Jump to content

Ауди 100 2.6 турбина?


nickdesyn

Recommended Posts

здравейте колеги имам ауди 100 94 година 2.6 мотор е та да ви питам има ли вариант на този мотор да се сложи турбокомпресор? и евентуално да ми кажете колко би ми струвало това... :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около 400 лв, ако я сложиш, завита в амбалажна хартия в багажника турбината.

Минимум 3000 ако решиш да я сложиш под предния капак.

А, да- и човек с 4- 5 ръце, способни да заваряват, понеже да събереш 6- те рънъра на колекторите от едната страна на мотора е цяло изкуство.

И една палава ревизия на мотора, понеже, ще се предаде бързо.

П.С. всяко мнение извън темата ще се награди подобаващо.

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кефа цена няма.

Този мотор има смисъл да му се сложи компресор или 2 турбини.

Една турбина е малко безмислено начинание.

П.С. нали се сещаш, че ще ти трябва ремп или изцяло нова електроника за мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този мотор има смисъл да му се сложи компресор или 2 турбини.

Точно този мотор не е подходящ за чарджър.

За турбини е достатъчно разреден.

При всички положения е по-скъпо от чипнат 1.8Т на А4 или А6. И ще е по-зле от 1.8 във всяко отношение.

С две думи, по-добре му присади куатро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се разпробие за 2 ккк К26,може да се постигне сериозна мощност.Въпроса е че ще е доста скъпо начинание и със сигурност не си струва за толкова стара кола.А резултата ще е доста по-добре от чипнат тръц.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно този мотор не е подходящ за чарджър.

За турбини е достатъчно разреден.

При всички положения е по-скъпо от чипнат 1.8Т на А4 или А6. И ще е по-зле от 1.8 във всяко отношение.

С две думи, по-добре му присади куатро.

аз съм с куатро :zustimm: а относно двете турбини как се процедира какво ми е нужно питам защото колата си я харесвам супер много и ако тия две турбини се сложат качествено с качествени материали има ли вариант да прее...а мотора лесно или си е стабилка? благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно, 2.2Т с ревизиране преди монтажа ще ти излезе по- евтино и ще върви повече, и ако намериш еС4/еС6 на части, ще е почти само механично прехвърляне, а и ще решиш с един удар и други проблеми като по- сериозни спирачки, окачване (различни са носачите например), че и визия (брони, фарове, стопове :zustimm: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако тия две турбини се сложат качествено с качествени материали има ли вариант да прее...а мотора лесно или си е стабилка?

Няма вариант да се прее.. мотора. Но "качественото" слагане е над 10000лв, 12-13 по-вероятно.

На мотора се слага лесно (е не като на 4 цилиндров) и една турбина, но като цяло е безмислено скъпа операция.

Ако се разпробие за 2 ккк К26,може да се постигне сериозна мощност.

2.6 е стар мотор с по 2 клапана. Какви сериозни мощности? С каква електроника?

ПП "Съвета" за куатрото е нарицателен за мъртво роден проект.

Предполагам, няма да се обидиш, но ако искаш турбо, си купи турбо мотор. Специално при Ауди имаш голям избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има проект с една турбина но е на ААН мотор. Проекта още не е завършен, човека събира пари за качествена електроника.

Инвестицията при него е сериозна. Сменил е бутала, мотовилки, съединител, спирачки...

Има подробна тема в другия форум за неговия проект. Той си е правил турбо пътищата и доста се е постарал.

Можеш лесно да се свържеш с него, пича е точен и подробно обяснява кое как е направил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...