Andrianco Публикувано 13 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2011 (Редактирано) Имам следния проблем. Сутрин като се кача да запаля темперетурата е около 10-12 градуса. Подгревателя за свещите светка за 1 секунда и гасне.И после трябва да върти двигателя няколко пъти да запали някаде 5-6.И после няма никакъв проблем след първото палене. Пали от раз. С нови свещи съм. Да не би да е някои датчик.И ме интересува на колко се вклучват да работят подгревните свещи. Редактирано 13 Октомври 2011 от Andrianco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 13 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2011 По спомени свещите подряват ако температурата е под 7 градуса. Виж си как ти е центровката. Или да не гълта въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andrianco Публикувано 13 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2011 (Редактирано) това го прави само с пзрвото палене после няма проблем пали от четварт. Редактирано 13 Октомври 2011 от Andrianco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 13 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2011 Поне не знам дали стана ясно - това непалене няма общо със свещите. Търси проблема другаде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 14 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2011 Подгревните свещи се включват при температура на охлаждащата течност под 0 гр. Провери си изправността на акумулатора, или подаването на нафтата. Проблема със сигурност не е в подгрева (при 10 гр. такъв не се прави) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 15 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2011 Под 9 градуса започват да се включват, но това подгряване е за по-малко от секунда и почти не влияе. След като запали и са се включвали преди паленето се включват пак за период от около 30 секунди до минута освен ако не се дигнат оборотите над 2500. Както са ти казали по-горе колегите, проблема не е в свещите. Тия двигатели палят без проблем до около 0 градуса и с 4 изгорели свещи, освен когато са много износени. Едва ли в случая ти смърка въздух, но нищо не ти пречи да провериш и евентуално за течове от помпата. Задължително трябва да провериш центровката на разпределителния вал и тази на помпата. От къде си? Помпата също трябва да се регулира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andrianco Публикувано 16 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2011 Под 9 градуса започват да се включват, но това подгряване е за по-малко от секунда и почти не влияе. След като запали и са се включвали преди паленето се включват пак за период от около 30 секунди до минута освен ако не се дигнат оборотите над 2500. Както са ти казали по-горе колегите, проблема не е в свещите. Тия двигатели палят без проблем до около 0 градуса и с 4 изгорели свещи, освен когато са много износени. Едва ли в случая ти смърка въздух, но нищо не ти пречи да провериш и евентуално за течове от помпата. Задължително трябва да провериш центровката на разпределителния вал и тази на помпата. От къде си? Помпата също трябва да се регулира.Проблема при мен е че не пали само сутринта малко по трудно. След това всичко е ОКИ. Може ли да е от датчика за темперетурата на охлаждащата течност.Маи моя неработи нещо. Според мен тои казва кога колко нафта да се подава от темперетурата на течноста. Мерси за отговорите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 16 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2011 Вярно е това за датчика ама ме съмнява да е това, най-добре се проверява на диагностика с Ваг-Ком. Ако дава разлика +- 2 до 5 градуса не търси проблема в него! Пак не каза откъде си, намери някой който разбира и има Ваг-Ком. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ludiq Публикувано 21 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2011 Колега имам абсолютно същия проблем на същия мотор. Когато е 2,3 градуса стартера прави 3 или 4 оборота на първото палене. Имах три изгорели свещи смених ги и нямаше никаква разлика с тях и без тях. Не е от температурния датчик пробвах и с него. Сменена ми е и нафтовата помпа и най интересното, е че няма никакви грешки. Започнаха да ме съмняват дюзите защото, когато работи на празен ход има вибрации самата кола, а не е от тампоните те са си добре. При теб как е като работи на място и си оставиш вратата отворена тресе ли се ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andrianco Публикувано 22 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2011 (Редактирано) Колега имам абсолютно същия проблем на същия мотор. Когато е 2,3 градуса стартера прави 3 или 4 оборота на първото палене. Имах три изгорели свещи смених ги и нямаше никаква разлика с тях и без тях. Не е от температурния датчик пробвах и с него. Сменена ми е и нафтовата помпа и най интересното, е че няма никакви грешки. Започнаха да ме съмняват дюзите защото, когато работи на празен ход има вибрации самата кола, а не е от тампоните те са си добре. При теб как е като работи на място и си оставиш вратата отворена тресе ли се ???Не неми тересе работи си нормално. Няма никакъв проблем. Само първото палене е по трудно и изпушва за секунда и после всичко е оки. Редактирано 22 Октомври 2011 от Andrianco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kBa3uMogO Публикувано 23 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2011 Ставаме 3ма с проблема с първото палене! (AHF) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 24 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2011 Ставаме 3ма с проблема с първото палене! (AHF)Ще станете и повече, проблема не е в свещите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andrianco Публикувано 26 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 Ходих при моя маистор у му казах за проблема. Закачия на компютъра и му даде грешка само за датчика за температурата на водата. смених го и мръдна малко и помпата на закаснение малко да работи и се по оправи за сега. Нема проблем сте споделя по на татък пак да видя дали сте е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 Проверете си АКУМУЛАТОРИТЕ! Подгрев има при температура на охл. течност под 0 градуса, т.е. все още ви е рано да се изпробват "на живо". От друга страна, при по-студено акумулатор аима по-малък стартов ток и е много вероятно от там да идва проблема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocee Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 (Редактирано) Аз съм с А3 , но 90к.с. ALH мисля беше мотора, та и при мене е така сутрин, пали от 5-6 тия път, от както паднаха температурите. Редактирано 26 Октомври 2011 от kocee Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 Аз съм с А3 , но 90к.с. ALH мисля беше мотора, та и при мене е така сутрин, пали от 5-6 тия път, от както паднаха температурите.И пуши бяло от ауспуха нали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kBa3uMogO Публикувано 29 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2011 Zintoto Виж кво колега, ако имаш да казваш нещо по темата го кажи, ако ли не си спести безмислените и заядливи коментари,не ти отива и не е коректно от твоя страна. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 29 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2011 Защо реши че се заяжда? Като гледам въпросът е насочващ, защото от началото на темата се повтаря, че проблемът НЕ е в свещите. Белият пушек насочва към центровката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 29 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2011 Някой колеги от форума не искат да забележат, че преди 4 години когато съм станал потребител тук съм имал същите проблеми и не се намери кой да ги реши, освен предложения от един съфорумец да отида на 300 километра да се пробва да направи нещо по въпроса при положение, че той тъкмо се беше "запознал" с тия помпи, а моторите при които се среща този проблем - най вече ALH и AHF изобщо му бяхя тъмна Индия. След доста образоване от моя страна и надграждане на опита ми с дизеловите мотори си реших проблема сам. Започнах да решавам този и други проблеми и на други ТДИ. Ако се опитам да напиша последователно какво се гледа и какво и с колко се настройва, тази информация би послужила само на някои "майстори", които се учат от тук, а после "дерат" кожи. Обикновения потребител няма как да постигне нещо добро без да има нужния опит и рутина. Остава ми само да казвам от какво НЕ Е, мисля че ще е от полза. Днес едно ауди А4 запали от половин оборот без никакъв пушек, а вчера събаряше акумулатора и правеше бели димни завеси... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thelastone Публикувано 6 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2011 Хора и аз имам проблем: Трудно пали ако е студена, върти 4-5сек докато запали след това изкарва черен пушек,ако е работила до скоро и е топла пали бързо,съмнявам се да не би да опуска вакуум от някъде,а да и имам чувството че когато е на наклон и предницата е по-ниско от задницата пали доста по-лесно . Споделете мненията си по въпроса(AFN мотор на а4) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 6 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2011 Хора и аз имам проблем: Трудно пали ако е студена, върти 4-5сек докато запали след това изкарва черен пушек,ако е работила до скоро и е топла пали бързо,съмнявам се да не би да опуска вакуум от някъде,а да и имам чувството че когато е на наклон и предницата е по-ниско от задницата пали доста по-лесно . Споделете мненията си по въпроса(AFN мотор на а4)Провери за въздух, теч от помпата или филтъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a3clubpln Публикувано 8 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2011 Здравейте колеги при мен проблем с паленето не може да се каже че има сутрин пали не от четвърт ами от половин оборот и след първото запалване почва да си пали от четвърт помпата ми е с 6 градуса предварение.Имам проблем с лампата на подгрева които все още не е нужен но лампата на таблото ми свети много дулго време естествено не я чакам да огасне че да запала след запалването гасни. Вазможно ли е това да ми сигнализира за изгорели свещи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alessandro Публикувано 7 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2012 (Редактирано) ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ ОТИДЕТЕ НЯКОИ ДА ВИ ЗАКАЧИ КОЛИТЕ С VAG COM ПРОБЛЕМАТ ВИ ИДВА ИЛИ ОТ ВЪЗДУХ КАТО ПРЕСЕДИ КОЛАТА И ПАДА НАЛЯГАНЕТО ИЛИ ОТ ПОМПАТА ТРЯБВА ДА СЕ МРЪДНЕ МАЛКО МИЛИМЕТРИ НАПРЕД ИЛИ НА ЗАД ЗАВИСИ КАКВО ПОКАЗВА VAG-A Редактирано 7 Януари 2012 от Alessandro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ludiq Публикувано 26 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2012 На колко градуса трябва да е помпата по заводските параметри ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivelinch0 Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 проблема от цялата работа е в компютъра на колата. най евтиния вариянт за отстраняване на проблема е пускаш един кабел до тоя датчик който е с един бутон и сутрин преди да въртиш излъгваш компа че колата уж е с топъл двигател и пари от 4-върт оборот . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване