Jump to content

Полиране на алуминиеви джанти


Kutrov

Recommended Posts

не знам за цената едва ли ще е повече от 100на лева... обади се в някой бояджийски цех за дограми и ще ти се изясни!

Благодаря !!!!

днеска метнах едната джанта и гледам доста добре върви или поне аз така си мисля!!!!

на въпросната джанта има по- сериозен удар и няма около 2-3 мм от външно на борда ,но не мисе иска да го изтънявам можели с някъв течен метал или нещо друго да се китоса или?

почнах с водна 80 като мешам с онази която показах на мирка за почистване понеже нямам възможност постоянно да ги обливам с вода(пръскам с полвелизатор).

на сухо много зор пада боята нищо че е на шупли и балони тук там на места я няма .

искам да попитам под боята има едно като шагре по джантата мяза на гума или силикон трябва ли в последващт момент да го има или? нещо не ми се вързва полирането с него.

днеска ходих за малко шкурки и поразпитах в магазина какво предлагат за алуминиеви джанти искараха ми и един спрей за 7.5 и един за 9 лв казва че тенекдйиите го вземали и стигал за 4 джанти да се наръсят според дебелината 2-3 пъти.

има ги на сайта като малко по -късно ще посна номерата им.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за ремонта на джанатата отиваш при такъв дето разбира кво да прай и да ти я навари малко и после си шкуриш борда.

Тва за под боята на мойте имах сив кит някав...предполагам че и при теб е нещо такова,така че търкаш докато излезнеш на чист алумин.

А тоя спрей дето ти предлагат за какво е че не ми стана ясно ? :gruebel:

По принцип като ги пръснеш с Боди 700 боята и лакът на джаната шупва и пада всичко...в най-лошия случай става като при мен остават на кит и търкаш като луд,докато излезне чистия алумин :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за ремонта на джанатата отиваш при такъв дето разбира кво да прай и да ти я навари малко и после си шкуриш борда.

Тва за под боята на мойте имах сив кит някав...предполагам че и при теб е нещо такова,така че търкаш докато излезнеш на чист алумин.

А тоя спрей дето ти предлагат за какво е че не ми стана ясно ? :gruebel:

По принцип като ги пръснеш с Боди 700 боята и лакът на джаната шупва и пада всичко...в най-лошия случай става като при мен остават на кит и търкаш като луд,докато излезне чистия алумин :hilezh:

ами в магазина продаваха такова боди 700 ,но ме убедиха че ако все пак мисля да ги бойдисвам по-добре малко повече да пошлайвам на ръка.

не ми дадоха някъв 100% довод ,но ми споменаха че ако има микро пукнатини по джантите се пълнели с това и после ставали говна ако ги бойдисам и разни други такива спец историй на който алуминина подавал.

да ти кажа доста бързо пада боята и повече е този кит и за това немисля да ползвам бодито за тези джанти .

за другото което искам да попитам какво правите задната част на джантата ?

по нея работите ли или само обирате боята и после прахово или въоще как да постъпя понеже не съм убеден до каква степен ще мога да ги полирам джантите и ако не стане както искам мисля да мина на вариант с боядисване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 7.50 излишно търкаш боята и лака на джантите.

Пръсни си ги с бодито и търкай само кита после не си създавай двойна работа.

Зависи за коя задна част на джаната говориш...ако имаш предвид задната част зад борда,аз лично ще ги карам на прахово другата седмица.

Понеже няма как да търкам толкова навътре пък и вътрешно заоблените елементи абсурд да ги полирам след това.

Изтъркал съм ги горе долу с водните шкурки колкото да се загладят,но не го махам кита за да е по-здрава основа за боята B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз да ти кажа незнам на вашите модели джанти колко време ви отнема ама аз днеска мисля 1-та джанта да я докарам до момента полиране говоря за лицевата част (спици предна и странична част и борд),но се чудя задната част как да я правя защото като гледам джантите почти боя няма и се замислих да ги прекарам с 80 да махна гланца където има после с 240 да пречума деругите и с 400 да пригладя само и да ги оставя така яд ме е че няма с какво да снимам че да задавам въпросите със снимков материал.

другия въпрос ми е относно капачката мисля вътре да незакачам нищо където са отворите за дупките и централния отвор.

какво мислите има ли опасност на ъгъла между капачката и лицето да се получи шупла и при евентуално бойдисване да останат мехури там .

другото място за което може да се получи този ефект е винтила как процедирате там?

успях да кача тези снимки на модела джанти който правя. може да коментираме малко по- подробно какво правя правилно и кое не е чак толкова .

post-30959-0-72695400-1330182809_thumb.j

post-30959-0-66133200-1330182826_thumb.j

Редактирано от CHERVEQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_8600.jpg

оги много добре се е получило а тази средната част майсторена ли е нещо поне на снимките ми прилича да е бойдисвана .

има ли някъв по- сериозен проблем ако алуминиева джанта изкара лятото без полиране или боя?

Редактирано от CHERVEQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оги много добре се е получило а тази средната част майсторена ли е нещо поне на снимките ми прилича да е бойдисвана .

има ли някъв по- сериозен проблем ако алуминиева джанта изкара лятото без полиране или боя?

Да средата е пръсната със черен шприц, като за начало, после вече собственика на джантите ще си мисли цвят.

Нищо не им става на джантите, миналото лято карах така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понеже се заигравам с тази джанта и така доста експериметирам с шкурките вие как карате до 600 или 800 на сухо и след това почвате с мокрите или карате суха мокра суха мокра и накрая преди полирането само мокра или ?

аз тази джанта я почнах с 80 мокро след това подкарах с телена на мирка на сухо но като ми обясниха че е за сухо и мокро и намокро я подкарах и ресултата е много по-добър и много по ефективна е.

сега карам с 400 начален стадий на гланц, след това мисля да мина на 800 суха и после 1000 мокро като това го правя да лицето с ексцентрика спиците на ръка за основата и центъра на спиците ползвам шаблон .

някой ползвал ли е от тези ръчните шлайфчета за фините неща дето ги ползват ,че днеска гледах едно такова имаше една телена четка с размер 2000 какво би се получило при контакта метал с метал?

Редактирано от CHERVEQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До 400 суха макс.

От там нататъка започваш водните както са описани в темата...не редувай суха и водна,просто защото след водната като минеш суха и осира нещата :zustimm:

Докато докараш до 2500 водна,след това шлайф и полир пастата за окончателен ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До 400 суха макс.

От там нататъка започваш водните както са описани в темата...не редувай суха и водна,просто защото след водната като минеш суха и осира нещата :zustimm:

Докато докараш до 2500 водна,след това шлайф и полир пастата за окончателен ефект.

ами то се очертава само едната да майстора и да изкара лятото така че другите се наложи да ги сложа на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Вътрешната част на бора и малкия ръб,там където се вижда,че не е полирано :zustimm:

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги искам да попитам освен тези кечета който се виждат на първите снимки на колегата Къртов(Куртов) ползватели !!!!

споменаха ми за някви коносовидни кечета които били нещо като четка за ботилки !!!! сега намерих и тема как да си направим че се замислих дали да не си зделам и аз.

поне имам и стимул още 3 джанти.

http://modsbg.com/instrumenti/32-%D0%98%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8/234-ured-za-polirane.html

тук тигъра си прави киче за дремел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червейче :hilezh: щом имаш мерак и желание да си ги направиш бате,направи ги.

Не знам доколко ще са ефективни,но не ти пречи да опиташ,желание имаш,така че действай без притеснения,ако не се получи знаеш къде е магазина :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,как мислите тези оригинални джанти добре ли ще изглеждат полирани.Не ме е страх да се захвана ,но ме притеснява че капачките са пластмасови...

Без капачки е много грозно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста по-добре биха изглеждали полирани.

Що се отнася до капачките не е лошо да поразпиташ тук там,за да видиш колко би ти струвало да ти ги направят от алумин.

Мисля,че няма да е скъпо,пък и ще си заслужава.

:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОЛЕГА МОЖЕ ТЯХ ДА ГИ МЕТНЕШ НА ЕДНО ПРАХОВО !!!!!

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червейче :hilezh: щом имаш мерак и желание да си ги направиш бате,направи ги.

Не знам доколко ще са ефективни,но не ти пречи да опиташ,желание имаш,така че действай без притеснения,ако не се получи знаеш къде е магазина :bia:

АМИ КОЛЕГА АЗ ПОНЕЖЕ СЕГА КАТО ПРАВЯ ДЖАНТИТЕ И КАКВОТО ОСТАНЕ ЩЕ ПОЛЗВАМ ЗА КАМЪЧЕТАТА И ТАКА СИ МИСЛЯ ЧЕ МОГА ДА СИ НАПРАВЯ СТОЙКА НА КОЯТО ДА СМЕНЯМ САМО КЕЧЕТА . ТЕЗИ КЕЧЕТА ИМАТ ЛИ НОМЕРА И СЕГА КАТО КАРАМ С 1500 ПОСЛЕ ЕДНО КИЧЕ 1600 И ТОГАВА 2000 И ПОСЛЕ КЕЧЕ ИЛИ?

ДРУГОТО ЗА КОЕТО СЪМ СЕ ЗАМИСЛИ Е ВАНА И ДА ПОЛЗВАМ АБРАЗИВЕН ПРАХ. МНОГО СЪМ СЕ ЗАПАЛИЛ ,НО ПРОСТО НЕРАЗПОЛАГАМ С ИЗЛИШНИ ФИНАНСИ И ПРЕБЯГВАМ ДО ВСЯКВИ СХЕМИ И ТЕСТОВЕДНЕСКА ЩЕ МИ ИДВА ЕДИН ПОЗНАТ НА ГОСТИ КОЙТО ПОМОЛИХ ДА ВЗЕМИ ЕДИН АПАРАТ ДА СНИМАМ ВЕЧЕ ДА ИМАМ ПО КОНКРЕТНИ ПИТАНИЯ ЧЕ НА МЕСТА ЗАБЕЛЯЗВАМ СЛАБОСТИ НА МАЙСТОРЛЪКА МИ!!!!!:steinigung:

А ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ДА ПОСТИГНА ЕФЕКТА НА ПРЕШЛАЙФАНЕ И ДА ДЕБАЛАНСИРАМ ДЖАНТА ЧЕ НЕЩО СЕ ЗАМИСЛИХ ДНЕСКА ПОНЕЖЕ НЕРАЗПОЛАГАМ С ВРЕМЕ ДА ХВАНА ДЖАНТА И ДА СИ ИГРАЯ С НЕЯ НЯКОЛКО ЧАСА АМИ ДНЕСКА ЧАС УТРЕ 2 ДОРИ ИМА ДНИ ЗА 20-30 МИНУТИ И ДНЕСКА СЕ ЗАМИСЛИХ СЕРИОЗНО ПО ВЪПРОСА.

ВЕЧЕ СТИГНАХ НА 1500 МОКРА И ДРУГОТО ЗА КОЕТО ИСКАМ ДА ПИТАМ АКО СЕГА ОСТАВЯ ДЖАНТАТА БЕЗ ДА Я МИНА С ВАКСА ЗА ПОЛИРАНЕ СЛЕД ТОВА КОЛКО ЩЕ Е НУЖНО ЗА ТАЗИ ОПЕРАЦИЯ ПОНЕЖЕ ОЩЕ СЕ КОЛЕБАЯ ДАЛИ ДА ПРАВЯ ОГЛЕДАЛНИЯ ЕФЕКТ ИЛИ ДА ГИ БОЯДИСВАМ . КАК ВЛИЯЕ ФЕРОДО ПРАХТА НА АЛУМИНИЯ?

Редактирано от CHERVEQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднъж стигнеш ли до алумина започваш да шкуриш до 2000 или 2500 водна...полирането е елементарно с полирането нема как да навредиш на джантата.

Не прекалявай със шкуренето не напразно се препоръчва търкане с подходящ размер шкурка в зависимост от състоянието на джантата.

Ако смяташ да ги караш този сезон джантите най-добре е захвани се сериозно и ги завърши с полирането.

Ако няма да ги караш нищо няма да им стане ако седят само на шкурка.

Що се отнася до това дали влиае спирачен прах и маслени отлагания...влиае на полирана джанта без защитен слой,било то нанопродукт или лак.

Специално за нанопродукта,казвам че предотвратява натрупването на спирачен прах,масло,мръсотия и други :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз прекалих с определен номер(800 водна) понеже останаха в ръбовете много миниатърни петна и почнаха чак даме дразнят и дори и сега когато минах на 1200 има петанца който направо ми бъркат у г...за ,но неискам да прекалявам. сега ще кача едни снимки на датата погледнете ги ако обичате и си кажете мнението !!!!!!

взех някой поуки от досегашната работа .утре смятам да майсторя стойка на кече и съвсем малко да се занимавам с нея .

ще има и още един модел оригинал на ауди който ще е следващата задачка но там вече са всички джанти ще ги правя заедно и много полесно за машинката ми .

5 бр. са като едната има една заварка с която искам малко яснота как да процедирам и дали и до колко да майсторя.

има и един борд за лека наварка, който съм снимал и като се поопарича почвам да търся майстор за да мога да ги оправя и за наесен да са бойдисани със сиво - син хамелеон .

http://pics.data.bg/albums/35512/%d0%b4%d0%b6%d0%b0%d0%bd%d1%82%d0%b8- ето творението

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...