Jump to content

Ауди А3 1.9 ТДИ AHF


Andrianco

Recommended Posts

Имам следния проблем. Сутрин като се кача да запаля темперетурата е около 10-12 градуса. Подгревателя за свещите светка за 1 секунда и гасне.И после трябва да върти двигателя няколко пъти да запали някаде 5-6.И после няма никакъв проблем след първото палене. Пали от раз. С нови свещи съм. Да не би да е някои датчик.И ме интересува на колко се вклучват да работят подгревните свещи.

Редактирано от Andrianco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подгревните свещи се включват при температура на охлаждащата течност под 0 гр. Провери си изправността на акумулатора, или подаването на нафтата. Проблема със сигурност не е в подгрева (при 10 гр. такъв не се прави):zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под 9 градуса започват да се включват, но това подгряване е за по-малко от секунда и почти не влияе. След като запали и са се включвали преди паленето се включват пак за период от около 30 секунди до минута освен ако не се дигнат оборотите над 2500. Както са ти казали по-горе колегите, проблема не е в свещите. Тия двигатели палят без проблем до около 0 градуса и с 4 изгорели свещи, освен когато са много износени. Едва ли в случая ти смърка въздух, но нищо не ти пречи да провериш и евентуално за течове от помпата. Задължително трябва да провериш центровката на разпределителния вал и тази на помпата. От къде си? Помпата също трябва да се регулира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под 9 градуса започват да се включват, но това подгряване е за по-малко от секунда и почти не влияе. След като запали и са се включвали преди паленето се включват пак за период от около 30 секунди до минута освен ако не се дигнат оборотите над 2500. Както са ти казали по-горе колегите, проблема не е в свещите. Тия двигатели палят без проблем до около 0 градуса и с 4 изгорели свещи, освен когато са много износени. Едва ли в случая ти смърка въздух, но нищо не ти пречи да провериш и евентуално за течове от помпата. Задължително трябва да провериш центровката на разпределителния вал и тази на помпата. От къде си? Помпата също трябва да се регулира.

Проблема при мен е че не пали само сутринта малко по трудно. След това всичко е ОКИ. Може ли да е от датчика за темперетурата на охлаждащата течност.Маи моя неработи нещо. Според мен тои казва кога колко нафта да се подава от темперетурата на течноста. Мерси за отговорите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е това за датчика ама ме съмнява да е това, най-добре се проверява на диагностика с Ваг-Ком. Ако дава разлика +- 2 до 5 градуса не търси проблема в него! Пак не каза откъде си, намери някой който разбира и има Ваг-Ком.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имам абсолютно същия проблем на същия мотор. Когато е 2,3 градуса стартера прави 3 или 4 оборота на първото палене. Имах три изгорели свещи смених ги и нямаше никаква разлика с тях и без тях. Не е от температурния датчик пробвах и с него. Сменена ми е и нафтовата помпа и най интересното, е че няма никакви грешки. Започнаха да ме съмняват дюзите защото, когато работи на празен ход има вибрации самата кола, а не е от тампоните те са си добре. При теб как е като работи на място и си оставиш вратата отворена тресе ли се ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имам абсолютно същия проблем на същия мотор. Когато е 2,3 градуса стартера прави 3 или 4 оборота на първото палене. Имах три изгорели свещи смених ги и нямаше никаква разлика с тях и без тях. Не е от температурния датчик пробвах и с него. Сменена ми е и нафтовата помпа и най интересното, е че няма никакви грешки. Започнаха да ме съмняват дюзите защото, когато работи на празен ход има вибрации самата кола, а не е от тампоните те са си добре. При теб как е като работи на място и си оставиш вратата отворена тресе ли се ???

Не неми тересе работи си нормално. Няма никакъв проблем. Само първото палене е по трудно и изпушва за секунда и после всичко е оки.

Редактирано от Andrianco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих при моя маистор у му казах за проблема. Закачия на компютъра и му даде грешка само за датчика за температурата на водата. смених го и мръдна малко и помпата на закаснение малко да работи и се по оправи за сега. Нема проблем сте споделя по на татък пак да видя дали сте е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверете си АКУМУЛАТОРИТЕ! Подгрев има при температура на охл. течност под 0 градуса, т.е. все още ви е рано да се изпробват "на живо". От друга страна, при по-студено акумулатор аима по-малък стартов ток и е много вероятно от там да идва проблема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с А3 , но 90к.с. ALH мисля беше мотора, та и при мене е така сутрин, пали от 5-6 тия път, от както паднаха температурите.

Редактирано от kocee
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с А3 , но 90к.с. ALH мисля беше мотора, та и при мене е така сутрин, пали от 5-6 тия път, от както паднаха температурите.

И пуши бяло от ауспуха нали

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Zintoto Виж кво колега, ако имаш да казваш нещо по темата го кажи, ако ли не си спести безмислените и заядливи коментари,не ти отива и не е коректно от твоя страна. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо реши че се заяжда? Като гледам въпросът е насочващ, защото от началото на темата се повтаря, че проблемът НЕ е в свещите. Белият пушек насочва към центровката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой колеги от форума не искат да забележат, че преди 4 години когато съм станал потребител тук съм имал същите проблеми и не се намери кой да ги реши, освен предложения от един съфорумец да отида на 300 километра да се пробва да направи нещо по въпроса при положение, че той тъкмо се беше "запознал" с тия помпи, а моторите при които се среща този проблем - най вече ALH и AHF изобщо му бяхя тъмна Индия. След доста образоване от моя страна и надграждане на опита ми с дизеловите мотори си реших проблема сам. Започнах да решавам този и други проблеми и на други ТДИ. Ако се опитам да напиша последователно какво се гледа и какво и с колко се настройва, тази информация би послужила само на някои "майстори", които се учат от тук, а после "дерат" кожи. Обикновения потребител няма как да постигне нещо добро без да има нужния опит и рутина. Остава ми само да казвам от какво НЕ Е, мисля че ще е от полза. Днес едно ауди А4 запали от половин оборот без никакъв пушек, а вчера събаряше акумулатора и правеше бели димни завеси...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора и аз имам проблем: Трудно пали ако е студена, върти 4-5сек докато запали след това изкарва черен пушек,ако е работила до скоро и е топла пали бързо,съмнявам се да не би да опуска вакуум от някъде,а да и имам чувството че когато е на наклон и предницата е по-ниско от задницата пали доста по-лесно :hilezh:. Споделете мненията си по въпроса(AFN мотор на а4)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора и аз имам проблем: Трудно пали ако е студена, върти 4-5сек докато запали след това изкарва черен пушек,ако е работила до скоро и е топла пали бързо,съмнявам се да не би да опуска вакуум от някъде,а да и имам чувството че когато е на наклон и предницата е по-ниско от задницата пали доста по-лесно :hilezh:. Споделете мненията си по въпроса(AFN мотор на а4)

Провери за въздух, теч от помпата или филтъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги при мен проблем с паленето не може да се каже че има сутрин пали не от четвърт ами от половин оборот и след първото запалване почва да си пали от четвърт помпата ми е с 6 градуса предварение.

Имам проблем с лампата на подгрева които все още не е нужен но лампата на таблото ми свети много дулго време естествено не я чакам да огасне че да запала след запалването гасни. Вазможно ли е това да ми сигнализира за изгорели свещи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ ОТИДЕТЕ НЯКОИ ДА ВИ ЗАКАЧИ КОЛИТЕ С VAG COM ПРОБЛЕМАТ ВИ ИДВА ИЛИ ОТ ВЪЗДУХ КАТО ПРЕСЕДИ КОЛАТА И ПАДА НАЛЯГАНЕТО ИЛИ ОТ ПОМПАТА ТРЯБВА ДА СЕ МРЪДНЕ МАЛКО МИЛИМЕТРИ НАПРЕД ИЛИ НА ЗАД ЗАВИСИ КАКВО ПОКАЗВА VAG-A

Редактирано от Alessandro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 7 months later...

проблема от цялата работа е в компютъра на колата. най евтиния вариянт за отстраняване на проблема е пускаш един кабел до тоя датчик който е с един бутон и сутрин преди да въртиш излъгваш компа че колата уж е с топъл двигател и пари от 4-върт оборот .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...