knikov Публикувано 17 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Декември 2011 времето днес позволи да прекарам моторната инсталация в купето ...следва заиграване на окабеляване и адаптиране към вътрешните контролни прибори...даже си мисля да сменя грозните правоъгълни ръчки със заоблените такива на S4+темпомат... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 5 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2012 Вече сложих и S4-ковите седалки с подгрев...голямо рязане и преправяне падна...ама си струваше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staniola Публикувано 22 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2012 А как ги сгъваш за да седне някой от зад? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 25 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2012 Мисля че задните ще ги ползва само в екстремни ситуации.Той си има вагон-ресторант с 2 сешоара,таз му е за крастата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 25 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2012 А как ги сгъваш за да седне някой от зад?Само дясната направих да се сгъва....малко upgrade на външния вид....вече автомобила е със 18-ки... ами това е за сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 26 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 Много зла става Коле.Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladdko Публикувано 26 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 Супер е..успех и за напред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 27 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2012 благодаря....с ваша помощ и достатъчно финикийски знаци стават чудеса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 7 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Днес реших да наложа и другите джанти .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Мрак е колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 7 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Да обаче на 4к оборота забива...май трябва да се сменя бензоновата помпа... в момента съм с помпата на NM-a... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Недостиг на гориво ... Звяра си иска своето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Ако помпата е здрава не е това проблема!Може да пробваш с такава и от нг или аце... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 7 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Ако помпата е здрава не е това проблема!Може да пробваш с такава и от нг или аце... вчера когато не беше поледица...я понастъпах и на 2-ра когато достигна 4 к оборота и заби муцуната...после върнах газта и пак смачках педала и започна да ускорява още до около 4200 и пак заби....А ако пробвам с неговата си от S4 100 AAN..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Мойто екс-купе турбо и до днес си кара с нм-овата помпа!Пробвай и с другата, но ако не ти е правила помпата проблем с оригиналния мотор не би трябвало и сега да имаш проблеми! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 7 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Мойто екс-купе турбо и до днес си кара с нм-овата помпа!Пробвай и с другата, но ако не ти е правила помпата проблем с оригиналния мотор не би трябвало и сега да имаш проблеми!Еми то купето беше на газ като го взех ....предполагам че количеството бензин в резервоара се е придържало към достатъчния минимум ...и едва ли е подминавало резервата...а тез помпи май не е много хубаво да са на сухо... регулатора на на налягането на рейката май не е много ОК понеже понякога връща бенз от тръбичката за вакуума а май не трябва да е така.има вътре едно О-рингче което не е много стегнато около жлеба...и от там може да връща и да не поддържа тези 4 бара дето ги пише на регулатора. А помпата на NM-а не прави ли 3 бара само? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staniola Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 И моето е с помпата от НМ и няма проблем. Не е от това или поне ако помпата е изправна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Не помня колко бара беше помпата, но както казах няма проблем да захрани 230 кс!Ако имаш съмнения за помпата почни от нея, ако не от регулатора.Аз бих пробвал първо с регулатора, че да не се гърбиш около резервоара.Било е хубаво да пробваш как ще върви на бенз преди да разкостиш стария мотор, но е минало вече!Можеш да ползваш помпи от механичните инжекциони!Те могат да хранят до към 350 кс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 7 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Не помня колко бара беше помпата, но както казах няма проблем да захрани 230 кс!Ако имаш съмнения за помпата почни от нея, ако не от регулатора.Аз бих пробвал първо с регулатора, че да не се гърбиш около резервоара.Било е хубаво да пробваш как ще върви на бенз преди да разкостиш стария мотор, но е минало вече!Можеш да ползваш помпи от механичните инжекциони!Те могат да хранят до към 350 кс. сега ползвам един Motronic с чипове на 276к.с. и уж с изправния дебитомер ....и валовете са от NM-а ако има значение...И аз купето го купих от София и му беше махнато газовото и до Варна го карах на бензин ама то не вървеше повече от 130-140 а и аз не го мъчех въобще.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 След като колата не е вървяла добре сложи другата помпа.Принципно ако помпата на НМ-а е читава и 276 няма да са й проблем, но явно си е заминала...Валовете нямат връзка.Огледай хубаво бензинопроводите, може там да има повреди, тия коли са карани предимно от рибари и отдолу стават щети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 почти съм за регулатор,ама да видиме... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 7 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 а регулатор от 1.8Т става ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200V8 Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Ако е 4 бара става.Какво налягане на турбото имаш на 4200 об.? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 7 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Ако е 4 бара става.Какво налягане на турбото имаш на 4200 об.?не съм сложил буст метър още ...утре ще сложа ама не мога да тествам с летни гуми съм в таз поледица тръгва с вратите.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200V8 Публикувано 7 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2012 Ако пренадува може да те сече компа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване