече може спокойно да се свали веригата.....Обтегача е лесен. Кофтито на махането на валовете е, че трябва да се бележи положението им, защото иначе ще стане ярмомелка. Ето теми на братушките.....аз от там съм черпил информация https://www.drive2.ru/l/1339792/ https://www.drive2.ru/l/4348285/ https://www.drive2.ru/l/483056690841780306/