Jump to content

Да се самоубивам ли?


Ивелин

Recommended Posts

Колега наи вероятно не са го сменили но за да си сигурен,че е термостат направи следното:Запали колата сутрин като е студена и я подкараи караи докато стрелката ти отлепи от 50 градуса щтом стигне към 60-70 градуса слез и пипни радиатора дали е топъл ако е значи термостата ти държи големия кръг отворен непрекъснато.А като време за загряване как е?

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20km спускане без гориво е възможно да изстине. Все пак провери и това което е написал колегата преди мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20km спускане без гориво е възможно да изстине. Все пак провери и това което е написал колегата преди мен.

Не може да е нормално даже и при минусови темп.Все едно да речеш че при жега е нормално да ти загрее колата!!!!!!Освен за Ауди да е нормално ( вече незнам кво да си мисля):) П.п. Ситроена ми си държи 92гр. от -15 до +44 с един или пет човека!:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно не са ти сменили термостата,или са сложили калпав...

Не трябва да пада температурата.Поне при мен не мърда след като смених термостата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно не са ти сменили термостата,или са сложили калпав...

Не трябва да пада температурата.Поне при мен не мърда след като смених термостата.

Нали уж ми дадоха стария?Викам му на оня - абе когато ти оставих колата ,ти рекох че съм донесъл термостат.Ти ме накара да си го взема и след два дни рече гарнитура е( по телеф.) Обадих се после, и викам готова ли е колата? Ти викаш чекай че сега сме поръчали термостат:steinigung:.Абе ..........механици.Шашави ора ама нали съм в чужбина и немам гараж а знаеш ли кога ще им оставя колата.................никога!,

Редактирано от Ивелин
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за 20км спускане ако не подаваш гориво е нормално да изстине. Не Ауди ами Бугати да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за 20км спускане ако не подаваш гориво е нормално да изстине. Не Ауди ами Бугати да е.

Спускане ,спускане ама беше мъгла и колата си беше на скорост.Тук усилено се използва двигателя за спирачка.Да не говоря че хич не съм съгласен с теб.Искаш да кажеш че като е студено е нормално да изгубиш парно( при 65гр.) не очаквай добро парно за изчистване на стъклата.Добрата охлад.система трябва да подържа приблиз. едни градуси в сякакви условия.Нали все пак за това е създадена.Замисли се?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато двигателя е на спирачка не му се подава гориво. Ако 30 минути се спускаш на двигател е нормално да изстине. Топлината идва от горивото а не от въртенето на двигателя.

Ти си знаеш де. Може пък да е термостат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато двигателя е на спирачка не му се подава гориво. Ако 30 минути се спускаш на двигател е нормално да изстине. Топлината идва от горивото а не от въртенето на двигателя.

Ти си знаеш де. Може пък да е термостат.

Добре де и всичко това при 2гр. ............еми ако е - 15? Требва огън да клада под него като слезем долу.Ако не сме змръзнали в купето де (до долу)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, съгласи се че такова спускане е рядкост. Няма от къде да се вземе топлина. Ако толкова те мъчи си сложи печка.

Препоръчвам ти да спреш на някоя бензиностанция накрая на дългото спускане и разпитай другите шофьори дали им изстива колата.

Пробата с нагряването по маркучите предложена по-горе остава. :steinigung:

--------

- Оправих ти заглавието на темата.

- Моля, не е нужно да цитираш всяко предходно мнение. Ползвай правилния бутон - Нов Отговор.

Благодаря!

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса ми е принципен колега.На ли съм маняк и гледам всичко да ми е вред.Иначе какво ще пишем по форумите?Колкото до заглавието видял съм го ,но незнаех как да го редактирам?В този форум не откривам възможност за редактиране на заглавие тема?За което благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг вариант да поддържаш "огъня" е да се спускаш не на скорост, а на празен ход,но ще запалиш спирачките:steinigung: И при мен го има този ефект на изстиване при спускане в минусови температури!Но както каза колегата "гризли" ,няма откъде да дойде топлото в такава ситуация-няма гориво а вкарваш студен въздух в ДВГ-то!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип колеги не би трябвало да пада температурата освен ако не спускаш с 200 км/ч на празен ход.Когато охладителната течност започне да истива би трябвало термостата да затвори и да си остане само малкия кръг така,че да не пада температурата на двигателя такава е идеята.Щом температурата се повиши над 86 градуса (поне при моита е така)ще отвори пак големия кръг за да има охлаждане и да не прегрее съответно.А към колегата пробва ли това което ти написах по горе?Още един вариант за термостата да провериш е като надуеш парното на максимум и виж тогава дали ти пада пак температурата.На моита кола когато беше с преебан термостат и падаше по същуия начин , след смяната е бетон.

Редактирано от tarambuka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте новините са.На 65-70гр.долният маркуч излизащ от вод.помпа термостат е студен както и радиатора.Горният маркуч излизащ от радиатора с разклонение за съда за вода е топъл.Колата за сега не вдига нивото на антифриза (както вреше по рано).Има обаче една разлика.По рано вентилатора на радиатора въртеше по слабо когато е студена колата .Сега върти яко още от запалване на студено а като подадеш газ направо фучи като мотор?Вентилатора е тип постоянно преминаващ ремък/водна помпа.Кое е нормалното ?Да върти слабо и като загрее да вдига оборотите?Чул съм че са някакви силиконови вкл. в шайбата и от температурата зацепват и въртят.Но автомобил с този тип вентилатор никога не съм имал.Затова питам.Другото което ще ви попитам до колко е нормален конденза в генерацията или изхвърлянето на вода през ауспуха.Като знам за какво беше колата в сервиз сега постоянно ме гонят съмнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е нормално изхвърлянето на вода в това време и моята яко прави конденз ауспуха си е мокър и след 5-6 км минати градско в София та и повече <_<

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вентилатора нормално ли е да работи на пълни обороти още от студен мотор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм на ясно с виско перките никога не съм имал такава кола,някои от колегите които има да каже.Ама мисля,че не би трябвало доколкото знам с увеличаване на температурата се увеличават оборотите на перката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вентилатора нормално ли е да работи на пълни обороти още от студен мотор?

Промяната в работата на вентилатора най-вероятно се дължи на това,че нямаш малък кръг на циркулация на водата.Поредните майстори, който са сменяли гарнитура,най-вероятно са шлайфали главата без да я надуят,и след като я монтират и видят,че пак надува изкарват термостата и всички са щастливи и доволни.

Редактирано от T.Todorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както писах по горе при 70 гр. излизащият маркуч от термостата е студен което би трябвало да значи че имам термостат.По скоро е пипано нещо по шайбата на перката.Незнам да залудееш от майстори?

Редактирано от Ивелин
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перката се върти постоянно, но като загрее оборотите и се изравняват с тези на двигателя. Преди това седи на полусъединител :bia: А дори и да се върти на пълни обороти ако термостата не е отворил големия кръг няма как да смъкне температурата!

Редактирано от daskala1983
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перката се върти постоянно, но като загрее оборотите и се изравняват с тези на двигателя. Преди това седи на полусъединител :bia: А дори и да се върти на пълни обороти ако термостата не е отворил големия кръг няма как да смъкне температурата!

Знам че ако не е отворен големият кръг няма да охлади.Никога не съм имал такъв тип кола с така разположен мотор и висковентилатор!И затова питам нормално ли е да върти при студен мотор?Разбирам от коли и съм имал много но такъв тип не.Човек се учи докато е жив.Все пак мерси за отзивчивоста,:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...