Jump to content

Audi coupe quattro с двигател AAN


Recommended Posts

времето днес позволи да прекарам моторната инсталация в купето ...следва заиграване на окабеляване и адаптиране към вътрешните контролни прибори...даже си мисля да сменя грозните правоъгълни ръчки със заоблените такива на S4+темпомат...

img050db.jpg

img051g.jpg

img052f.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • Отговори 310
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

А как ги сгъваш за да седне някой от зад?

Само дясната направих да се сгъва....

малко upgrade на външния вид....вече автомобила е със 18-ки...

img139sq.jpg

img138bn.jpg

img137vz.jpg

ами това е за сега:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Да обаче на 4к оборота забива...май трябва да се сменя бензоновата помпа... в момента съм с помпата на NM-a...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако помпата е здрава не е това проблема!Може да пробваш с такава и от нг или аце... :zustimm:

вчера когато не беше поледица...я понастъпах и на 2-ра когато достигна 4 к оборота и заби муцуната...после върнах газта и пак смачках педала и започна да ускорява още до около 4200 и пак заби....

А ако пробвам с неговата си от S4 100 AAN.....:gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойто екс-купе турбо и до днес си кара с нм-овата помпа!

Пробвай и с другата, но ако не ти е правила помпата проблем с оригиналния мотор не би трябвало и сега да имаш проблеми!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойто екс-купе турбо и до днес си кара с нм-овата помпа!

Пробвай и с другата, но ако не ти е правила помпата проблем с оригиналния мотор не би трябвало и сега да имаш проблеми!

Еми то купето беше на газ като го взех ....предполагам че количеството бензин в резервоара се е придържало към достатъчния минимум ...и едва ли е подминавало резервата...а тез помпи май не е много хубаво да са на сухо...

регулатора на на налягането на рейката май не е много ОК понеже понякога връща бенз от тръбичката за вакуума а май не трябва да е така.има вътре едно О-рингче което не е много стегнато около жлеба...и от там може да връща и да не поддържа тези 4 бара дето ги пише на регулатора. А помпата на NM-а не прави ли 3 бара само?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не помня колко бара беше помпата, но както казах няма проблем да захрани 230 кс!Ако имаш съмнения за помпата почни от нея, ако не от регулатора.Аз бих пробвал първо с регулатора, че да не се гърбиш около резервоара.Било е хубаво да пробваш как ще върви на бенз преди да разкостиш стария мотор, но е минало вече!

Можеш да ползваш помпи от механичните инжекциони!Те могат да хранят до към 350 кс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не помня колко бара беше помпата, но както казах няма проблем да захрани 230 кс!Ако имаш съмнения за помпата почни от нея, ако не от регулатора.Аз бих пробвал първо с регулатора, че да не се гърбиш около резервоара.Било е хубаво да пробваш как ще върви на бенз преди да разкостиш стария мотор, но е минало вече!

Можеш да ползваш помпи от механичните инжекциони!Те могат да хранят до към 350 кс.

сега ползвам един Motronic с чипове на 276к.с. и уж с изправния дебитомер ....и валовете са от NM-а ако има значение...

И аз купето го купих от София и му беше махнато газовото и до Варна го карах на бензин ама то не вървеше повече от 130-140 а и аз не го мъчех въобще....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като колата не е вървяла добре сложи другата помпа.Принципно ако помпата на НМ-а е читава и 276 няма да са й проблем, но явно си е заминала...Валовете нямат връзка.Огледай хубаво бензинопроводите, може там да има повреди, тия коли са карани предимно от рибари и отдолу стават щети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е 4 бара става.Какво налягане на турбото имаш на 4200 об.?

не съм сложил буст метър още ...утре ще сложа ама не мога да тествам с летни гуми съм в таз поледица тръгва с вратите....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...