andreyo Публикувано 13 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2011 Здеавейте на всички,когато е студено под 5градуса колата пали но в момента в който запали почва да прекъсва и да притриса. И така окло 5 минути после е добре. Дава грешка в егр то но то е затапено и в датчик температира гориво. Работи на голям аванс,утре ще сменям датчика и ще отпуша егр а,някои да има други предположеня? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 13 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2011 Виж да не би да влиза въздух в системата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andreyo Публикувано 13 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2011 Е ако влиза ще е постоянно а проблема е когато е студен мотора, а и когато е топъл попушва на богата слес Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 13 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2011 Свещите гледал ли си?Колко оборота държи като тресе?Колко време свети лампата за подгряване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andreyo Публикувано 13 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2011 Свещи нви свети нормално и подгрява,колата няма проблем. С паленето а след като запали. Притриса и пуши сивкаво синъо.Оборотите са около 900 1000 но прекъсва и около 1400 оборота на място.тъпче мотора ако ме разбирате Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 13 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2011 Явно наистина работи с голям аванс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 13 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2011 при мен правеше така с изгорели свещи,но палеше перфектно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2011 Не случайно питам за свещите - цилиндърът с изгоряла свещ не работи добре докато позагрее малко. И ако имаш 2-3 изгорели.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andreyo Публикувано 14 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2011 Нови са старите бяха здрави но различни и затова ги смених Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2011 Трябва да се види с компютър и после да се гадае. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andreyo Публикувано 14 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2011 Компютъра казва грешка в датчика за температурата на горивото и егр клапана -които е затапен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2011 (Редактирано) Не само грешките, и други неща трябва да се видят.Вземи му откачи температурния датчик за антифриза и виж как ще се държи като запалиш. Ще запише грешка, ама ще се махне после. Може и тоя датчик да не дава вярно. Редактирано 14 Декември 2011 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andreyo Публикувано 14 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2011 (Редактирано) Никва промяна при откачен температурен датчик а и той работи но ще го сменя с нов купен е вече,аа и не дава грешка без него Редактирано 14 Декември 2011 от andreyo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2011 Ти как разбра, че не дава грешка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andreyo Публикувано 14 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2011 Ти как разбра, че не дава грешка?като го откачих карах цял ден без него и после като го закачих имаше само грешка за датчика в помпата и егр-а четохме го с ваг ком Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2011 Значи си откачил друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andreyo Публикувано 14 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2011 Е то друго няма това е големия датчик с 4 пина които е отдолу на фланеца на главата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 14 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2011 (Редактирано) Нее това. Този отгоре който е трябва да откачиш.С два пина е. Редактирано 14 Декември 2011 от PAVEL MARINOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 Нее това. Този отгоре който е трябва да откачиш.С два пина е.Именно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andreyo Публикувано 15 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 Е тоя датчик не е ли за стрелката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 Този отдолу е за стрелката а горния е за подгревните свещи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2011 Този отдолу е за стрелката а горния е за подгревните свещи.Не е само за свещите - за компютъра, пък той използва тази температура за много работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andreyo Публикувано 16 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2011 днес ще сменя двата датчика фланеца и този в помпата и ще отпуша егр то и ще видим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andreyo Публикувано 17 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Декември 2011 Датчика в помпата е здрав другите два ги смених за сега няма отзиви че е топло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2011 Датчика в помпата е здрав другите два ги смених за сега няма отзиви че е топло.Как разбра, че е здрав в помпата? Не че твърдя обратното, само питам.И защо смени ония двата, единият е за уреда на таблото, той няма нищо общо с работата на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване