Jump to content

Теч на нафта от авансовия датчик на гнп


dinko85

Recommended Posts

Колеги днес ходих на майстор да види помпата,че отдавна има теч от долу-капе нафта.Бях ходил преди време да я гледат други майстори и казаха че трябва да се сменят гарнитурите и ще се оправи.Колата стоя доста време без да я карам и сега реших да я оправя.Но днес като отидох при един друг майстор и той каза след като я огледа,че теча е от КЛАПАН(грешка в заглавието) за аванса и трябва той да се сменя.

Само бош ги правели тея датчици,а за втора употреба не искат да развалят помпа за един датчик.

Дайте идеи какво да правя и имали вариант да мина без смяна с друг.

Благодаря предварително!:hilezh:

Редактирано от dinko85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до колкото съм запознат, там има една гарнитурка по-особенна, която протича и се сменя ако е от нея проблема. А клапана си остава същия, това ми го казаха когато карах колата за смяна на тея гарнитурки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е само уплътнението ще е добре,защото тоя клапан май е доста скъп и само на бош:hilezh:

Има ли значение какво ще е уплътнението,или взимам някакъв комплект ремонтен за помпа и тва е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре комплекта да е на БОШ. Ужким по качествено. Ако има някой запознат с процедурата по смяната на това уплътнение нека пише.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолега на датчика има само два гумени опрьстена,ако тече само от там се сменят бес дори да се вади помпата само развиваш двете болчета и си ги сменяш ,но аз ти препорьчвам да смениш всички уплатнения защото ако не са сменяни след като смениш тези проблемните и като спре да тече се ВДИГА налягането в помпата и протича от друго място защото всички гумени гарнитури са се смачкали и вече не дьржат,но можеш да пробваш пьрво само с тия двете ако задаржи караи така тая зима,а и между другото според мен не тече от АВАНСАТОРА,а между главата и помпата кадето са навити трабите за високо налягане,и се стича точно там на вапросният датчик и си мислиш че проблема е в него,винаги пьрво протича от там и горе от Ел блока,поне на колкото коли сам сменял уплатнения симптомите са тези ето и снимка на оплатненията-

post-63782-0-09261500-1325172855_thumb.j

post-63782-0-06574500-1325173004_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Одеве ходих при един майстор,бях купил вече рем.комплект на Бош и щеше да сменя само гумичките на авансовия клапан,но в крайна сметка свали цялата помпа и смени всички уплътнения.Утре на студен двигател ще си проличи каза ако има теч от някъде,но дано да няма ядове.

И ако след смяната ако има теч от някъде какво може да е?

И още един странен проблем-като я запалихме от нафтовия филтър по маркуча към помпата върви въздух,а като я изгася започва да се връща нафтата+въздух назад към филтъра :bia: -майстора каза че ако е запушен филтъра това може да е причината.Някакви идеи??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами по принцип на тея коли винаги си варви по малко вьздух,като балончета по маркуча,това не е притеснително,като угасиш балончетата бавно се врьщат обратно,но ако се врьща нафтата,тогава няма да пали,и ще варти много докато запали особенно сутрин,това може да се получи ако сте вадили иглите на високото налягане кьм трабите,там има едни дифтунки,но по принцип не правят проблеми,балончетата да не те притесняват изобщо ако се врьщат само балоняетата няма проблем,това ще разбереш по паленето а и ако се враща нафтата то се вижда по прозрачният маркуч

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От начало въздуха беше много,после стана по малко,но има ли значение ако филтъра е задръстен да прави мизерии и да дърпа назад?

После ще карам колата и ще видя има ли разлика като е постояла 1-2 часа,дали е взела въздух и дали ще запали лесно.

А утре мисля да сменя маслото-кажете някое средно качество,а за горивния филтър ми казаха че от Голф 3 дизел е по добре да сложа- :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами казали са ти да сложиш филтьр от голф 3 защото е цял метален с два щуцера само,предлагат него заради клапанчето което го има на твоя оригиналния,а на целия го няма.Няма да има никаква промяна вьв балончетата като сложиш целия така че не се занимаваи,пробвал сам го не ведньж и за това ти казвам,а и твоя врьща % топла нафта от излишното гориво обратно в филтьра за да се топли и другата нафта а тоя дето са ти казали да го сложиш няма тая опция.А за масло ти препорьчвам 10 W 40 полусинтетика,по евтино-MANOL-40лв(4литра),или по скьпо TOTAL-60лв(4литра)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След една вечер престой колата днес запали от раз :bia: Гледам че няма въздух в маркуча за нафтата,а за теча от авансовия клапан на пипане е леко влажно :stupid: това дали се дължи на самия клапан,да пуска от кабела или от корпуса??

Масло сложих Валволин 10W40,обаче тея в сервиза не успяха да ми сменят горивния филтър :) ,не искаше да се развие и се отказаха да не строшат корпуса-кво да го правя?

Редактирано от dinko85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да малко трудно се развива Горивният фильр особенно ако не е сменян скоро.Единствения начин за развиване е следния-Изваждаш филтьра навьн,след като си раскачил маркучите разбира се,стягаш филтьра на менгемето така че щуцерите да останат кьм теб,поливаш гуменото оплатнение което е между филтьра и корпуса с гореща вода за да омекне, след това вкарваш едно стабилно желязо в големият щуцер посредата (6мм мисля че беше отвора сьответно такова желязо намираш)и напьваш в посока развиване,метода е безотказен,досега сьм сменил доста такива филтри по тоя начин и не се е счупил нито един корпус.Но без да стоплиш оплатнението не се мьчи да го развиваш защото в тоя студ се е вдарвило и наистина може да стане проблем.Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Здравейте колеги, и при мен вече помпата текна по същия начина, както и при автора на темата. И аз не мога да разбера от клапана на авансатора ли тече или над него точно, между чугунената част и алуминиевата, от където излизат тръбичките към дюзите. Има ли начин да се разбере кое точно е мястото на теча и ако не е от клапана на авансатора, а другото каква е процедурата по отстраняването на теча в тази област? Благодаря много :)

Редактирано от sweetlioo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност е от елемента за високо налягане, и трябва да се свали помпата, да се сменят всички гарнитурки, о - пръстени, семеринга на оста и да се монтира, след което да се отрегулират, тайминга и количеството гориво...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звучи сложно, което означава, че е за специалист. А колко струва тази интервенция приблизително? И по-важният за мен въпрос към момента, мога ли да я карам така колата или не? И възможно ли е нафтата която капе надолу, стича се по блока, да се запали от високите температури? Разхода за момента ми е перфектен, около 4,5 извън града и около 6,5 в града, като вчера забелязах, че помпата тече първите 10 мин, докато сгрее двигателя и горивото, после едва сълзи. Не знам колко ще изкара така и какви ще са последствията ако продължа да карам така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше идентичен проблем капеше на студен мотор после спираше.

Ремонта се върза около 700 лева + четири нови разпръсквача, помпата е механична в моя случай.

Вече 3000 километра се радвам от извършения ремонт, все едно чипирах мотора :flehan: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лелее 700лв. Че аз нов двигател ще си зема за тия пари. Толко много ли струва отремонтирането на този проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами помпата е един от най-важните компоненти... нормално е да не е евтина.

Сваляне, качване, ремонтиране, тестове, калибриране + части.

Редовен номер е да се вземе втора употреба и да се носят две стари за ремонт и сглобяване на една "уж" здрава.

Тъпото в случая че и двете са почти винаги с идентични износвания и реално нищо не се случва.

Майстора ми го обясни така:

Няма как да направиш от два чифта обувки един здрав като и двата са с изтъркани подметки.

Ако предприемеш само смяна на едно уплътнение то след кратък период ще избие следващото което е тръгнало да се къса.

И така докато не подмениш всички части от ремонтният комплект.

п.с и при мен нямаше повишен разход на гориво преди ремонта.

но имах значително избягали коне във високите обороти ~3000 и максималната скорост никаква я нямаше.

След ремонта, и оборотите се оправиха и скоростта се вдигна значително.

п.с 2

Ремонта като стойност е смешен на фона на нова помпа която струва 7500 при дилъра (в моя случай).

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм против, това което каза, че от две не става една. Не смятам и да го правя, но някак си, е много 700 лв. за смяна на гумички, а пък тестовете и калибрирането, по смисъла на логиката трябва да са рутина и таксуването им на тези пари е ужас. Не знам цените на нова помпа колко вървят, но до колкото съм запознат, цените за ремонт на побратимата помпа VP44, която се слага в душегубите е на приблизително тези пари(700лв). Сигурен съм, че мога да мина и по-евтино. Благодаря за информацията все пак, и надявам се с коментарите ми да не съм засегнал някого.

Редактирано от sweetlioo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам, всеки решава сам за себе си.

Аз преди да предприема ремонта доста потърсих инфо и майстори.

Накрая намерих тук в София и се обадих да направя предварително проучване.

Обясних симптомите, обясних и как се държи двигателя и попитах колко би ми струвало да се ремонтира.

Ориентировъчно разбрах колко би струвал ремонта, казах го на началника ми и той взе решението и даде парите.

Ремонта сам по себе си не е никак маловажен в моя случай, най-малкото че колата излиза и в други държави... а там взимат много.

Ако минеш по евтино кажи после къде си ходил за да знаят и другите.

Като цяло от ремонта разбрах че евтин за ремонт дизел няма.

Помпите са цяла наука и изискват доста знания и инструментариум.

Хем аз съм с някаква пиклива механична помпа, не ми се мисли комън рейла като му дойде времето да се чупи :steinigung: .

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колегата помпата е механична с жило и няма много общо с твоята... С гарнитурки на Бош и хубав семеринг за оста, всичките процедури с частите излизат към 150лв., но си далеч от неговите 700лв. Не зная неговият майстор какво е правил за 700лв., но щом има кой да ги плати, майстора защо пък да не ги вземе :)

Редактирано от dani_94
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това имах предвид. А и виж 150, че дори 250 лв. са една понусима сума, за смяната на всичко по помпата, заедно с труда и да забравиш за нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тези 700 са включени доста неща.

Работата само по сваляне и качване е 200 (радиатор и антифриз на вън + ремъците)

Ремонтен комплект + стендове и калибрация + до настройка 200.

4 нови оригинални разпръсквача 300.

Ето ги 700 лева.

Ако бях си свалил помпата и я бях занесъл нямаше да се плаща на сервиз.

Но нито имам условията нито времето за такива неща.

p.s и това е цена с ддс и фактура, като имаше опция и без тях.

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя ремонт ми излезе 70лв.

Комплект гумички на бош-20лв,сваляне на помпата,сваляне на ремъка и смяна на всички гумички-50лв

Майстора излезе точен :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей браво, а къде се намира този майстор? При мен е протекъл семеринг доколкото разбирам, който се намира и аз незнам къде и може би ще е по-скъпо, но няма да е те първа ремонта, че след месец заминавам за чужбинско. След това ще са мъките :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...