dolarch Публикувано 25 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 (Редактирано) ААА, пак светна "CAT" на таблото и пак започна да прекъсва мотора да тресе и да не върви както трябва. Преди време пак ми беше станало така, ходих при един майстор. Той установи, че през една от бензиновите дюзи гълтала въздух. Както и да е запечатахме дюзата и от тогава до сега нямаше проблеми. И вчера след като смених бензинова помпа, горивен филтър, покарах колата и нямаше никакви проблеми. Днес сутринта ставам, паля, карам 2км и светва "CAT" и започва с проблемите описани по-горе. Прочетох в една тема от миналата година за "CAT" само че на А8 3.7. "more"-то там беше написал, че оправил проблема като извадил куплунзите на ламбдите и ги напръскал с контактен спрей и нямало проблеми след това, нещо от сорта на лоша връзка.... ама дали е от това. Другото интересно е, че и преди и сега първият път в който светна "CAT" ми го направи и двата пъти при работещ мотор на ГАЗ. След което започна да светва и на бензин, и работата на мотора на бензин и газ нямаше разлика. Все си тресе мотора, все прекъсва и не върви както трябва ... Какво мислите колеги? Редактирано 25 Февруари 2012 от dolarch Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 Ами първото, което бих направил аз, е да си купя по-най бързия начин един диагноститичен кабел.Диагностиката ще каже, дали сместа е богата или бедна, дали няма изгоряла бобина или зацапан дебитомер, дали Т датчик показва реални стойности.Провери, дали дюзите и регулатора на бензина са оригинални. Да не се окаже, че не случайно колата е била с друга помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 25 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 Ако можеш виж да не прекъсва някои цилиндър, понякога като изгори вътре на комутатора и някой цилиндър спира да работи и колата прекъсва и си работи с 1 цилиндър по малко, и на газ и на бензин. В един сервиз гледах на 4.2 беше изгоряла едната писта в комутатора и работеше без 1 цилиндър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 25 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 По диагностиката се оказа, ламбда сонда. Та в момента съм в търсене на ламбда. Ако някой може да помогне с ламбда да свирка, пускам и оригиналния номер който мисля, че е по БОШ но доста четох така, че има хиляди съвместими варианти с тази на бош. N 021-906-265 АК. Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 При изгоряла ламбда ще ти светне чека, но да започне да тресе 8 цилиндров мотор ме съмнява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 25 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 При изгоряла ламбда ще ти светне чека, но да започне да тресе 8 цилиндров мотор ме съмнява.Кой чек ще светне? Диагностиката показа, че от лявата ламбда не се получават абсолютно никакви стойности "0.00". Защо да не може да започне да тресе като има 2 глави, и в случая едната си работят нормално 4-те цилиндъра а от другата дава постоянно някви мистфайъри и прекъсват 3 от цилиндрите. Според мен си е напълно възможно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 25 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 Имал съм проблеми със сондите, възможно е да ти претриса, но при мен бяха и двете сонди проблемни и понякога едната глава забиваше на +25% а другата 0% корекции. Но със сигурност не съм имал мисфайр, по-вероятно е да е бубина/свещ? Гледал ли си ги скоро? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 25 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 При изгоряла ламбда ще ти светне чека, но да започне да тресе 8 цилиндров мотор ме съмнява.Тресе та се къса.Компира започва да прави периодически корекции на количеството гориво в едната глава и го записва като допълнителна грешка, нещо като "фуел трим ...", при което след малко работа се получава следното: 4 цилиндъра работят със свръхбедна смес и 4 с много богата. В тези с бедната се получават постоянни "мисфайъри", а другата гори бензин, колкото три А-Осмици. Съответно от богатата страна свещите и сондата/дите се зацапват със сажди до невъзможност да работят, а колата така тресе, че ще ти изпаднат пломбите.При изчистване на грешката, работата моментално става гладка и за 5 - 10 минути каменоломната пак се включва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2012 Това, което описваш е при "грешно" работеща ламбда, при отворена верига пак ли е така?Защо повредена сонда ще бърка другата глава?ПП Питам, да си повиша общата култура, а не че съм виждал такъв мотор и знам как работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanS8 Публикувано 26 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2012 Аз имах проблем с ламбда и също притрисаше леко и то само на спряло положение, главно ако съм на директна с натисната спирачка, докато един ден не можах да излезна от гаража докато не загрее колата. Смених ламбда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 29 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2012 Еми ето че смених и аз ламбдата но колата не се оправи...понякога е по-добре но почти същата работа. Някаква минимална почти неусетна разлика и продължава да светва "CAT". Понякога не светва, просто само малко да натисна колата и светва до преди това ако се кара леко светва когато си поиска. На диагностиката ми казаха, че реве и от 4-ти цилиндър но на пръв поглед всичко с него е ок(имам предвид бобина,свещ,кабел и букса). Други момчета ми казаха, че проблема можело да бъде механичен. Ако някой има идея какъв механичен проблем може да е да казва. Промяната на поведението на мотора не е само при тресенето на мотора ами това което се промени след смяната на сондата също е, че колата на студен мотор при палене започна да изпушва гадно сиво-бял пушек от ауспуха. Утре сутринта пак ще е на диагностика, до тогава ако имате идея давайте преди да е отишла отново в сервиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 29 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2012 Само риторичен въпрос, това ли е главата с която имаше ниска компресия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 1 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 Само риторичен въпрос, това ли е главата с която имаше ниска компресия?Да, явно бобината е започнала да си заминава отдавна, но чак сега се е стигнало до положение в което компютъра отчита "mist fire". Тои отчита грешка при процентно незапалване на сместта. Примерно от 100 подавания на гориво ако имаш 5 незапалвания на сместта, тогава ти отчита грешката. Сега все още има ток в бобината, просто не е достатъчен за нужната искра. Утре сутринта се сменя бобината понеже я нямаше и ще е с доставка. Ще пиша да кажа след смяната как ще е поведението на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokotrikcs Публикувано 9 Май 2016 Доклад Share Публикувано 9 Май 2016 Колега, знам че сме 2016г, но ако случайно искаш да споделиш как разреши проблема със светващия САТ, ще СМЕ ти много благодарни, поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Лозанката Публикувано 19 Август 2016 Доклад Share Публикувано 19 Август 2016 И аз имах такива проблеми на d2 4.2 колко бобини и щекери смених аз си знам и не и от това После смених комутаторите на запалването пак не накрая се принудих и взех кабел за диагностика китаиски 45лв исписа ми че проблема е потенциометъра на дроселовата клапа нов е около 500лв взех го втора ръка за 40 лв сложих го и пак не прекъсва та се кине обаче ми исписа накрая шибания датчик на коленовия вал в които беше главния проблем смених го и всичко е ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ioskod2 Публикувано 29 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2019 На мен пък ми тресе сутрин на студено докато не прехвърли на газ след това работи ок и на газ и бензин Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване