Jump to content

Монтиране на генератор на Газ на Браун


Recommended Posts

случайно попаднах на това

Универсален генератор на Газ на Браун

ГЕНЕРАТОР НА ГАЗ НА БРАУН” е нова, революционна технология, която:

* Позволява реализиране на икономия на гориво

* Увеличаване на пробега с до 50% със същото количество гориво

* Увеличаване мощноста на двигателя с до 20%

* Подобряване на изгарянето на гориво-въздушната смес

* Намаляване на отлаганията на нагари по двигателя

* Увеличаване живота на двигателя

* Увеличаване до 2 пъти пробега между 2 смени на масло

* Намаляване на вредните емисии в отработените газове

Комплекта на генератора на Газ на Браун се състои от специални електроди, направени от неръждаема стомана, потопени в резервоар – „Клетка”, захранващ модул PWM (импулсен модулатор), допълнителен резервоар (разширителен съд) и ако е необходимо електроника – оптимизатор на гориво-въздушната смес (само за инжекционни системи и HDI двигатели).

Газ на Браун се получава чрез електролиза на водата в която има добавен катализатор.

Процесът на разлагане на водата протича в „Клетката”. Резервоара е предназначен за съхранение на водата и охлаждане на произведения газ, а също така и за снабдяване на Сухата клетка с електролит.

В сухата клетка, от специален електролит (вода и катализатор), с помощта на електролиза, молекулата на водата се разделя на две свободни молекули водород и една кислород – това всъщност е „Газ на Браун”.

Катализаторът е вещество което не се отделя с газа и не попада в двигателя, а остава във водата и служи за подобряване електропроводимоста на водата за да се увеличи количеството произведен газ. Генерираният газ излиза от горния щуцер на електролизера и отива в друг съд резервоар (разширителен съд), където се охлажда от водата и се насочва към смукателния колектор на двигателя.

Газът на Браун изгаря почти мигновенно с подаване на искра или възпламеняване на горивната смес. При горенето си развива температура до 6000 градуса и възпламенява и основното гориво.

В резултат на подобреното изгаряне на гориво-въздушната смес, се получава намаляване на разхода на гориво, повишаване на мощността на двигателя и повишен пробег между две смени на маслото, (намалява се отделянето на сажди, нагари и твърди частици при горенето).

При изгаряне на газа Браун в цилиндрите на двигателя се образува прегрята пара, която почиства буталата и клапаните от нагар, увеличава топлообмена между клапана и леглото на клапана и по този начин значително увеличава живота на двигателя.

Количеството на отделения от електролизера Газ на Браун се управлява от Модулатора (PMW), който регулира и ампеража. Може да се направи допълнителна оптимизация на количеството произведен газ в зависимост от оборотите на коляновия вал и подадената газ. Модулаторът е устройство, което призвежда ток с голяма честота, който увеличава почти двукратно производството на газ и ограничава големината на тока които консумира системата, с което предпазва алтернатора и акомулатора на автомобила.

Тъй като изгарянето на горивно-въздушната смес с газ Браун е значително подобрено, е възможна корекция на качеството й, (обедняване), без това да довежда до намаляване на мощността. В тази връзка са разработени допълнителни електронни устройства, които оптимизаторат работата на двигателя с обеднена на основно гориво и обогатена с Газ на Браун гориво-въздушната смес. Благодарение на тази оптимизация се получава подходяща смес, с цел по-добра икономичност.

За корекция на сместа е възможно да се използва и ЧИП тунинг.

Всеки литър вода се превръща в 1866 литра газ Браун. За да получите оптимална икономия на гориво е необходимо производството на около 0,35 – 0,5 литра газ на браун на всеки 1000 кубически сантиметра.

Системата генерираща газ на Браун е изключително безопасна.

Тя не работи под налягане и не съхранява повече от половин литър газ за разлика от всички останали познати газови устройства за автомобили. Освен това при авария на автомобила и при загасване на двигателя производството на газ мигновенно спира.

При евентуален пропуск в системата тъй като е летлив Газа на Браун се „изпарява” нагоре за разлика от пропан-бутана и метана които се натаяват. Не е нужно да носите бутилка с газ в автомобила си, а само един литър вода в резервоара, под капака! Един литър вода е достатъчен за 30 – 40 часа шофиране или изминаване на 800 – 1000 километра.

Освен това Газа на Браун гърми с имплозия – тоест обратно на експлозия. Имплозията е създател, а експлозията разрушител.

Имали някой който е слагал такова животно или тва пак е няква простотия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как беше набалбукватор май :)

Опаа пропуснал съм нови факти от развитието на тази на-но технология

"Освен това Газа на Браун гърми с имплозия – тоест обратно на експлозия. Имплозията е създател, а експлозията разрушител."

гръмне ли току виж е създал още един автомобил клонинг.

Редактирано от baba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ТУК е темата на ветрогоните.

Лошото е че не признават колко са се набълбукали с "набълбукатора". :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...