Stanislav A4 Публикувано 2 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2011 Добър ден на всички Наскоро си купих Audi A4 1.8 1998 год. 125 к.с. ,смених и всички консумативи ,които трябва (ремъци,ролки,водна помпа,термостат,масло и филтри),но след смяната започна да се чува едно тракане,когато двигателя е на празен ход от задната част на двигателя,и това го прави само когато колата е загряла и работната температура на маслото стане към 100 градуса.Когато е в обороти и в движение звука изчезва.Майстора при когото я закарах след това ми каза ,че е възможно да е разхлабена веригата,но да не бързам да я сменям,а първо да сменя маслото с по хубаво,защото аз сложих първо Mobil 15w40 и имало възможност след като загрее маслото да става по рядко и когато двигателя бил на празен ход не можел да го задържа.Намерих някой теми във форума,но ако може да ме посъветвате и да ми кажете дали е това проблема или е нещо по-сериозно.Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo91 Публикувано 2 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2011 15/4О според мен не е рядко малко дори и да е загряла Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 2 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2011 Вероятно е точно това, в началото се чува като пускаш газта, после ще почне и на празен ход. Рисково ми се струва да не се смени тая верига - стане ли нещо нещата си отиват към нов двигател. Далече не ми се вярва да е от маслото, още повече че от голям магазин за части ми казаха, че доста редовно се купуват обтегачи и верига съответно просто защото последната е доста евтина на фона на обтегача. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 2 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2011 (Редактирано) Какво е това масло 15W40 За тази кола не дават ли в каталозите 5W40, макс. 10W40 ?!? Редактирано 2 Октомври 2011 от eic-idimitrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 2 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2011 значи колега 15 на 40 е хубав опит да се затихне тоя обтегач , обаче за тоя двигател 10 на 40 , по въпросът за веригата значи може да минеш само с верига , а ако не е разтегната сменяш комплект пуснал съм цяла тема как смених на моята а4 от скъпия обтегач към по евтиния модел така че търси ако имаш въпроси давай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 2 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2011 (Редактирано) При късане на веригата ще избяга с доста градуси... и ще рефлектира страшно много на вървежа... Редактирано 2 Октомври 2011 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kaiser Kar Публикувано 2 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2011 А, колега, защо си сложил 15-40? На мен ми се струва гъстичко за сравнително "нова" кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav A4 Публикувано 2 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2011 Ами сложих такова масло,защото преди това карах Seat Toledo 1992 1.8,а и тия в магазина откъдето купувах консумативите не ми казаха ,че тази кола се кара с 10W40 и затова сложих такова.Чак след това другия майстор ми каза.А имате ли представа какви пари върви веригата и обтегача,че търсих из форума ама без успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 2 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2011 обтегача на сваг е към 250-60 лв без отстъпки и 50 лв ти е добра верига за работа към 100 лв и си ти , сега не че искам да те стресирам обаче знам реален случай ауди а8 4.0 тди с такива обтегачи или подобни на този твоя доколкото ми обясниха а те там били 2 броя тракал единият от тях обаче човекът си казал още малко ще издържи изгасил колата да зареди гориво след това излиза на магистралата газ до ламарината , колата изпуква зверски и резултатът е 4 цилиндъра се наблъскали с клапаните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 3 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2011 и аз мисля че да се скъска тази верига е почти невъзможно но това с бягането на центровката и удар на бутало с клапан си е срещано поне 2 пъти съм чувал за такова нещо от майстор , затова аз моята я слушах как трака и на 2-рия месец я смених заедно с тоя октопод обтегачът Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 4 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2011 Аз съм чувал на два пъти за скъсани вериги, но не съм виждал с очите си за какво става дума около валовете. Все пак много по вероятно е да прескочи някой зъб като се предаде обтегача, поне така си мисля съдейки от ъгъла на действие на последния. Абе така или иначе нямва вариант да си караш 10-20-30к км с тракаща верига Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 4 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2011 Ами възможно ли е да се сложи някаква добавка за оплътняване и да се кара така известно време примерно още някой друг месец?Защото слагах добавка за почистване и не трякаше тогава,но трябваше да се източи и смени маслото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 4 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2011 принципно може и да стане с опити с различни добавки обаче като сметнеш поне ще удавиш една верига в добавки не мислиш ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
гецата Публикувано 5 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2011 Колега, ако не се оправи със смяна на маслото с 5W-40 или 10W-40, тогава по вероятно да е от клапана на маслената помпа. При мен се оказа точно тя Първо измери налягането на маслото . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 5 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2011 Ами аз сменях и масло и налягането мериха и всичко си е ОК, но пак си трака та за това питам дали временно може да се сложи някаква добавка за оплътнение за да не трака и дали може да стане нещо лошо,защото със добавка не трака? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
гецата Публикувано 5 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2011 Тогава по вероятно да е самия обтегач или хидравличните повдигачи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav A4 Публикувано 5 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2011 На моята кола преди да ми каже майстора със сигурност дали е от веригата ,отвори картера за да почисти и да провери маслената помпа,и същевременно почисти и цедката от маслената помпа,защото ако има нещо запушено пак може да го прави.Но уви не се промени нищо и затова мисля да сменя веригата и се надявам силно да спре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 5 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2011 Виждал ли си какво представлява тази верига? А скъсана такава виждал ли си? По-скоро обтегача ще се свърши и веригата ще се охлаби, което ще доведе до там, че всяко палене ще е дар от Бога след молебен от патриарха. Виждал съм колега - две.Не на ауди обаче(на Опел и БМВ)...и съм чувал за други скъсани, също не на ауди.Това обаче не значи,че на ауди веригата не може да се скъса или прескочи зъб... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 5 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2011 Аз не виждам как добавка или нова масло ще спрат тракането на не добре опъната верига... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 5 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2011 Аз не виждам как добавка или нова масло ще спрат тракането на не добре опъната верига...Ами сложих някаква добавка за почистване и след 10мин каране не се чуваше никакво тракане и така докато не минах 250км за да сменя маслото и аз незнам каква е причината да не се чува с добавката! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
гецата Публикувано 6 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2011 Но щом се пооправя с добавки на маслото по скоро не е веригата. А ако е така наречения електронен обтегач/скъпия модел/, може да се хване и на компютърен тест.... така поне съм чел.Но щом се пооправя с добавки по скоро не е веригата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 6 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2011 И този обтегач е сума пари - 250те лв за обикновения са само 1/4 от тези за електронния. И не знам как се дава цена за нещо дето може да струва и 2 и 200. Поне рама на колата ще трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
гецата Публикувано 6 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2011 Колега, найстина този е много скъп....1000/200лв. от Юнитрейд. Мойта е ADR-98г. и е със скъпия електронен обтегач. А той е много чувствителен на масла и ако е карана с лоши масла или не е сменявано редовно....пътник си е. Но има и една много финна цедка/филтър/ в основата на обтегача и когато се свали може да се види. Има вероятност и тя да е затлачена и да възпрепятства пълненето с масло на обтегача. Изказвам само мнение Все пак трябва да си помагаме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 6 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2011 Колега, найстина този е много скъп....1000/200лв. от Юнитрейд. Мойта е ADR-98г. и е със скъпия електронен обтегач. А той е много чувствителен на масла и ако е карана с лоши масла или не е сменявано редовно....пътник си е. Но има и една много финна цедка/филтър/ в основата на обтегача и когато се свали може да се види. Има вероятност и тя да е затлачена и да възпрепятства пълненето с масло на обтегача. Изказвам само мнение Все пак трябва да си помагаме Някаква снимка нещо можеш ли да покажеш с мястото на обтегача и къде се намира цедката,защото като мериха налягането на маслото се виждаше едно леко прескачане на стрелката на манометъра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Triger Публикувано 6 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2011 Цедката се намира отдолу.Можеш да я видиш след като свалиш обтегача.Тази цедка няма да ти реши проблема, там е чисто (поне при мен беше така). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване