pavel77 Публикувано 20 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2012 Моля за съвет как се сменява крушката на десния мигач,този до фара трябва ли да се свали въздушния филтър или има и друг начин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 20 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2012 не знам при теб така ли , но на а3 най-лесно се сменя като развиеш две рапидки от подкалника, отвориш го малко и като бръкнеш ръката ти отива точно на мигача Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BUTCHY63 Публикувано 20 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2012 Моля за съвет как се сменява крушката на десния мигач,този до фара трябва ли да се свали въздушния филтър или има и друг начин?ДОКОЛКОТО СИ СПОМНЯМ СЕ СВАЛЯ И ПАК Е МАЛКО ТЕГАВО ЗА ДЕБЕЛОРЪКИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 20 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2012 Само се измества филтъра и дебитомера и ако не си с големички лапи се смяня, с малко зор поне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2012 Кутията на филтъра се сваля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creative89 Публикувано 22 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2012 (Редактирано) Колега, точно онзи ден си сменях крушката на десния мигач и при мене става по следния начин - махаш декоративния капак на кутията на филтъра, след което махаш тръбата на въздуховода дето отива към нея (малко тегаво става ама с търпение И СИЛА се маха). Така вече имаш достъп до самия фар. Отзад на фара е един пластмасов капак, дето се държи с 2 телчета, махаш го и него и ако погледнеш навътре (все едно към калника) ще видиш една бяла пластмасова дръжка така да се каже - трябва някак да си завреш ръката там и да я отвиеш обратно на часовниковата стрелка, то ще щракне и ще излезне крушката заедно с бялата пластмаса (тя играе държач) Попринцип е малко тегаво ако имаш по големи ръце и малко ще си изпотрошиш пръстите, ама би трябвало да успееш. След като я смениш, почваш по обратния ред - завиваш държача на крушката, след това капака на фара, след това въздухувода и накрая капака на кутията на филтъра. Само да ти кажа да внимаваш със тоя капак, щото има една щипка там дето лесно се троши... Надявам се да съм помогнал, въпреки че незнам ти с какъв двигател си и какво е разположението точно, но мисля, при всички двигатели от 1.9 ТДИ до 2.8 са все едни и същи нещата горе долу и по еднакакъв начин стават нещата!едит: Ако си с 4.2 незнам дали е същото щото е по-голям двигателя! Редактирано 22 Януари 2012 от Creative89 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavel77 Публикувано 23 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2012 Благодаря на всички, когато се постопли ще пробвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване