tarambuka Публикувано 21 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2011 (Редактирано) Колега наи вероятно не са го сменили но за да си сигурен,че е термостат направи следното:Запали колата сутрин като е студена и я подкараи караи докато стрелката ти отлепи от 50 градуса щтом стигне към 60-70 градуса слез и пипни радиатора дали е топъл ако е значи термостата ти държи големия кръг отворен непрекъснато.А като време за загряване как е? Редактирано 26 Ноември 2011 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 21 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2011 20km спускане без гориво е възможно да изстине. Все пак провери и това което е написал колегата преди мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивелин Публикувано 21 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2011 20km спускане без гориво е възможно да изстине. Все пак провери и това което е написал колегата преди мен.Не може да е нормално даже и при минусови темп.Все едно да речеш че при жега е нормално да ти загрее колата!!!!!!Освен за Ауди да е нормално ( вече незнам кво да си мисля) П.п. Ситроена ми си държи 92гр. от -15 до +44 с един или пет човека! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 21 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2011 Най-вероятно не са ти сменили термостата,или са сложили калпав...Не трябва да пада температурата.Поне при мен не мърда след като смених термостата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивелин Публикувано 21 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2011 (Редактирано) Най-вероятно не са ти сменили термостата,или са сложили калпав...Не трябва да пада температурата.Поне при мен не мърда след като смених термостата.Нали уж ми дадоха стария?Викам му на оня - абе когато ти оставих колата ,ти рекох че съм донесъл термостат.Ти ме накара да си го взема и след два дни рече гарнитура е( по телеф.) Обадих се после, и викам готова ли е колата? Ти викаш чекай че сега сме поръчали термостат.Абе ..........механици.Шашави ора ама нали съм в чужбина и немам гараж а знаеш ли кога ще им оставя колата.................никога!, Редактирано 21 Ноември 2011 от Ивелин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 21 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2011 Колега, за 20км спускане ако не подаваш гориво е нормално да изстине. Не Ауди ами Бугати да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивелин Публикувано 21 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2011 Колега, за 20км спускане ако не подаваш гориво е нормално да изстине. Не Ауди ами Бугати да е.Спускане ,спускане ама беше мъгла и колата си беше на скорост.Тук усилено се използва двигателя за спирачка.Да не говоря че хич не съм съгласен с теб.Искаш да кажеш че като е студено е нормално да изгубиш парно( при 65гр.) не очаквай добро парно за изчистване на стъклата.Добрата охлад.система трябва да подържа приблиз. едни градуси в сякакви условия.Нали все пак за това е създадена.Замисли се? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 21 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2011 Когато двигателя е на спирачка не му се подава гориво. Ако 30 минути се спускаш на двигател е нормално да изстине. Топлината идва от горивото а не от въртенето на двигателя.Ти си знаеш де. Може пък да е термостат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивелин Публикувано 21 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2011 Когато двигателя е на спирачка не му се подава гориво. Ако 30 минути се спускаш на двигател е нормално да изстине. Топлината идва от горивото а не от въртенето на двигателя.Ти си знаеш де. Може пък да е термостат.Добре де и всичко това при 2гр. ............еми ако е - 15? Требва огън да клада под него като слезем долу.Ако не сме змръзнали в купето де (до долу) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 22 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2011 (Редактирано) Колега, съгласи се че такова спускане е рядкост. Няма от къде да се вземе топлина. Ако толкова те мъчи си сложи печка.Препоръчвам ти да спреш на някоя бензиностанция накрая на дългото спускане и разпитай другите шофьори дали им изстива колата.Пробата с нагряването по маркучите предложена по-горе остава. --------- Оправих ти заглавието на темата.- Моля, не е нужно да цитираш всяко предходно мнение. Ползвай правилния бутон - Нов Отговор.Благодаря! Редактирано 22 Ноември 2011 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивелин Публикувано 22 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2011 Въпроса ми е принципен колега.На ли съм маняк и гледам всичко да ми е вред.Иначе какво ще пишем по форумите?Колкото до заглавието видял съм го ,но незнаех как да го редактирам?В този форум не откривам възможност за редактиране на заглавие тема?За което благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 22 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2011 Друг вариант да поддържаш "огъня" е да се спускаш не на скорост, а на празен ход,но ще запалиш спирачките И при мен го има този ефект на изстиване при спускане в минусови температури!Но както каза колегата "гризли" ,няма откъде да дойде топлото в такава ситуация-няма гориво а вкарваш студен въздух в ДВГ-то! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarambuka Публикувано 22 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2011 (Редактирано) По принцип колеги не би трябвало да пада температурата освен ако не спускаш с 200 км/ч на празен ход.Когато охладителната течност започне да истива би трябвало термостата да затвори и да си остане само малкия кръг така,че да не пада температурата на двигателя такава е идеята.Щом температурата се повиши над 86 градуса (поне при моита е така)ще отвори пак големия кръг за да има охлаждане и да не прегрее съответно.А към колегата пробва ли това което ти написах по горе?Още един вариант за термостата да провериш е като надуеш парното на максимум и виж тогава дали ти пада пак температурата.На моита кола когато беше с преебан термостат и падаше по същуия начин , след смяната е бетон. Редактирано 22 Ноември 2011 от tarambuka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивелин Публикувано 23 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2011 Здравейте новините са.На 65-70гр.долният маркуч излизащ от вод.помпа термостат е студен както и радиатора.Горният маркуч излизащ от радиатора с разклонение за съда за вода е топъл.Колата за сега не вдига нивото на антифриза (както вреше по рано).Има обаче една разлика.По рано вентилатора на радиатора въртеше по слабо когато е студена колата .Сега върти яко още от запалване на студено а като подадеш газ направо фучи като мотор?Вентилатора е тип постоянно преминаващ ремък/водна помпа.Кое е нормалното ?Да върти слабо и като загрее да вдига оборотите?Чул съм че са някакви силиконови вкл. в шайбата и от температурата зацепват и въртят.Но автомобил с този тип вентилатор никога не съм имал.Затова питам.Другото което ще ви попитам до колко е нормален конденза в генерацията или изхвърлянето на вода през ауспуха.Като знам за какво беше колата в сервиз сега постоянно ме гонят съмнения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarambuka Публикувано 23 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2011 (Редактирано) Много е нормално изхвърлянето на вода в това време и моята яко прави конденз ауспуха си е мокър и след 5-6 км минати градско в София та и повече Редактирано 26 Ноември 2011 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 23 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2011 Все пак единия продукт от горенето е вода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивелин Публикувано 23 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2011 Вентилатора нормално ли е да работи на пълни обороти още от студен мотор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarambuka Публикувано 24 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2011 Не съм на ясно с виско перките никога не съм имал такава кола,някои от колегите които има да каже.Ама мисля,че не би трябвало доколкото знам с увеличаване на температурата се увеличават оборотите на перката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T.Todorov Публикувано 24 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2011 (Редактирано) Вентилатора нормално ли е да работи на пълни обороти още от студен мотор?Промяната в работата на вентилатора най-вероятно се дължи на това,че нямаш малък кръг на циркулация на водата.Поредните майстори, който са сменяли гарнитура,най-вероятно са шлайфали главата без да я надуят,и след като я монтират и видят,че пак надува изкарват термостата и всички са щастливи и доволни. Редактирано 24 Ноември 2011 от T.Todorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивелин Публикувано 24 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2011 (Редактирано) Както писах по горе при 70 гр. излизащият маркуч от термостата е студен което би трябвало да значи че имам термостат.По скоро е пипано нещо по шайбата на перката.Незнам да залудееш от майстори? Редактирано 24 Ноември 2011 от Ивелин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daskala1983 Публикувано 26 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2011 (Редактирано) Перката се върти постоянно, но като загрее оборотите и се изравняват с тези на двигателя. Преди това седи на полусъединител А дори и да се върти на пълни обороти ако термостата не е отворил големия кръг няма как да смъкне температурата! Редактирано 26 Ноември 2011 от daskala1983 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивелин Публикувано 26 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2011 Перката се върти постоянно, но като загрее оборотите и се изравняват с тези на двигателя. Преди това седи на полусъединител А дори и да се върти на пълни обороти ако термостата не е отворил големия кръг няма как да смъкне температурата!Знам че ако не е отворен големият кръг няма да охлади.Никога не съм имал такъв тип кола с така разположен мотор и висковентилатор!И затова питам нормално ли е да върти при студен мотор?Разбирам от коли и съм имал много но такъв тип не.Човек се учи докато е жив.Все пак мерси за отзивчивоста, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване