beko5511 Публикувано 17 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2011 Колеги,ако някой е имал сьщият проблем моля да помогне.Вьздушните клапи ги проверих-всички работят.На ваг-ком ми излиза грешка- 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent ,но мисля,че проблема не е в това,защото входящият маркуч на радиатора на парното е топьл,а изходящият студен.Според мен на входящият маркуч има електромагнитен клапан,който спира топлата вода при пуснат на студено климатроник,но аз не можах да го намеря(сигурно е под таблото).Другия вариант е радиаторьт да е запушен.За всичко казано до тук не сьм сигурен напьлно.Нека някой компетентен да помогне.Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
j1360 Публикувано 18 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2011 (Редактирано) Щом излизащият от радиаторчето маркуч е студен,значи е запушено. Редактирано 18 Октомври 2011 от j1360 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beko5511 Публикувано 18 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2011 Днес пьтувах около 200км. и парното ми работише без проблеми, като духаше горещ вьздух.Затова мисля,че проблема не се дьлжи на запушен радиатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosmonaft Публикувано 22 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2011 Здравей, колега.Имам същия модел ауди. Имах проблем като Твоя.1. Тези 200км извън градско или градско?2. С каква скорост(по-скоро обороти ме интересуват)?Изчетох всички теми на форума. Промивах радиатора( изкарваш входящия и изходящия и с вода под налягане ) уж водата без проблеми си минаваше а топло в колата няма Най-добрия начин да провериш е при загрят двигател пускаш парното. Като почне да ти духа студено на празен вход даваш газ(2000-2500 оборота) ако след 2-3 минути почне да ти духа топло( 1-2 мин след като пуснеш газта започва да духа студено) значи проблема е запушен радиатор.Аз моя го смених преди 2 години и ефекта беше уникален имам непрекъснато топло( Е стига да съм нагласил климатроника да духа топло ) надявам се да съм Ти помогнал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papy Публикувано 15 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2011 Здравейте,И аз май съм със същия проблем!!Когато колата се движи няма проблем, но ако е на място не духа топло, а двигателят показва 90 градуса. Аз сменях термостат преди две седмици. Да не би да не е обезвъздушена системата? Ако е радиаторче на парното какво му е цената и лесно ли се сменя?Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beko5511 Публикувано 15 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2011 Колега провери си централната клапа.Може да е заседнала.С ваг-ком провери за грешки на климатроника.Пусни един тест на климатроника.При мен се оправи по този начин и сега нямам проблеми.Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 15 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2011 (Редактирано) И още едно нещо, ако някой е пипал по охладителната система, както мен и @Papy, единия маркуч на парното има дупчица. Махате скобата от там, палите колата, издърпвате маркуча и чакате да потече антифриз. Като потече - пъхате хубаво маркуча и слагате пак скобата. Иначе парно... нъцки! Една седмица го чаках да се обезвъздуши самичко - без резултат... Накрая минах на режим "ръчно обезвъздушаване" и най-накрая стана чудото! П.П: за процедурата може да ви трябва и още един човек, който да вдигне малко оборотите, че да стане по-бързо. Редактирано 15 Ноември 2011 от Pav3l Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A4 Avant Публикувано 29 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2012 Здравей, колега.Имам същия модел ауди. Имах проблем като Твоя.1. Тези 200км извън градско или градско?2. С каква скорост(по-скоро обороти ме интересуват)?Изчетох всички теми на форума. Промивах радиатора( изкарваш входящия и изходящия и с вода под налягане ) уж водата без проблеми си минаваше а топло в колата няма Най-добрия начин да провериш е при загрят двигател пускаш парното. Като почне да ти духа студено на празен вход даваш газ(2000-2500 оборота) ако след 2-3 минути почне да ти духа топло( 1-2 мин след като пуснеш газта започва да духа студено) значи проблема е запушен радиатор.Аз моя го смених преди 2 години и ефекта беше уникален имам непрекъснато топло( Е стига да съм нагласил климатроника да духа топло ) надявам се да съм Ти помогналКолега, от къде го купи радиатора и за кви пари, че то май се оказва много скъп този радиатор за нашите В6-ци? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване