Plamen Borisov Публикувано 14 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2011 Здравейте колеги,От известно време ми се появи много странен проблем. Когато запаля колата, оборотите падат докъм 500 и понякога изгасва, а понякога ги стабилизира, като пробвам да ги оправя с газ колата се дави започва да се колебае какво да направи или изгасва или след претрисане се изфорсирва. Другия проблем, е че не иска да държи стабилни обороти на празен ход, играят между 500-900. Още по-интересното е че го прави само на бензин, на газ го няма(поне за момента, до скоро беше обратното). Газовата я имам от около 4000км.. Дроселовата клапа е нова оригинална(на около 20000км), дебитомера и той.Май друго не се сещам засега.Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lichev Публикувано 14 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2011 Аз нямам газова, но имам същия проблем ! Минах диагностика, няма грешки, мислех да не е от дросел, но ти казваш, че твоята е сменяна скоро...ако случайно оправиш проблема непременно пиши в темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen Borisov Публикувано 15 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2011 Аз нямам газова, но имам същия проблем ! Минах диагностика, няма грешки, мислех да не е от дросел, но ти казваш, че твоята е сменяна скоро...ако случайно оправиш проблема непременно пиши в темата.Стига да разбера от какво е ще пиша веднага.Пропуснах да кажа, че няма грешки и че проблема с оборотите след паленето си го имаше и преди да сложа газовата. Нестабилните оборорите на празен ход се появиха скоро, но мисля че е просто съвпадение с газовата, но не знам вие кажете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 15 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2011 Дюзите проверявал ли си ги? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen Borisov Публикувано 15 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2011 Дюзите проверявал ли си ги?Не съм ги проверявал, ще ги проверя, но не мисля че е в тях проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 15 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2011 Ако имаш и детонации в изходящите колектори е възможно да е и от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 15 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2011 на мен на проблем с дросела ми прилича или някакво маркуче за въздух. На ВагКом закачал ли си я, за да видиш каква грешка прави?Ако нямаш под ръка откачи акумулатора за няколко минути, после като я покараш 20-тина километра би трябвало да е по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen Borisov Публикувано 15 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2011 на мен на проблем с дросела ми прилича или някакво маркуче за въздух. На ВагКом закачал ли си я, за да видиш каква грешка прави?Ако нямаш под ръка откачи акумулатора за няколко минути, после като я покараш 20-тина километра би трябвало да е по-добре.Закачал съм я на Vag-Com всичко е нормално, няма грешки. И аз я закачах ходих и на друго място за всеки случай да не пропускам нещо, но и хората ми казаха че всички стойности са нормални. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xsport Публикувано 15 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2011 колега имам подобен проблем само че при мен само си играят в много малки граници от порядъка на 30-50 оборота ....коеото много ме дразни .... и единственото което се сещам че някоя от бобините ми заминава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen Borisov Публикувано 21 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2011 никой ли не се е сблъсквал с подобен проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lifelife Публикувано 23 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2011 Здравейте колеги,И аз се сблъсквам със същия проблем. Колата е А4 1,8Т Куатро АЕБ мотор. Забелязвам, че когато е студена и времето е влажно / или вали/ на празен ход оборотите ми играят между 500-900 в момента в който загрее се оправят нещата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RAIAN2 Публикувано 24 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2011 ЗДРАВЕЙТЕ И АЗ СЪМ С ТОЗИ ПРОБЛЕМ ОБОРОТИТЕ.А4 AEB 1.8T.ПРОБЛЕМЪТ ДОЙДЕ ОТ ПАДНАЛИЯ АКУМОЛАТОР. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miro_A3 Публикувано 24 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2011 На мен пък наскоро ми се случи подобно нещо - като запаля, лампата на ESP-то не изгасваше и колата самичка си губеше обороти, независимо дали натискам педала на газта или не. След като ми го направи 2-3-4 пъти се ядосах, откачих акомулатора, изчаках 20-30 секунди, закачих го и до сега (да чукна на дърво) такъв проблем не съм имал Знам че малко ми е офф поста, ама викам да си излея мъката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lifelife Публикувано 25 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2011 То както е тръгнало всички си изливаме мъката ... Някой правил ли е някакви опити да отстрани проблема и да каже резултат? Аз принципно съм сменил свещи, ламбда сонда, дросела е чистен и вчера профилактично му пуснах и една адаптация! От два три дена няма проблеми, но ще изчакам да завали пак и ще видим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване