Jump to content

Полиране на алуминиеви джанти


Kutrov

Recommended Posts

Червейче,джантаците ще станат нема се притесняваш :zustimm: Добре се получават :respekt: Миниатюрните петна не са страшни след полирането вероятно няма да си личат.

А за тези оригиналните джантаци са просто чудесни за полиране,виждал съм АМГ джанти подобни,полирани бяха страхотни.

По-добре не ги боядисвай в никъв цвят,полирай си ги и им се радвай :bia:

За заваряваната джанта,ако имате наистина добър майстор,дай му я да я погледне и ако трябва да я навари още.Просто се иска майсторлък за това,за да нямаш ядове със заварявана джанта.За борда ако не е много жулнат нема смисъл от наваряване,просто малко повече търкане,ако не наварява се малко повече и след търкането не личи нищо.Едната моя джанта борда бях се зашибал в един бордюр и така за 30 кинта много малко ми я навариха и след търкането ся не знам,коя джанта бях ударил :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега а как мислиш за тези драскутини финните който се виждат на снимките дали после ще изчезнат ако си карам нормално до 2000 !!!!

колега сега изнамерих едни кечета мирка който съм ползвал , но непомня кой номера и пробвах малко с тях нещата са доста по-добре и драскутините поизчезват доста по спомен ми се въртят номера 1000- 1500 но не см сигурен.

на места както се вижда на снимките от еднотипно шкурене съм направил направо деруги с който сега ще се боря .

по всяка вероятност ще имам скоро и апарат и ще имам доста питанки за финната работа за сега с кечето ,което правя съм в застой понеже нямам един шаблон и мисля на една джамджийница да дам да ми прави няколко кръга с определен размер от плексиглас за да са перфе нещата.

за другите джанти колега смятам да ги глася за зимата по тях отвътре има бая работа.

ще ми трябват някъде около 100 лв да ги докарам до полиране или боядисване иначе там мисля да снимам филмче как върви работата и там ще имам много малко работа на ръка.

ще търся някой който е пробван иначе ако се осере ще го карам да плаща иначе ще му стане тясно ще взема човек с мен който разбира от заварки ,но няма оборудване да работи(карабен техник).

колеги някой чувал ли е за техническото средство ВОМА- аналогия на песакоструйка само че работи с вода (400 атмосфери до колкото имам информация)

алумина го прави огледало.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Така..повтарям за неразбралите.Не търкайте с едра шкурка,ако не се налага (налага се когато има много забалежки по джантите и се търка,там където е наложително,а не цялата джанта).

Сериозни повреди по бордовете се наваряват предварително,за да се избегне излишно шкурене на борда и нарушаване на баланса на джантата,хубаво е да проверите баланса преди да започнете работата по джантите (избягва се многократно качване на джантите на баланс машина,защото всяко качване влошава постигнатите от вас резултати).

След всеки номер шкурка изплаквайте джантата и забърсвайте с микрофибърна кърпа (отстраняване на малки стужки от преден номер шкурка).

B) На пясъкоструийка,ако ги правите, всички тези неща са излишни,но в последствие забравете за боядисване на тези джанти,никой професионален бояджия не боядисва джанти минали през пясъкостуийка. B)

Редактирано от Kutrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ХУБАВО ГО НАПИСА ПАК ЧЕ НА СЕГА ГЛЕДАМ АЗ МИСЛЕХ ПРЕДИ ПОСЛЕДНИЯ ЕТАП ДА Я БАЛАНСИРАМ:wall: , НО ПЪК САМО ДЖАНТАТА НЕ ТРЯБВА ЛИ И ГУМАТА ДА Е НА НЕЯ ИЛИ НЯМА ДА ИМА РАЗЛИКА АЗ ХИЧ НЕ СЪМ МНОГО НАЯСНО СЪС ЗАНАЯТА!!!

поне с кечето ще компенсирам малко и мисля да купя поне още един междинен номер кече до 2000

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ве червейче :hilezh: пак ще минеш баланс след полирането,слагат ти гумите,баланс и монтират.Въпроса е да се избягва максимално контакт на джаните с машините за монтаж демонтаж на гуми,баланси и прочие :zustimm: Споко бате,дишай и работи спокойно :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами на Батко кат си го правил явно пъти може и много да са си имаш вече изграден тереотип на работа пък аз гледам да си направя мой , но и технически да е правилно изпълнен.

и не ме претеснява повторението въпроса е да е правилно всичко и вече както съм готов с 2 - ят чифт ще му хвана края.

гледам че си от пловдив ако успея да скуласам за събора с паричките ще те потърся дори и да не е там да се видим на:bia: . хем малко опит да обменим, хем ако може и нагледно да видя инструментариума ти и да поначешем езиците.

Редактирано от CHERVEQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Немаш грижи червейче,като имаш път насам или на сБора обаждай се :bia: телефона ми се крие в темата за подсветките и шаблоните :hilezh:

Пък за джантите си прав,след 2-ия комплект ще му хванеш цаката (важен е крайният резултат не начина) :lol::bia:

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета поогледах се за хубави кечета и съответно полир пасти , но в мисюбри колажа ненамерих коментираните в началото на темата продукти , нещо друго пробвано да споделите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в мисюбри колажа ненамерих коментираните в началото на темата продукти

Невъзможно е да няма в Бриколажа,единствения вариант е да е нямало наличност в момента,понеже доста хора ги търсят и свършват бързо.Отиди пак или се обади по телефона за информация,кога се очаква зареждане.Аз пет пъти бях,докато уловя момента за да си го купя :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги може ли да ми поснете една снимка на джанта докарана на водна шкурка 1500- 2000 искам да направя малко сравнение защото стана много финна работата и немога да докарам гланц ефект така да го кажа а се имат посока ресничките от шкурката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червейче,ето ти снимка до 2000 водна :zustimm:

ето и аз до къде съм на 1500 водна и ясно се виждат петънцата боя(по -точно кит) , незнам дали да не се опитам с 1000-1200 само петънцата да обработя и тогава пак с 1500 и после 2000 гледам твойта джанта доста по- добре от мойта вече метнах и 2-та , но за пастите и кечетата май ще ползвам на колегата продуктите 2- пъти одя до колажа и няма и няма .

Пък кечетата дет предлагат свят да ти се завие от цена ,а на сайта, който Огито поснал гледам некви по 2-3 до към 8-10 лв.

за сега не ми остава време да се позанимая сам да правя кече иначе набавих некой чаркове.

давайте съвети и напътствия смело!!!!

втората джанта я почнах първо чупките и после ще карам по правите и лицевата част мисля , че по- добре ще се получат нещата.

post-30959-0-50181900-1331588663_thumb.j

post-30959-0-54098000-1331588683_thumb.j

post-30959-0-95299300-1331588754_thumb.j

Редактирано от CHERVEQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как третирате дефектите / вдлъбнатини и дълбоки деруги / по джантите? Шкурите докато излезе ли?

Ако има сериозни проблеми по джантата ще е нужно наваряване преди да се започне работа по тях :zustimm: Иначе ако не е толкова сериозно с по-едрата суха шкурка,само там където има нужда :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червейче,ето ти снимка до 2000 водна :zustimm:

34b25c97fd8aeffb.jpg

Незнам дали е позволено, но да съобщя, че продавам такива O.Z за 130.00 лева :excl::smilie_colors1::yau:

П.с...Само, че не са в такова лъскаво качество :respekt:

Редактирано от pacco_vr
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оги на таз джанта колко широка гума седи ?

Оги направи една снимчица на инстроментариума , на втората снимка с какъв номер шкурка си ?

и на пред последната вече полирана ли е джантата? или е на 2500- 3000 шкурка?

Редактирано от CHERVEQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оги на таз джанта колко широка гума седи ?

Оги направи една снимчица на инстроментариума , на втората снимка с какъв номер шкурка си ?

и на пред последната вече полирана ли е джантата? или е на 2500- 3000 шкурка?

Собственика ще ги кара с 195 и 205, иначе и 225 може да се сложи. На втората е на 800, след това нямам други снимки. На предпоследната и последната снимка е полирана джантата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Собственика ще ги кара с 195 и 205, иначе и 225 може да се сложи. На втората е на 800, след това нямам други снимки. На предпоследната и последната снимка е полирана джантата.

Оги гледам на тази снимка където казваш че е на 800 това замазаното кит ли е или мръсно от джантата и шкурката на рука ли я караш или ?

от сайта който си поснал от кечетата какво ползваш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оги гледам на тази снимка където казваш че е на 800 това замазаното кит ли е или мръсно от джантата и шкурката на рука ли я караш или ?

от сайта който си поснал от кечетата какво ползваш?

Мръсно е, за шкуренето имам машина подобна на те за баланс и тя върти джантата, от сайта ползвам синя паста и жълто кече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ясно аз понеже ползвам една касетка от тези като от прясно мляко или риба и на нея работя ,но повечето ми е работа на ръка , и само челните равни части карам с ексцентрика.

и сега искам да правя кече по размера на отворите .

аз и затова няколко поста по- горе писах за всякви съвети са полезни.

взех да си мисля че и мокренето което правя е малко с този пулвелизатор.

и аз се замислям за една стойка ама незнам кое е по-добре дали джантата да седи легнала или вертикално както седи на колата !!!!

а снабдяването май с кечета и пастите ще е от тази фирма ,но магазина е само във варно до колкото гледах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...