Jump to content

eskalero1

Members
  • Мнения

    239
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно eskalero1

  • Рожден ден 24.06.1977

Друго

  • Kaра
    Audi S6 4.2 quattro

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

1915 профилни разглеждания

eskalero1's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здрасти колега,отиди при някой който разбира за да видите от къде е проблема. Може и просто да е запушена цедката на маслената помпа в картера и тя да не може да засмуква достатъчно масло,може да е хидравличен обтегач,той също има малка цедка която ако е скъсана обтегача заминава. Може и да е счупен банан на обтегача.Може и помпата да е,но просто започни от някъде. Не е толкова страшно да свалиш картера както и капака на клапаните за да погледнете как е положението там.
  2. Здрасти колега. Каква е цената и телефон за връзка?
  3. Ако нивото на хидравличната течност е добре,значи проблема е в помпата.
  4. Колега това със стъклата е нормално щом си свалял акумулатора. Като запалиш колата,задръж копчето за прозореца докато той падне до долу(без да го отпускаш).После направи същото и нагоре,до крайно затворено.Така се обучават стъклата(всяко по отделно) и ще работят пак автоматично.
  5. Здравейте колеги. Имах същия проблем с Ауди S6C5,колата правеше каквото си иска с плафоните.Понякога светваха сами докато карам,понякога не светваха със седмици нито с бутона,нито когато отворя вратата. Оказа се че проблема е в бравите на предните ми врати. На самата брава има много малки ключета които клеясват и не дават информация дали вратата е отворена,или затворена,та от там обърква и комфорт модула. За съжаление трябва да се разглоби цялата врата(корите и рамките на стъклата)и да се смени бравата или ако си намерите само ключето(трябва да се режат и запояват кабелите). При мен проблема се реши със смяна на бравите и сега всичко е ок. Дано да съм бил полезен.
  6. Здрасти колега,черната кола съм я карал от чисто нова до преди 4-5месеца и гарантирам че е в състояние неестествено за такава кола на тези години.Колата е уникално запазена и можеш без проблем да и провериш километрите в PORSHE,където не потдържана и обслужвана. Нещо почти невъзможно за този двигател,но колата харчи не повече от 500грама масло от смяна до смяна. Колата е със сменени всички консумативи,включително и целия ангренаж. Ако е счупена бравичката на капака на задния подлакътник и двете дясни стъкла имат драскотини в горната част,значи 100% е тази кола,а за нея мога 100% да кажа че е в НЕСРАВНИМО състояние.Ако е същата кола въобще. Ако имаш други въпроси,питай.
  7. http://eskalero1.snimka.bg/automobiles/djanti-i-gumi.632223.25678550
  8. Виж и тези http://avtochasti.cars.bg/f23544
  9. А само джантите и каква ще е цената?
  10. Виж тези;http://eskalero1.snimka.bg/other/djanti.599321 - 450лв. Две от джантите имат по една заварка,но са направени отлично и са прави. Ако ти харесват - 0888994442
  11. Здрасти интересува ме цена само на джантите. Както и с какво ЕТ са?
  12. Евала колега,няма такава цена за такива гуми.Успех с продажбата. не мога да повярвам че още никой не ги е лапнал.
×
×
  • Create New...