AleXcHo_S600 Публикувано 19 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2012 (Редактирано) Нямам идея.Аз вече не помня къде го споделих вчера,но ходих до един газов анализатор в Ст.Загора и човека ми каза,че на повечето механични инжекциони има КОМПРОМИСИ! Пиша го с главни букви,защото искам да подчертая,че колегата RaDi_b4 по-горе е споменал за компромисите! Та идеята ми е,че е много прав! Та,каза ми още,че има един компонент от който зависят оборотите на празен ход по принцип и той го е изключил и колата "заспа"! Сега съм много доволен,вече втори ден съм "бясно" куче по трасето Вчера малко я продухах на бензин и да кажа,колата върви задоволително Сега се возя на скъпо,т.е. на бензин,докато го продухам,после пак на газчица.Но смятам,че най-добре е да си я паля на бензин и след това да прехвърлям на газ! За да е добре! Така че,ако решиш,виж това,което ти споделих за кмпонента и ДАНО ти свърши работа! Ще съм много доволен,ако с нещо съм помогнал УСПЕХ! Редактирано 19 Юни 2012 от AleXcHo_S600 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 19 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2012 има един компонент от който зависят оборотите на празен ход по принцип и той го е изключил и колата "заспа"! Какъв е този компонент? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AleXcHo_S600 Публикувано 20 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2012 Какъв е този компонент?Не запомних точно,но мисля,че бе за оборотите за празен ход,когато колата е в движение. Онзи ден когато бях при него бе пак тежичък и вече ни приемах,ни предавах. Аз така или иначе искам да го питам дали да си сменя изпарителя,така че ако успея,тия дни ще го питам и ще ти кажа! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2012 Този компонент трябва е потенциометъра на дебитомера (предполагам откачен е куплунга вляво на дебитомера?) - като се изключи оборотите заспиват на около 1000, НО ако имаш климатик и го пускаш ще гасне двигателя или ще работи на 400-500 оборота. Това е лимитацията при откачен потенциометър на дебитомера. Отделно не се коригира и динамично предварението на запалването, което води до по-лоша динамика на газ и бензин.@integrale45 - явно ти "пикаят" по малко дюзите щом ти намалява бензина. Все пак на тези години е нормално стига да не е висок разхода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AleXcHo_S600 Публикувано 21 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2012 Този компонент трябва е потенциометъра на дебитомера (предполагам откачен е куплунга вляво на дебитомера?) - като се изключи оборотите заспиват на около 1000, НО ако имаш климатик и го пускаш ще гасне двигателя или ще работи на 400-500 оборота. Това е лимитацията при откачен потенциометър на дебитомера. Отделно не се коригира и динамично предварението на запалването, което води до по-лоша динамика на газ и бензин. ДАНО НЕ си прав! Не съм я карал на климатроник,но след малко ще я пробвам. Ако е така,ще е кофти А като има по-лоша динамика на газ и бензин,дали ще има по-висок разход? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване