Jump to content

Мнения за А3 1.8 125 к.с.


Recommended Posts

Здравейте колеги :)

Казвам се Мария и ми предстои покупка на описаната в заглавието кола.

Бихте ли дали мнението си за тази модификация, турбото не ме интересува.

Като цяло имам поглед над автомобилите, но по-задълбочени към друга марка.

Та значи интересува ме какви проблеми дава тази модификация, заслужава ли си да я закупя, какво по-специално да огледам ( ако има такова ). Обмислям ГИ след време.

Благодаря предварително ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти кажа че мотора не е проблемен, газифицира се и е със здраво окачване.

Sent from my Nexus S using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пореден път - муден мотор, много гори (градско), малко върви. С турбо поне ще има вървеж. Ако искаш мога да споделя и цифри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върви си мотора той, особено ако е на А3....купето не е тежко. На баща ми Пасат-а е с този мотор и е по-бавен от Б4-ката ми, заради едни 200 кг. отгоре. Пък и колежката надали е рацер-ка :hilezh:

Двигателя е хубав, ослушвай се за колебание в обороти или трудно палене....тогава може да се пипа дросел. Като цяло е добър избор на фона на куция 1.6 и по-скъпия за отглеждане 1.8Т

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите.

По принцип колкото повече инфо получа, толкова по-добре. Кажи цифрите.

Отделно сега се чудя дали има смисъл от комп. диагностика. Какво може да покаже и кой ще е толкова тъп да не скрие ако има дерт. Какво мислите ?

Колебания в оборотите няма - перфектни са, но при палене бендикса мн леко задържа и се чува за около секунда един такъв метален звук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го карах на А3 (лекото купе) и не вървеше :) мислех че само моя е така, но се срещнах с колеги и те се оплакваха от същото. За справка 1.8 го смених с 1.8Т и разликата беше от земята до небето във вървежа, въпреки че конете са само с 25 повече (от 125 на 150 с турбо), съответно данъка не е много различен.

Разход в София: 12-13 на 100 ако карам едва едва. ако взема да настъпвам трябва да купувам бензиностанция.

Дросела е проблемен и скъп - аз имах грижи с него. Иначе не съм имал съществени драми. Не бих си купил този мотор отново и не бих го препоръчал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8T (150 коня) е мотора колежке , не се залъгваи с 1.8 (125 коня) ... просто няма смисъл ! По книга разликата в горене няма , даже на моменти мисля че 1.8Т е по икономичния мотор макар че е с 25 коня отгоре !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:gruebel: наистина е по мудна от А3 1.8 Т 150 к.с. но е доста прилична количка карам такава А3-ка /1.8 - 125 к.с./ от около две години доволен съм не съм правил още нищо по нея освен два маншона едно каре и един тройник/ фланче / и обичайните процедури масло филтри /маслен въздушен като се затопли мисля да сменя и горивния че нещо се повъртах досега но ......../

Ако не си състезателка прилична количка даже си върви доста добре и без да има турбина :)

:gruebel: и както казаха колегите градско 10 -12 л

извън градско може и до 7 - 7.5 да паднеш зависи от десния ти крак :hilezh:

Редактирано от egoisttt3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За закачане на комп. какво ще кажеш. Мен ми се струва, че е за успокоение на купувача по принцип ...

Ако ще купуваш - закачаш и гледаш. Пак няма гаранции, ама иначе е божа работа какво купуваш. Разбира се на първо място е усещането като шофираш - как върви, как вози, как звучи.. всякакви странни звуци и явления са нежелателни и са повод за коментари. После компютърна диагностика, но разбира се след като си покарала малко за да се запишат грешките, който може да са изтрили преди 1 час..

Диагностиката е прилично евтина, аз не бих я прескочил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ей тва се чудя бе хора - какви толкова може да са тия записани грешки като колата се движи и звучи напълно нормално ?!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ей тва се чудя бе хора - какви толкова може да са тия записани грешки като колата се движи и звучи напълно нормално ?!!

Взимай някой разбирач с теб и така.Аз мойта 2-ма с компове бях викнал и 4-ма без ,к'во стана не дойдоха с диагностиката и от опел на ауди :dance: После отивам при познати в сервиз ,те 'а ауди' (все едно ще му сменят всичко :hilezh: ) оставих го за 1-2 дни отивам и казват 'по запазена кола скоро не е идвала'.Така че и до някаде си е късмет.УСПЕХ В ТЪРСЕНЕТО и не избързвай :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип и аз съм на мнението, че какъвто ти е късмета с колите втора употреба ( в някои случаи и за новите е така ).

Но все пак ми се иска леко да съм се застраховала. Макар че първата ми кола я взех без разбирачи и смея да твърдя, че за 3г и половина освен консумативи съм сменила едни предни амортисьори и накладки. Късмет си ми беше тя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си кола без диагностика и ще разбереш. :steinigung: Особено пък от някои Горубленски търгаш...

Айде пак щуротии....аз съм си купувал кола от Горубляне, на баща ми двете коли от там и на приятели още общо 4 коли....как пък една не грохна във времето, а си минаха с обслужване на консумативи....не е май само късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ей тва се чудя бе хора - какви толкова може да са тия записани грешки като колата се движи и звучи напълно нормално ?!!

Представи си, че колата се движи и звучи напълно нормално, не дава грижи, разхода е нормален и т.н.. но все пак има някакви грешки записани, които излизат при диагностика. Караш си я и си свиркаш. Обаче споменаваш, че обмисляш след време да слагаш ГИ за икономия. Какво ще направят газаджиите - ще ти вземат парите, ще ти сложат един ГИ, който ще ти прави проблеми щото не е настроен коректно, и ще си абонат при газаджиите, а те ще те отсвирват с номера "Абе тва е щото имаш там едни грешки и от тях е цялата работа..".

Отделно че ако имаш записани грешки, то колата рядко работи нормално, дори привидно да е ок. Логнати грешки означават проблем с някоя система по колата. Дори към момента тази система да работи нормално, то с времето може да се прецака и да те остави на пътя, или да прецака друга система заради това, че не функционира коректно..

Конкретно на въпроса "какви може да са тея грешки ако колата върви" - има много варианти. Не съм специалист, но представи си грешка "бедна горивна смес" - значи се предполага, че колата върви по-зле отколкото трябва - няма как да го разбереш защото не си я карала, не си свикнала на вървежа и не ти прави впечатление. Представи си грешка "богата горивна смес" - колата върви добре, но разхода е над нормалния. И т.н., примери много.

Айде пак щуротии....аз съм си купувал кола от Горубляне, на баща ми двете коли от там и на приятели още общо 4 коли....как пък една не грохна във времето, а си минаха с обслужване на консумативи....не е май само късмет.

Ако си купуваш стара кола, внос, без история, без да познаваш продавача, без да правиш диагностика, само след "едно кръгче" с нея и си гледал "на око" - работата си е чист късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Boyko, много си прав, схванах ти мисълта.

Офффф от много мислене и чудене взех да се разколебавам. А какъв разход дава на газ някой знае ли?

По принцип идеята ми е за друг тип кола, но тази изглежда добра оферта. Не знам вече ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип разхода на газ трябва да е като този на бензин или с 1 литър повече (това е перфектния разход по книга), самоче конкретно за този мотор ако прегледаш раздела за газови уредби ще видиш колко много теми има, особено сега зимата, че им гори на хората по 15-20 на 100 и търсят какъв е проблема.. а най-често причината е много къс пробег (2-3км от вкъщи до работа..) при -15 градуса т.е. колата не загрява и гори като ламя.

Аз слагах газ на 1.8 турбо, разхода беше 13/100, зимата и повече, но карах и доста на бензин (докато загрее за да мине на газ..) и на бензиностанция сипвах и газ и бензин.. Кяра в газта е ако караш много градско, примерно палиш сутринта загряваш на място и после цял ден бръмчиш в града.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Boyko, много си прав, схванах ти мисълта.

Офффф от много мислене и чудене взех да се разколебавам. А какъв разход дава на газ някой знае ли?

По принцип идеята ми е за друг тип кола, но тази изглежда добра оферта. Не знам вече ...

Сподели тогава каква ти е идеята,дори да не е Ауди.

1.8 мотора е тромав и тарчещ доста за динамичните си характеристики.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами момчета какво да ви кажа - сърцето ми бие италиански :)

Там като е легнало Фиат Пунто МК2 ХГТ, не иска да мърда, но ако помисля по-разумно това Ауди е добро откъм глезотийки - има си 4 дискови спирачки, ABS,климатрониче, 4 въздушни възглавници ... и не на последно място АУДИ е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди е решението! Освен това 1.8 е отличен мотор - много здрав! Карал съм на А4 (почти 4 години), като разход 12-12.5/100 в града, без значение лято или зима. На газ 13+1л бензин (включен климатроник). Да, няма турбо, но НЕ е тромав. Кой немски атмосферен двигател с 1.8 куб е по-пъргав? Опел, БМВ или Мерц? Определено върви по-зле от 1.8Т, но е по-надежден и по-евтин, че и по-лек за газ. Жена ми беше влюбена в тази кола!:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Синът на една приятелка се напати с едно такова ХГТ.

Италианките принципно им е слаба електрониката а на Пунто ХГТ специално има и проблем в компа.

Някакви пътеки ли кво изгаря е ЕКУ - то,мега скъпо е и се чака дълго.И най-важното колата не върви,не става с байпас.

Ако държиш колата да е от Ботуша,погледни италианския Голф/ Алфа 147 / ,сравнително здрава и изчистена от болести модификация,с готин дизайн и добра цена.

А 1.9 гтд със 120 кончета е много пъргава и отзивчива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 1.8 125к.с. Карам я вече 80 000 км. около 75 000 на газ. Разход газ. в София около 11-12 на 100. Сменял съм няколко неща по окачването (Тампони и счупени пружини).Предвиди си около 600 лв за първоначално обслужване. Много съм доволен не бих я продал до сега за 4 години ме е предала само един път да не може да запали ,но не беше карана повече от месец и беше умрял акумулатора (Имам Паджеро за зимата :hilezh: ).Да сравнявам в този клас италианска кола и А3 не бих посмял :rotcol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе като почнете да ги пишете едни чудесии, направо човек да се хване за главата :steinigung: Все едно всеки иска да кара изтребители и по-спокойните мотори не стават за нищо. Карал съм ADR (1.8 125hp) точно на А3 и колата си е достатъчно пъргава, да не е колкото 1.8Т, но не всеки приоритета му е вървежа и като горят почти еднакво 2-та мотора кво? Този без турбото е доста по-надежден и евтин за подръжка. Въпросното А3, което карах е на колежка и е доволна, защото не и създава ядове, пъргавичко е, мотора е надежден нищо не е пипала по него от +1г освен консумативи. Аз след като имам 1.8Т и на мен ми налееше мотора без турбо, но за жена или за нормално спокойно каране си е идеален, просто зависи кой какво търси в една кола... Тромав бил :lol: Мотора в 318 не върви колкото 1.8 на Ауди/VW.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...