HIRAM_ABIF Публикувано 18 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2012 Многоуважаеми колеги! От началото на месеца обикалям и гледам различни автомобили но само Ауди А8 4,2FSI и накрая се спрях на 2 от които да избера. Много са джиджени с всякакви гъдели, едната е 2005г. на 147 000км, а другата 2006г. на 140 000км. Преди да пристъпя към покупка искам да ви помоля за съвети от всякакъв тип относно покупката на такъв автомобил. Около година се возя на S8 от 2002г. и съм много доволен, но ми се иска да се кача на нещо по-ново, а по хубаво от Ауди няма! Благодаря Ви! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanS8 Публикувано 18 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2012 Многоуважаеми колеги! От началото на месеца обикалям и гледам различни автомобили но само Ауди А8 4,2FSI и накрая се спрях на 2 от които да избера. Много са джиджени с всякакви гъдели, едната е 2005г. на 147 000км, а другата 2006г. на 140 000км. Преди да пристъпя към покупка искам да ви помоля за съвети от всякакъв тип относно покупката на такъв автомобил. Около година се возя на S8 от 2002г. и съм много доволен, но ми се иска да се кача на нещо по-ново, а по хубаво от Ауди няма! Благодаря Ви!от къде са колите, дай линкове ако са на обяви да събереш малко мнения. Предполагам че километрите не са реални. Ако караш S8, трябва да имаш идея какво се гледа. Тази А8 4.2 FSI e на въздушно окачване - има компресор който помпа 4 те амортисьора. Добре е да я прекараш на диагностика да се види дали някой не е тръгнал да се прецаква или компресора да дава фира, че стартираш с 1000 кинта директно. Цените на обслужване са сходни с A8/S8 D2. Като цяло след 2003 , 8-те имат доста електроника, така че провери дали всичко работи - седалки, копчета, щори и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shash Публикувано 18 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2012 100 процента километрите са нереални.Щом разхода не те притеснява и колата е читава,взимай я.Аз бих предпочел Дизел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 19 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2012 100 процента километрите са нереални.Човека може да ги гледа в чужбина на адекватна цена.Към автора - дай линк да видим обявите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 19 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2012 Да не е някоя от тези :http://www.mobile.bg/11327660661817517http://www.mobile.bg/11329235447955668 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HIRAM_ABIF Публикувано 19 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2012 Тази сивата е едната другата не е от обява, но ще я снимам във вторник да ви я покажа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAHOLINO A4 TDI Публикувано 19 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2012 А кой мотор е за предпочитане за4.2- FSI или неFSI? Eдин познат се е юрнал и той да взима А8 4.2 и екземляра който е харесал е FSI? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 19 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2012 Ако планира да слага газ - ФСИ не е подходящ. Иначе е по мощен и с по малък разход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAHOLINO A4 TDI Публикувано 19 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2012 Ако планира да слага газ - ФСИ не е подходящ. Иначе е по мощен и с по малък разход.Не, няма да слага газ. Значи викаш е по-добия вариант FSI-то. Благодаря за бързия отговор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanS8 Публикувано 19 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2012 1-та може би технически е по добре, регистрирана - може да я пробваш и да си я закараш на диагностика, както и да питаш човека какво е сменяно. Дори и да има нещо до 35 000 ще я стегнеш. Втората е доста по скъпа, но е цялата черна. Втората е от автокъща - няма регистрация и не е в движение, трудно ще може да я пробваш, ако ще я караш на диагностика - 100 кинта за рапатрак, освен ако автокъщата не осигури такъв и не се разберете за парите. Според мен нищо не е сменяно по автомобила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eskalero1 Публикувано 20 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2012 (Редактирано) Здрасти колега,черната кола съм я карал от чисто нова до преди 4-5месеца и гарантирам че е в състояние неестествено за такава кола на тези години.Колата е уникално запазена и можеш без проблем да и провериш километрите в PORSHE,където не потдържана и обслужвана. Нещо почти невъзможно за този двигател,но колата харчи не повече от 500грама масло от смяна до смяна. Колата е със сменени всички консумативи,включително и целия ангренаж.Ако е счупена бравичката на капака на задния подлакътник и двете дясни стъкла имат драскотини в горната част,значи 100% е тази кола,а за нея мога 100% да кажа че е в НЕСРАВНИМО състояние.Ако е същата кола въобще.Ако имаш други въпроси,питай. Редактирано 20 Февруари 2012 от eskalero1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 21 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2012 4.2 фси имат скъпи проблеми , но не мога да си спомня сега какви бяха точно ...преди време гледахме една и тогава като поразпитах се оказаха доста сериозни масрафи за помпи и разни други , които често дефектирали...но повече не си спомням сега... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване