Jump to content

Ауди А3 8L 1,8 125 к.с.


Иван Баев

Recommended Posts

Здравейте Колеги! От доста скоро съм притежател и то горд и щастлив на една колица Audi A3 8L, 1,8cc, 20V 125кс., двигател AGN 1997година. Незнам много за този двигател и за марката като цяло и няма да го крия, понеже досега съм бил собственик единствено на Опел и то няколко броя, но реших да сменя малко обстановката и да усетя една моя тръпка от детството когато тея колици бяха още по 15-17 хиляди лева. Е сега вече е факт и искам да попитам ... понеже малко ме дразни леко дрезгавият двигател (като шум), нали се досещате все едно имам сито на ауспуха ... смятам да сложа едно спортно филтърче. Не целя да качвам мощност и тем подобни, а просто да сменя малко характера и звука на двигателя. Та кажете ми ще постигна ли някакъв резултат или да не се занимавам. И друго понеже никъде не откривам нужната информация, какъв трябва да е ОБЕМА на обработвания въздух от филтъра, и евентуални размери (има се в предвид че всичко си е оригинално и стандартно по нея относно тръби маркучи и т.н.), панелен или тип конус да е филтъра, нещо много важно!!! ... понеже не целя някакви драматични резултати от мощност и ала бала, а единствено ЗВУК, мога ли да мина със онея обикновените филтри за по 20-30лв. И последно, ако някой е притежател на въпросният автомобил, нека да сподели някакво мнение, препоръки, впечатления и т.н. Всеки който познавам ми казва че съм се набутал едва ли не ... може би защото карат ФОРД, СИТРОЕН, ПЕЖО, РЕНО. Аз лично тея като ги чуя и бягам надалеч! Благодаря ви предварително за всякакви коментари по темата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей колега моето лично мнение е от малкия опит-преди време правихме ремонти и ми беше интересно ще може ли да променя звука на двигателя също като теб.първоначално пробвах без филтър изобщо го нямаше(махнахме го)-почна да ръмжи като мечка.после взех намерихме един спортен въздушен филтър ама нещо не ми харесва "много ръмжи" върнах пак стария обикновен филтър.не е лошо да видиш диаметъра на твоя и да отидеш да търсиш из магазините за автоаксесоари същи но мисля че са стандартни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм спортен панелен в кутията,ама от "ремусо" не мога да чуем дали има неква разлика в звука между спортния и обикновенния...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви много за инфото! Както се вижда, май ще трябва да се пробва иначе нема как. Ако има някой още нещо да добави Thank's :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с абсолютно същия двигател съм и аз, не ми се е налагало да сменям такъв филтър, но ми е интересно каква ще е разликата и колко ще струва. Иначе при мен лично не бих казал, че има ръмжене - двигателят до 3000 оборота не се чува като е загрял, а и на 5500 оборота да го караш демек с 200, пак е ок за мен и най-важното - не се тресе купе, не усещаш пода под краката си да вибрира, нямаш чувството, че ще стане нещо неприятно ако караш така по-дълго и въобщеее, никакви грижи откъм шум поне при мен. На ЕТКА-та излиза, че съм с доъплнителна шумоизолация, пък и сложих кората под капака дето я слагат на дизелите и съм страшно доволен - хем загрява по-бързо през зимата и като че ли пали по-лесно, хем това си е звукоизолация и се усеща разликата. Като смениш филтъра пиши отзиви и колко ти е излязло :( Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с абсолютно същия двигател съм и аз, не ми се е налагало да сменям такъв филтър, но ми е интересно каква ще е разликата и колко ще струва. Иначе при мен лично не бих казал, че има ръмжене - двигателят до 3000 оборота не се чува като е загрял, а и на 5500 оборота да го караш демек с 200, пак е ок за мен и най-важното - не се тресе купе, не усещаш пода под краката си да вибрира, нямаш чувството, че ще стане нещо неприятно ако караш така по-дълго и въобщеее, никакви грижи откъм шум поне при мен. На ЕТКА-та излиза, че съм с доъплнителна шумоизолация, пък и сложих кората под капака дето я слагат на дизелите и съм страшно доволен - хем загрява по-бързо през зимата и като че ли пали по-лесно, хем това си е звукоизолация и се усеща разликата. Като смениш филтъра пиши отзиви и колко ти е излязло :) Успех!

Ми то не е точно ръмжене а като леко свистене както казах все едно имам сито на ауспуха, но не е проблемно като цяло, но защо пък да не се пробва да се докара до нещо по така благозвучно за ушите нали :hilezh: А иначе си прав за карането с 200км/ч. Нема никво тресене и тем подобни. На тая или следващата заплата ще бутна някво китайско филтърче за 25-30лв. и ще кажа дали има някви разлики. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги подочух отнякъде че имало вариант със тоя спортният филтър дето искам да го слагам да прецакам ДЕБИТОМЕРА. Някой чувал ли е такова нещо щото малко ми се струва лоша идея това да се случи. Хайде ще чакам коректни отговори. Мерси :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги! От доста скоро съм притежател и то горд и щастлив на една колица Audi A3 8L, 1,8cc, 20V 125кс., двигател AGN 1997година. Незнам много за този двигател и за марката като цяло и няма да го крия, понеже досега съм бил собственик единствено на Опел и то няколко броя, но реших да сменя малко обстановката и да усетя една моя тръпка от детството когато тея колици бяха още по 15-17 хиляди лева. Е сега вече е факт и искам да попитам ... понеже малко ме дразни леко дрезгавият двигател (като шум), нали се досещате все едно имам сито на ауспуха ... смятам да сложа едно спортно филтърче. Не целя да качвам мощност и тем подобни, а просто да сменя малко характера и звука на двигателя. Та кажете ми ще постигна ли някакъв резултат или да не се занимавам. И друго понеже никъде не откривам нужната информация, какъв трябва да е ОБЕМА на обработвания въздух от филтъра, и евентуални размери (има се в предвид че всичко си е оригинално и стандартно по нея относно тръби маркучи и т.н.), панелен или тип конус да е филтъра, нещо много важно!!! ... понеже не целя някакви драматични резултати от мощност и ала бала, а единствено ЗВУК, мога ли да мина със онея обикновените филтри за по 20-30лв. И последно, ако някой е притежател на въпросният автомобил, нека да сподели някакво мнение, препоръки, впечатления и т.н. Всеки който познавам ми казва че съм се набутал едва ли не ... може би защото карат ФОРД, СИТРОЕН, ПЕЖО, РЕНО. Аз лично тея като ги чуя и бягам надалеч! Благодаря ви предварително за всякакви коментари по темата!

Здр. и честито. Та значи , иаме колата от година и нещо за което са изминати 20 000 км. сменил съм 2 външни накрайника и 2 тампона още като я взехме , обсужването е задължително (ремъци , ролки , водна омпа) карам я с масло 10в40 Кастрол , независимо как я карам колата не пипа масло от смяна до смяна (сменява се на 10 000 км.) сега е време за следваща смяна и смятам да сложа 5в40 пак кастрол. Колата се кара само на бензин , смесения разход който дава е окло 8 на 100 на дълго пада под 7. Не е лоша кола но и аз смята че на 3000 оборота двигателя си бучи и малко дразни. Като цяло колата е много удобна , здрава е става за всеки ден. Също я намирам за малко спъната при положение ,че е 125 кс. си е направо бавна. Максималната скорост която съм вдигал е 200 км. повече неще :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно с филтър ,не виждам как ще промениш звука на колата си.Като искаш звук смени генерация.Панелния филтър не дава кой знае колко забележима промяна нито в звука,а общо взето не променя и вървенето.Разбирам,че ти е мерак да направиш нещо по колата си,ама китайски "спортен" филтър не е най-добрата идея.За тея пари по-добре си вземи качествен обикновен въздушен филтър.Общо взето ако си решил да правиш нещо за подобряване на визията и/или вървенето на колата или го прави с качествени аксесоари и части или по-добре не се хващай с тунинг.По-добре е колата да е със стокова визия и вървене,но добре поддържана,отколкото да е нашарена с циганийки,да рИве пък да не отива и да е с летНи Жанти сеемнайски и с десетгодишни изтъркани каиши върху тях или пък с яката музика,пък необслужена и т.н..Честито за колата и много радостни моменти с нея!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно с филтър ,не виждам как ще промениш звука на колата си.Като искаш звук смени генерация.Панелния филтър не дава кой знае колко забележима промяна нито в звука,а общо взето не променя и вървенето.Разбирам,че ти е мерак да направиш нещо по колата си,ама китайски "спортен" филтър не е най-добрата идея.За тея пари по-добре си вземи качествен обикновен въздушен филтър.Общо взето ако си решил да правиш нещо за подобряване на визията и/или вървенето на колата или го прави с качествени аксесоари и части или по-добре не се хващай с тунинг.По-добре е колата да е със стокова визия и вървене,но добре поддържана,отколкото да е нашарена с циганийки,да рИве пък да не отива и да е с летНи Жанти сеемнайски и с десетгодишни изтъркани каиши върху тях или пък с яката музика,пък необслужена и т.н..Честито за колата и много радостни моменти с нея!

Абсолютно вярно !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе обикновен филтър... само филтри ще сменявам,взимаш си един спортен панелен и само си го чистиш :hilezh:Не знам моя китайски ли е джингитайски ли е ама има разлика между спортния панелен и обикновенния!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...