birdcall Публикувано 26 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2011 Привет на всички!!!....карам а6 автоматик 2.5 TDI 2002г. и имам следния проблем. Бях забелязал, че някой сутрин като запаля колата и при натискане на спирачката за да превклуча и се чуваше едно хриптене и педала беше по-твърд и после се пооправяше....но сега стана по-сериозно....като натисна спирчаката и педала се задържа долу и връща много бавно и трябва да го изчакам и така да тръгна-много неудобно...като покарам малко и се оправя всично....не знам кога ще ми се случи и това много ме тревожи...ту е добре, ту е зле...понякога ми светват ABS и ESP...вчера чак ми заковаха спирачките и едвам едвам се поотпуснах и после всичко беше нормално...тази сутрин я запалих, беше добре и после пак забиване на педала...паркирах пих едно кафе...качвам се в колата и пак е добре...нищо не мога да разбера..вакуума работи...не знам какво става...да отбележа само, че отпред където е сервото и акумулатора беше наводнено...бяха се задръстили каналите и половината серво беше у вода и не знам колко време съм карал така-чак два пъту като влезна вода в купето и го разбрах тоба и отпуших канала...дали има връзка с това?!....Благодаря предварително!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гунди Публикувано 26 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2011 колегата buzzi,щети помогне най-добре-той е човекът по спирачната система Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdcall Публикувано 26 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2011 връзката е кръвна....колега ще ми помогнеш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ANDRI Публикувано 27 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2011 мембраните на сервото. не питай откаде знам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 27 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2011 (Редактирано) http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=114178&st=0&p=1711127&fromsearch=1entry1711127,пружина ,направи снимки като си смениш сервотоболен и крив съм ,малко влизам във форума Редактирано 27 Декември 2011 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 27 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2011 да не отварям нова тема и аз да питам Петьо " buzzi" като оздравее.при мен нещата са следните, всичко си работи нормално, серво, АБС, спирачки си има супер. Само едно нещо ми прави впечатление и незнам дали е проблем или просто така си работи системата. При работещ двигател на място, натискам педала до долу, спирачките хващат и педала спира, ако продължа да държа натиснат, педала пак тръгва и продължава да потъва ПОЧТИ до долу, не опира в ламарината, но още доста потъва, така е всеки път когато пробвам. Пак казвам колата си спира супер. Проблем ли е това или индикация за предстоящ проблем, или просто си е така. някой друг пробвал ли е при него как е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 28 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2011 така е ,няма проблем,всички са така,според мен е някаква защита,няма друго обяснение,колата спира като чук,но това което си написал е факт,не зная къде трябва да се прочете за да се даде смислено обяснение...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdcall Публикувано 28 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2011 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=114178&st=0&p=1711127&fromsearch=1entry1711127,пружина ,направи снимки като си смениш сервотоболен и крив съм ,малко влизам във форума подлежи ли на ремонт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdcall Публикувано 28 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2011 така е ,няма проблем,всички са така,според мен е някаква защита,няма друго обяснение,колата спира като чук,но това което си написал е факт,не зная къде трябва да се прочете за да се даде смислено обяснение......възахме я на компюрът и изкара няколко грешки: някаква КАН шина, датчик за обороти на предно ляво колело и некоректен сигнал от стоп машинка....и не показва стойност на стоп машинката-?....и майстора вика съмнявам се в стоп машинката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 28 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2011 Еми метнете и една стоп машинка .. те имат навика да умират скоропостижно ... вземи си оригинална стоп машинка, не някой евтин aftermarketИ вижте датчика на АБС-а на това предно колело... може просто да се е отместила металната гривна или нещо подобно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdcall Публикувано 28 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2011 Еми метнете и една стоп машинка .. те имат навика да умират скоропостижно ... вземи си оригинална стоп машинка, не някой евтин aftermarketИ вижте датчика на АБС-а на това предно колело... може просто да се е отместила металната гривна или нещо подобное може ли стоп машинката да прави чак такъв проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 28 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2011 (Редактирано) е може ли стоп машинката да прави чак такъв проблем?Машинката участва доста активно в управлението на ABS-a /ESP-то и специално това с премигването на лампите по таблото може да е от него ... не е скъпа машинката, вземи една и я сменете Ако тръгнеш да ровиш за кабелен проблем ще ти струва много повече пари и времеИ това за CAN шината не го рабрах .. твойта кола не е с CAN Bus ... такъв в А6 (Ц5) просто няма Редактирано 28 Декември 2011 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdcall Публикувано 28 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2011 (Редактирано) Машинката участва доста активно в управлението на ABS-a /ESP-то и специално това с премигването на лампите по таблото може да е от него ... не е скъпа машинката, вземи една и я сменете Ако тръгнеш да ровиш за кабелен проблем ще ти струва много повече пари и времеИ това за CAN шината не го рабрах .. твойта кола не е с CAN Bus ... такъв в А6 (Ц5) просто нямапросто не ми звучи логично педала на спирачката да се задържа долу от стоп машинката..а кан шината правела връзката между ABS блока и компютъра ми обяснява майстора Редактирано 28 Декември 2011 от birdcall Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 28 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2011 (Редактирано) Ти си знаеш ... аз ти казвам, че колата ти не е с CAN шина по принцип.. пък как си говорят нея твойте модули по нея въобще и представа си нямамЕто погледни за CAN: http://www.ross-tech...cds/canbus.html - виж в кои модели се слагаЩеше да е добре да ти даде лог-а с грешките твоя мастер и да видим какво точно пише там, защото гадателските ни познания са на изчерпване Редактирано 28 Декември 2011 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdcall Публикувано 28 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2011 Ти си знаеш ... аз ти казвам, че колата ти не е с CAN шина по принцип.. пък как си говорят ния твойте модули по нея въобще и представа си нямамЕто погледни за CAN: http://www.ross-tech...cds/canbus.html - виж в кои модели се слагаЩеше да е добре да ти даде лог-а с грешките твоя мастер и да видим какво точно пише там, защото гадателските ни познания са на изчерпване еба ли му майката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 28 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2011 просто не ми звучи логично педала на спирачката да се задържа долу от стоп машинката..а кан шината правела връзката между ABS блока и компютъра ми обяснява майстораабе има си с5 с кан моето табло е от такава кола след 2002 май са с кан. но има със сигурност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdcall Публикувано 28 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2011 абе има си с5 с кан моето табло е от такава кола след 2002 май са с кан. но има със сигурност.ами щом излиза на компа явно го има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 28 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2011 Не кълни така селски,а кофтурно,дее.....а м....му, ,ако машинката не работи няма да ти e в ред темпомата,основно,около твоята година започва да излизат CAN ,ако ще и с кабели на NASA да я закачате,проблема е механичен,ремонта е сервото долу и разглобявате,ако намерите проблема се опитвате да го отстраните като публикувате снимки за да има въз основа на какво да се дават съвети.научете се да казвате от къде сте?мн важно като не пишете нищо в location Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdcall Публикувано 28 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2011 (Редактирано) Не кълни така селски,а кофтурно,дее.....а м....му, ,ако машинката не работи няма да ти e в ред темпомата,основно,около твоята година започва да излизат CAN ,ако ще и с кабели на NASA да я закачате,проблема е механичен,ремонта е сервото долу и разглобявате,ако намерите проблема се опитвате да го отстраните като публикувате снимки за да има въз основа на какво да се дават съвети.научете се да казвате от къде сте?мн важно като не пишете нищо в location и на мен така ми се струва...не ми се вярва проблема да е в електрониката, но от къде идва светването на ABS i ESP...някой път си светват както си карам?...а само от спирачната течност може ли да е?, не съм я сменял никога.питам защото проблема се появява при студено време-това ми прави впечатление...днес като запалих пък нищо и нямаше-всичко беше нормално Редактирано 28 Декември 2011 от birdcall Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 28 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2011 свети от грешката в колелото,някой от датчиците не е час,или не е н а място или е замърсен със стружки и се компа се шашка чат пак,при дупка примерно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdcall Публикувано 28 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2011 свети от грешката в колелото,някой от датчиците не е час,или не е н а място или е замърсен със стружки и се компа се шашка чат пак,при дупка примерноами майстора върза компа, сложи го на предната седалка и направихме едно кръгче и четирите колела показах еднаква скорост , само при завоите дет се разминаваше, което е нормално...и каза, че работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 28 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2011 възахме я на компюрът и изкара няколко грешки: някаква КАН шина, датчик за обороти на предно ляво колело и некоректен сигнал от стоп машинка....и не показва стойност на стоп машинката-?....и майстора вика съмнявам се в стоп машинкатаНаписал си го,датчик обороти на предно ляво,и да може да е държи коректно ,може и да се сгъбяса,няма АБС който да работи след такава грешка,ресетване и може или не тръгва.това е,ако искаш когато на теб ти е кеф да се показва грешката трябва да намериш причината,а тя е ясна ,кобели,зацапване...позициониране дръгнал си датчик.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdcall Публикувано 28 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2011 Написал си го,датчик обороти на предно ляво,и да може да е държи коректно ,може и да се сгъбяса,няма АБС който да работи след такава грешка,ресетване и може или не тръгва.това е,ако искаш когато на теб ти е кеф да се показва грешката трябва да намериш причината,а тя е ясна ,кобели,зацапване...позициониране дръгнал си датчик..ок...а какво мислиш за спирачната течност, дет ти писах? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 29 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2011 Не се занимавай с глупости, приятел! Проблема е в датчика на педала или стопмашинката както му казват. Неоригинал и да искаш няма, оригинала не е скъп, но е майсторен в Малта и може и това да е причината да си заминава скоропостижно както каза Веско. Случвали се е да давам по 2-3 машинки за седмица от тези - явно са си калпави, а като създадат проблем веднага ти светва на таблоти АБС/ЕСП - просто през машинката минава сигнал и за тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdcall Публикувано 29 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2011 Не се занимавай с глупости, приятел! Проблема е в датчика на педала или стопмашинката както му казват. Неоригинал и да искаш няма, оригинала не е скъп, но е майсторен в Малта и може и това да е причината да си заминава скоропостижно както каза Веско. Случвали се е да давам по 2-3 машинки за седмица от тези - явно са си калпави, а като създадат проблем веднага ти светва на таблоти АБС/ЕСП - просто през машинката минава сигнал и за тях.проблема не е само в светването...мисля, че си прочел какъв ми е проблема...подробно съм го описал...просто педала на спирачката се връща много бавно и това май става при студено време...някой път е добре, някой път не е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване