Jump to content

Препоръчайте добър сервиз за автоматици


Recommended Posts

Колеги препоръчайте сервизи за автоматици!!!! На един мой приятел със същото ауди като моето а4 иска да в някой добър сервиз, да му направят диагностика на скоростите. Аз лично също карам автоматик (става въпрос за обикновения автоматик, не за типтроник! Важна подробност) и ще ми е от полза за в бъдеще, пък и от любопитство и аз бих отишъл на подобна диагностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж тук - ходих наскоро там, че имам някакъв теч от скоростите и се държаха много коректно. Чел съм, че и други колеги са доволни от работата им.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GEMINI са добри, ама и доста скъпи.

Повечето неща със същото качество и на по-ниска цена ще ти ги оправят при Недко Стефанов.

При него не можеш да си оправяш само електрониката на автоматика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така ми изглежда. Като цяло доста хора хвалят Недко и може би наистина е добър, както и цените му предполагам. Наистина един ремонт на автоматик сигурно струва доста!!! Колко всъщност би коствало един нека кажем по основен ремонт??? 1000лв-2000лв? Надявам се да е мах около 1000. Нямой дали знае? А колкото до електрониката тя май може да се диагностира почти във всеки сервис който предлага диагностика на двигател, нали?!

Аз главно се интересувам от добри ИЗПИТЬНИ сервизи като тези които ми изброявате, тъй като автоматиците не са все още навлезли в БГ, което е жалко! Когато си взех аудито автоматик трябваше да му сменя маслото и тогава не знаех нинакви сервизи за автоматици. Най-накрая отидох в Аутотехника където платих 500лв! за смяна на масло! Това ми се струва малко множко нали? Сега вече след като ми помогнахте с избора на сервизи може би следващия път като сменям маслото да го направя за по-малко пари, а предполагам, че и ремонт ако се наложи за по.нормални суми било то при Недко или Джемини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така ми изглежда. Като цяло доста хора хвалят Недко и може би наистина е добър, както и цените му предполагам. Наистина един ремонт на автоматик сигурно струва доста!!! Колко всъщност би коствало един нека кажем по основен ремонт??? 1000лв-2000лв? Надявам се да е мах около 1000. Нямой дали знае? А колкото до електрониката тя май може да се диагностира почти във всеки сервис който предлага диагностика на двигател, нали?!

Аз главно се интересувам от добри ИЗПИТЬНИ сервизи като тези които ми изброявате, тъй като автоматиците не са все още навлезли в БГ, което е жалко! Когато си взех аудито автоматик трябваше да му сменя маслото и тогава не знаех нинакви сервизи за автоматици. Най-накрая отидох в Аутотехника където платих 500лв! за смяна на масло! Това ми се струва малко множко нали? Сега вече след като ми помогнахте с избора на сервизи може би следващия път като сменям маслото да го направя за по-малко пари, а предполагам, че и ремонт ако се наложи за по.нормални суми било то при Недко или Джемини.

GEMINI Значи 600 лева ти взимат за работа, от там нататък части, масла, гарнитури..

Редактирано от bubinko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

600 лв за работа! Егати! Значи казваш че подобно нещо при Недко не би трябвало да е толкова скъпо, така ли? Говорим за основен ремонт, където ти сменят доста неща?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи при Недко ще ти е по евтино, още повече че той бачка с Gemini доста. Но като цяло ще ти свърши работа човека...от доста години се занимава със скорости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А с поддръжка и смяна на масло занимава ли се и или да направо да му звънна? Намерих му сайта и видях телефоните така че му имам даннител

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За моята кутия при Недко за смяна на маслото - 130 лв (с материалите)

Може в Аутотехника да са ти сложили някакво оригинално масло.

по принцип на моята кутия се слага Декстрон.

За ремонта съм го питал - много е специфично зависи от повредата.

Но 600 лв за работа си е доста.

Сваляне и поставяне на кутията е 100 лв. другото не знам

На Черни връх слагат "рециклирани кутии с гаранция.."

За Ауди 100 - 1200 лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер благодария ти много за инфото! Значи все пак не е супер скъпо както ме бяха наплашили ако стане нещо със скоростите. А относно смяна на масло тия в Аутотехника направо са ме одрали! Вече ще си сменям маслото при Недко. А за тези рециклирани кутии имаш ли представа дали въобще стават! Това ми се вижда добър вариант ако се счупи яко скоростната ми кутия :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно за маслото и на мен ми сложиха също Декстрон. За маслото ми казаха по 45 лв литър. Има ли всъщност голяма разлика от по-обикновенно масло и това което ти казваш е оригинално? Имам предвид, че няма да се счупи автоматика с по евтино нали?

Ти какъв автоматик си? Типтроник или 4 скоростния обикновен като моя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи моята кутия е обиновенна. Води се VW097 с 4- скорости.

Декстрона е напълно достатъчен за нея. Само цената, която са ти казали малко ми се вижда голяма.

Иначе маслото е жизнено важно за автоматика. така че си го проверявай и сменяй навреме.

Рециклирана кутия не знам дали е удачно и не ми се ще да разбирам.

Другия вариант при фал е 2-ра употреба. Сега например ми предлагат една (за резерв) - много хубава. Ама не ми се набутват 600 лв без нужда. Пък може и да се навия.

Уговорката е да я поставя и ако работи да я платя.

Ама все си мисля че нчма да ни се наложи изобщо да я сменям.

Така или иначе при сериозна повреда мисля че 1000лв ще са достатъчни, което е далеч от 5-6000 с които ме плашеха "разбирачи", когато купувах колата.

Ама кефа е голям с автомата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно на твоето мнение съм относно автоматика!!! Никога повече няма да си купя ръчни скорости! С тези 4 скорости които и моя автоматик има, разхода ми е супер нормален а и возията е уникална!

Но аз също като теб си мисля че тези рециклирани кутии не са много добър избор. Аз как мога да си видя номера на кутията си?

Все пак наистина цената от 1000лв (ако е горе-долу толкова) е сравнително приемлива (ако Недко я оправи добре за толкова де:wink:). Мен също такива "разбирачи" са ме плашели че този ремонт на тези скорости е супер скъп и направо се разбиха като си купих аудито. Добре че има и хора като теб дето знаят за какво става въпрос. А има ли електронни диагностики специализирани само за нашите кутии. Все пак знам че те се контрулират от елекроника?

Само като допълнение, дали си забелязъл при теб, поне на мен го прави, след като си изкачвал стръмна улица след това няколко предавки по равното ги превключва на 3-4 хиляди оборота, общо бзето за около минута. Това дали е само при мен?

Аз не познавам никой с ауди с автомат и ми е любопитно дали такива малки детаили са случват не само при мен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и да те питам, както ти каза "при сериозна повреда" ремонта дали напълно ще я отстрани? Предполагам че ако се счупият механизмите те са заменяеми, нали? И би следвало за тези пари да я върнеш към първоначаният и ритъм на работа или греша?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като казвам сериозен имам впредвид точно сериозен.

Имаш късмет ако кутията ти е по-стара като модел.

Това можеш да видиш тукhttp://www.michigan-auto.ru/content/lib/akpp/akpp.009.htm или по-добре тук :

http://tsc-n.ru/4.htm

Парите за ремонта съм ти писал за моята която е VW097

Вариянта с кутия @-ра употреба също не е за пренебрегвани. при късмет 400-500лв

Разбира се че има диагностика за електрониката.

Във всеки сервиз с диагностика на инжекциона ще ти направят и на кутията.

Нормано е да ти ги превклюва на 3000 оборота. И моята е така ако не съм на режим спорт. тогава скоростите стават по-дълги

Ако не ти рита много при превключване и не шуми при движение - карай и се не бой.

А "разбирачите" ги оправдавам - в Бг всяко непознато нещо се среща с недоверие.

В крайна сметка това е екстра, която струва пари. Вече не толкова много пари..

Редактирано от kostadyn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти отново за отговора. След като отворих таблицата май според нея съм с номер 097. Но там не намерих по-нови а4ки от 1997. А моето е 1999. Но може би скоростите са еднакви с тези от 1997. А другите започващи с ZF са с по 5 скорости. Моята е с 4, така че май съм със скорости като твоите 097, но няма VW пред моя номер. Само дето нямам спортен режим, а само кид даун. Както и да е, това ме радва, поне цените са доста по-нормални от типтрониците. Това също бе една от причините да си взема обикновен автоматик, тъй като типтрониците са доста по усложнени електронно, съответно и по-прецизни за ремонт и по-скъпи.

Варианта с кутия 2ра употреба май като гледам си остава най-добрия. Но е тъпо че не знаеш какво взимаш. На късмет общо взето.

А за возията единствено по някога малко ме притеснява при ниски обороти около 1800 - 2200 (при загрят двигател) превключването от 2ра на 3та преминава с ритване, май има нещо, но според мен ще изкара още кутията. Аз си мисля че още като го купих аудито беше на 110 000км и предполагам че маслото никога не е сменяно и може малко я е скапал скоростната кутия бившия собственик и затова да ритва леко от 2 на 3та. Но останалите предавки не ги усещам при превключване. А и малко също така ме дразни като карам между 90-100км/ч има леко виене от някъде и не знам дали не е от скоростите? Когато влизам в плавен дълъг завой, тотално изчезва! А излезеш ли от завоя и ако си пак в тази граница 90-100 пак се появява! Направо ме хвърля в размисли и не мога да разбера от къде е.

Не знам дали ти имаш предвид ТОЗИ ШУМ като ми каза „и не шуми при движение”, дано не е нещо сериозно!

Ти какво мислиш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Порови се по руските сайтов за автоматици, там са описани всички особености. Просто в търсачката пишеш АКПП.

Ако кутията ти има режим спорт (правоъгален бутон до лоста), то наистина е 097 и е сравнително евтина.

Ритане може да се получи и от некоректен датчик, например TPS както е при мен или от друго по електрониката.

А 2-ра употреба кутя я плащаш само след като се сложи и се убедиш че е читава. Иначе е старо желязо!

Редактирано от kostadyn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не нямам бутон за спортен режим!

А къде мога да проверя дали проблема не е от прецакан TPS датчик или друго в електрониката?

Ако наистина е това бих го сменил веднага! Само незнам къде да отида за да разбера?

Имаш ли идея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и малко също така ме дразни като карам между 90-100км/ч има леко виене от някъде и не знам дали не е от скоростите? Когато влизам в плавен дълъг завой, тотално изчезва! А излезеш ли от завоя и ако си пак в тази граница 90-100 пак се появява! Направо ме хвърля в размисли и не мога да разбера от къде е.

Не знам дали ти имаш предвид ТОЗИ ШУМ като ми каза „и не шуми при движение”, дано не е нещо сериозно!

Ти какво мислиш?

Здрасти колега!

Този шум както го описваш по-скоро прилича на шум от лагер!

Вдигни я в някой сервиз и въртейки волана на пълен ляв, след това - пълен десен слушай дали някое от предните колела няма да вие! После пробвай и задните!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...