Jump to content

чука ми като дизел :wall:


Recommended Posts

Здравейте колеги.

От известно време, мотора на аУдето ( б-4 2,0) взе да почуква равномерно. Е, не съвсем като дизел, но се чува недвусмислено и на газ и на бензин.

Както се подозира е в клапаните проблема но ме успокоиха, че не е нещо сложно или страшно...

Кажете къде да отида най-добре да го видят, че не съм много запознат с майсторите....нали в това е смисъла на Ауди! :hilezh:

Мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... че не съм много запознат с майсторите....нали в това е смисъла на Ауди! :hilezh:

Мерси предварително

Ако смисъла на Ауди е да се запознаеш с майстори.... аре НЕМА НУЖДА :hilezh:

Колкото до проблема ти най-вероятно става въпрос за хидравлични повдигачи. Зашо не потърсиш в препоръчани сервизи или пусни едно ЛС на Lampard. Той ми похвали някакви пичове в Илиянци дето били много добри. За съжаление аз не им знам координатите.

Аз лично мога да ти прпоръчам свервиз AutoBox. Намира се на булевард Сливница по посока от Люлин към Сточна гара. След светофара където са "Кенар", на около 500-600 м. след него има една работилница за ауспуси а след нея е сервиза. С големи сини врати е. За съжаление нямам телефона им.

Дано съм ти бил полезен.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз от личен опит знам че този проблем не е страшен - на две от предишните ми коли си цъкаха, и още си цъкат при сегашните собственици, ама колите си вървят и няма проблем.

По принцип, няма страшно да караш и така, проблема е по-скоро дразнещия за ушите звук - особено при палене със студен мотор:hilezh:

Ако цъкането наистина е от повдигачите, добър майстор може да ти каже колко от тях точно тракат без да отваря мотора(те не са ти прецакани всичките най-вероятно).

Ако обаче решиш да ремонтираш, става сложно, понеже една бройка за Форд май беше към 30 лева. Има вариант да смениш само тези повдигачи, които са прецакани, и тогава ще ти излезе по-евтино, но пък няма да знаеш дали няма да ти заминат и другите след 6 месеца примерно и пак да даваш пари за труд. Ето защо, най-правилно би било да смениш всичките накуп. Ако сменяш накуп обаче, ще ти резнат главата...

Въз основа на по-горната логика, аз лично си карах със тракащи повдигачи и не съм имал никакви проблеми, нито масло ми е горило, нито пък колата е вървяла по-малко. На цъкането се свиква ама е гадно особено лятото с отворен прозорец:hilezh:

За майстор не мога да помогна, сори.

Мишо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е от повдигачите.Ауди си имат лек проблем с това.Не че е кой знае какво.По скоро е неприятно.....

Иначе един повдигач на INA струва 13.80лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има база за сравнение - имах подобен проблем с Голф 2-ката си. Оказа се, че маслото е намаляло и като долях се оправи.

След това се появи при смяна на маслото. Оказа се лошо масло, някакво fuscs ли беше - не знам, с кастрол грижи няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-често повдигачите блокират, което се оправя лесно -- вадиш, източваш маслото, промиваш, раздвижваш, мушкаш обратно и караш с повечко газ докато се напълнят.

Теоретически съвсем не е препоръчително да се кара с блокирали повдигачи (всъщност е точно обратното):

Клапаните не се затварят напълно или стоят много време затворени. В единия случай нямаш добро изгаряне или се измества в изпускателните тръби, в другия случай горят клапани щото не се затварят навреме.

Това е на теория. На практика не знам :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе незнам колко не са опасни чукащи повдигачи ама аз зарад тая пущина и клапани сменявах. :hilezh: Та вие си преценяйте

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз на две коли - форд и опел, съм минал по над 50 000 км с тракащи повдигачи и това не се отразяваше на работата на двигателя, те и двете още си вървят перфектно между другото:hilezh::hilezh::hilezh:

По принцип тракането може да се намали с по-тънко/качествено масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе незнам колко не са опасни чукащи повдигачи ама аз зарад тая пущина и клапани сменявах.  :hilezh:  Та вие си преценяйте

Пак съм блял някъде и не съм се изразил точно: Според мен изобщо не е добре да се експлоатира двигател с блокирали повдигачи, независимо в каква позиция са блокирали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, колата си върви съвсем безпроблемно и така. Но съм свикнал на доста безшумната работа на двигателя и ме тормози. Да не говорим за това до колко е добре това по принцип...

Ще видя къде могат да ми го оправят това.

Самия аз не разбирам, така че "отваряш, чистиш, сипваш и пак затваряш" илли както и там да беше, при мен отпада.... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...