Jump to content

ПРОБЛЕМ???


Recommended Posts

Та относно проблема... вчера както си карам Ауди-то 1,8Т- 150 кс 97... изведнаж нешто стана... загуби обороти и спря! огосна по средата на едно крастовище! ужас, преставяте ли си за какво става дума, коли отвсякъде свирят , викат... абе направо - бегай-мани! Изтиках я колата аз настрани и се опитах да я запаля... аааамиии... не подава изобщо... акомулатора ми е чисто нов... варти но не пали... оставих я за през ноща там и мислих на сутринта да отида с майстор да я гледа, но си викам я да пробвам да я запаля... и АЛИЛУЯ!!!! ЗАПАЛИ...!!! домолен си трагнах... но 3 часа по късно се получи същи проблем... по същия начин... минавам през един легнал полицай и колата почна на губи обороти и огасна... сега се чудя от какво ли е това... дали е от алармата... или се дави самата кола...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах аналогичен проблем с Галксито в подписа ми. Резултатът бе релето командващо бензиновата помпа. Проблемът е, че обърква ECU-то. :(Разбира се може да има и куп други причини. :( Притеснява ме, че при мен неравности и спящи полицаи не влияха въобще. :(

Редактирано от KOKO 100 C4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи имийте предвид че съм сменил  бензиновата помпа преди 1 месец.....
Боби говоря ти за релето, а не помпата :(
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха... и сега може да е от релето, така ли... кви пари струва тва реле... вече ми писна да плащам всеки месец "дан" за колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак казвам, че може и да са други причините. Диагностиката е много гадна и неприятна. Не мога да ти кажа цената на релето, защото го плати мой приятел, на когото му дадох вана да развозва едни негови гости. Мисля, че не беше голяма цифричката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аве кофтито е 4е бях се нагласил да ходя извън града... на барбекю сред природата и сега всичко се провали... пък и знам ли дали няма да ме остави извън града на пътя някъде :(

Страно ми е това че когато потеглям с колата и като подам газ оборотите падат изведнъж много до 300-400 и след това като форсирам и се оправят...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мислих на сутринта да отида с майстор да я гледа...

Най-добре не губи повече време, а направи това което си мислил преди време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

та значи продължението на сагата... оставих я колата на пътя и майстора отиде и я взе... на другия ден му се обаждам вечерта и го питам ко става. А той отговаря: Абе ела си вземи колата, тази сутрин влизам в нея и я запалих от раз... цял ден я карам и се опитвам да ти я счупя и не става и не става...

Че тай де, сега пак съм на stand-by в очакване пак някъде да ми изгасне... не успяха да разберат що гасне...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същият проблем декември-януари.Смених горепосочените части и пак проблем- не запали изобщо.Тогава Lampard ме заведе при едни хора и ми оправиха колата за 24 часа и то за жълти стотинки. Така че моя съвет е вместо да я чакаш да изгасне пак прокто я закарай при тези хора и ще си решиш проблема. Ако ми бяха казали какво и е било на мойта щях да ти кажа каде е и при теб.Успех!!! :puppy_dog_eyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...