Jump to content

на АБК може ли да се сложи карбуратор


Joro135

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Днес пак я прегледах цялата кола и всичко и е ок а пак си държи високи обороти.Вече идеите ми свършиха и смъкнах оборотите като откачих буксата на стъпковото моторче и му навих болчето за реглаж докато закова на 800 оборота.Знам че не е правилно но докато се намерят колектори ще движи така.А може и да му сложа кранче +магнет винтилче за климатика вместо стъпковото.Не ми е ясно само компа как ще му се отрази премахването на стъпковото,че ще напраска грешки е ясно но ще работи ли нормално останалата му част?

П.С. И немците изобщо не са тъпи даже напротив-колата е сметната да изкара 10-15години и след това като амортизирана на скраб.А ние я взимаме тогава и я мачкаме още 10 години, и за да е безопасна за каране трябва да я провериш отсякаде.Трябва да станеш маистор от смяна на дебитомери стъпкови мотори потенциометри а като гледам колко теми има за ремонт на мех.инжекция и там е същия филм,да сваляш километраж само заради това че си нулирал дневния по време на движение като след смяна на колелца и забчатки е задължително да го презапоиш,за да ти е топло задължително трява да облепиш клапите на парното и да смениш радиаторче при което разглобяваш половината кола и след седмица се оказва че радиаторчето е менте и ти е напълнило купето с новия скъп антифриз(на АУДИ не се слага от ефтинджоса) и аре пак разглобяваи.Да смениш всичко по предница и пак да си тропа се едно не си я пипал.Да смениш въжета за ръчна и пак да не отпускат апаратите та трява да се гъзиш да ги отпускаш принудително че ще запали феродото и дисковете ще се изкривят ако минеш през некоя локва.Да изброявам ли още.Но справиш ли се с проблемчетата на колата нема равна, а и като гледам другите коли на другите производители са още по зле та се успокоявам за моята. Та тъпаците сме ние че търкаляме остарели коли,но какво да се прави нема кинти за нови.

Редактирано от Joro135
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз,по принцип не подкрепям идеята да се изолира изцяло инжекцията на АБК-то,но щом колегата е решил да го прави,ще му дам една друга идея,по която може да помисли.Защо не пробва да премине към моноинжекция?То си е един вид карбуратор с електронно управление и нещата за преправяне едва ли ще са толкова много,а и с обикновена газова ще се спогодят двете системи.Ето при Емо има една Ц4-ка с рядката комбинация 2.0 мотор/100к.с. със заводска моноинжекция:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=98382

Тези моно-та при Ц4 са само за немския пазар....а и все още се намират там, ако някой реши да си докара кола от немско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от 10 дни имам същия мотор и не виждам какво толкоз има да се чупи по него, дебитомерра беше изкривен не работеше и на газ и на бензин както трябва като я взех, но след ремонта който се оказа съвсем различен проблем от очаквания съм много доволен от мотора.имах преди б3 карбуратор и освен че няма електроника нищо хубаво не мога да кажа, гори колкото абк не върви толкова, проблеми има с тампони на карба с течащи карбове, вакуми...колегата дето си го е сложил тоя карб 10 разход градско няма как да гори на б3 еле пък на б4...не говори глупости карал съм и знам как гори.намерете си кадърни майстори и ще карате безпроблемно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от 10 дни имам същия мотор и не виждам какво толкоз има да се чупи по него, дебитомерра беше изкривен не работеше и на газ и на бензин както трябва като я взех, но след ремонта който се оказа съвсем различен проблем от очаквания съм много доволен от мотора.имах преди б3 карбуратор и освен че няма електроника нищо хубаво не мога да кажа, гори колкото абк не върви толкова, проблеми има с тампони на карба с течащи карбове, вакуми...колегата дето си го е сложил тоя карб 10 разход градско няма как да гори на б3 еле пък на б4...не говори глупости карал съм и знам как гори.намерете си кадърни майстори и ще карате безпроблемно :)

Добре дошъл във филма-Б4.Много безпроблемни километри и много да те радва.Един приятел има б3 1.8 карб от 7години и е сменял само 2 амортисьра и четки стартер(не включвам консумативи като масло филтри и накладки),а я мачка всеки ден и му гори 10 газ градско и 7 извън града.И не знам да е отварял капака за друго освен за проверка и смяна масло камоли карбуратора да ровичка,и само ме бъзика като види моята с дигнат капак.Та май неговото Ауди с липсата на проблеми ме нави да изрина инжекцията,само да намеря колектор и го почвам тоя проект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аа дано :hilezh: чесно ти казвам за мен е пълна глупост тази деградация, аз карах 2 години карб верно нямах кой знае какви проблеми ама 10 градско на газ ауди с карбуратор не я вярвам тая, това си е лично мое мнение.имай в предвид че никога няма да стане като заводски карб и при положение че си на б4 ще гори много и ще псуваш че не върви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Б4 не знам какъв ще е филма с такова преправяне, но имам опит от Б3 с карб NE за 45 000 км....по едно време действително ми се наложи смяна на тампона , но е нещо лесно и евтино. Колата си е работила равномерно, динамиката е била много добра. Бях страшно доволен. Разход в София никога над 13 на 100 газ. Извънградско 7, ама ако се кара с 80-90 км. Продадох колата на познат, който още я кара две години и половина след мен....и той доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: :hilezh: :hilezh:

Карбуратор 1.8 в София - 10 на 100 газ?

Иска ви се.

Аз пък искам да видя такъв проект-АВК с карбуратор, та да знам дали ще се смея или ще си мълча засрамен в ъгъла. Макар, че се сещам какъв ще е резултата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама аз още от началото на темата не схващам !

Ми да се монтирва едно АБТ, и да се спират драмите !

Е Първосолов вече е втъкнал АБК бутала в АБТ-то, Наско вече е измислил начин за горивото !?

Не че не разбирам колегата пуснал темата - АБК може съвсем успешно да те вкара в лудницата от нищо, но определено слагайки нещо като карбуратор или моно, не вярвам да е вече оригиналните 115 магарета ! Не че повечето дето караме АБК на газ с "плочка" сме нещо повече, но това е тегаво за мотора ! Набира и има повер кат за 115 коня, но определено на бенз или с ГИ има още една идея сила !

В смисъл не очаквай да тръгне повече - евентуално би имал по-малко проблеми с новият вид "захранване" !

Тааа търси си направо АБТ, или дай на някой да се радва на АБК, той да ти дава АБТ-то и така !

После едни бутала и вал от АБК, и се радваш на малко повече повер !

И пак да напомня за горивната помпа, че малко повечко ще дойде налягането :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е та , ако някой дава Убаво АБТ , бартер за АБК да идва да ги трампим :) Аз съм навитак, само ако другата кола е в техническо състояние като моята....демек мноУ добра като за 19 годишна кола :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...