Hugsy Публикувано 24 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 Привет колеги. Мисля напролет да сменя б5-цата с б6. Бях се насочил към 1.9 ТДИ, но ми изпадна нафта на 1.90, а доколкото знам не е хубаво да се слага на тоя мотор нафта от туба заради дюзите. Тия дни ми дойде друго на ум и сега съм пред дилема. Да купя 1.9 ТДИ и да сипвам нафта от 2.80 или да земза 2.5 ТДИ Куатро (180к.с.) и да зимам нафта от 1.90. А защо не и 3.0 ТДИ. Доколкото съм чел 2.5 (180) и 3.0 търпят на кофти нафта. Вие как мислите ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 24 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 Направо уби коча с правата лопата - 3.0 ТДИ не трае смотана нафта... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdev_ Публикувано 24 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 Привет колеги. Мисля напролет да сменя б5-цата с б6. Бях се насочил към 1.9 ТДИ, но ми изпадна нафта на 1.90, а доколкото знам не е хубаво да се слага на тоя мотор нафта от туба заради дюзите. Тия дни ми дойде друго на ум и сега съм пред дилема. Да купя 1.9 ТДИ и да сипвам нафта от 2.80 или да земза 2.5 ТДИ Куатро (180к.с.) и да зимам нафта от 1.90. А защо не и 3.0 ТДИ. Доколкото съм чел 2.5 (180) и 3.0 търпят на кофти нафта. Вие как мислите ?Пич продавам олио ако искаш може да ги пробваш дали ще вървят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goga Публикувано 24 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 Ако знаеш нафтата от къде е какъв е проблема ......Аз имам 130 коня и съм много доволен като цяло.Върви добре, не гори много.За това купе си е направо идеален мотор.Сигурно и шестака ще си има своите предимства, но хората с такива да кажат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin13 Публикувано 24 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 B6 3.0 TDI хахахтова е някакъв нов модел...Колега първо Б6 3.0тди НЯМА!!!И второ аз имам 2.5 180 к.с. и изобщо не бих си правил експерименти с тозикапризен и скъп двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 25 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 Ами то щом всички са капризни тогава си оставам за 1.9 ТДИ. Мерси за мненията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 25 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 то и 1,9 не се знае колко ще издържи със съмнителна нафтаауди б6 не е б3/б4 и общо взето за всеки експеримент се плаща рано или късно , като добавим и факта че повечето б6-ци "нов внос" са на по 300-400к километра експеримент точно с нафта е крайно нежелателен..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване