Jump to content

ContiPremiumContact 5 или ContiEcoContact 5


Recommended Posts

  • Отговори 59
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

205/55/16-172лв.

Вече мога да ги предложа!

DOT 1412, Made in France.

При интерес само на лични. Тук не отговарям. Гумите са без борд!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Доста хора наслагаха вече, някои дори имат и сериозен километраж с тия гуми.

Ngoro може да изкаже по-обстойно мнение по върпоса за 205/55/16 и ПК5 :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що се прибирам

1842 км София -Загреб-Белград-София

супер контакт с пътя на сухо и жега.

супер спиране. не им трябва подгряване за да спират добре

страхотно странично сцепление, влиза в завоите и не ми подскача или приплъзва гъза защото за жалост колата не е с куатро

въпреки мекия борд не се кламбуца колата странично. Въпреки че и аз ги понапомпах

ауди 80 б4 авант - 2.3 предни 2.5 задни. 4 човека - 7 тъпкани чанти

на връщане днес ме валя порой и припръскване - нямаше проблеми - добре се дъжат на вода и на челен и страничен аквапланинг

макар че само като влизах в "колотраците" от камьонес правех страничен аквапланинг, имаше и участъци доста мокри и челния тествах. колата не мърда и то я газех доста над 80км/ч където и малко вода те отлепя от пътя.

Но не ги напъвах повече на мокро че ни беше сефтето заедно на мокро.

ГраЦко в пепеляка и в София и в Белград (където си е същата кочина като при нас) добре спират.

Понеже преминах от стоманени джанти и дънлоп спорт сп макс 205/хх/15 (не помня средната цифра 55 или 60 беше) на 205/55/16 на контито с хАлумингьеви джанти ми прави впечатление че колата тропка повечко по паветата. Но волана не ми натежа повече при въртене. Е то така или иначе размера 205 не съм го променял и съпротивлението с хАсфалта е едно и също.

Така че за сега съм повече от доволен и от гумата и от цената и от монтажа при Дон Диего

П.С. гумата както винаги си я карах на 170+км/ч от Ниш до Загреб и после наобратно

AAAAAa забравих да добавя гумата е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО БЕЗШУМНА

и то при условие че ПРЕДЛАГА страхотно сцепление

че до сега ако съм искал сцепление и добро спиране винаги е било за сметка на шума и износването.

Ще я видим до края на лятото колко ще се изтърка че имам лоши спомени от дънлопа който за 19к км извънграцко и стана за изхвърляне ...

Редактирано от Ngoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям казаното по-горе. Гумата е много добра , но борда и е мек и ще е по-добре съобразно нашите пътища да се взимат гуми с индекси W,XL

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям казаното по-горе. Гумата е много добра , но борда и е мек и ще е по-добре съобразно нашите пътища да се взимат гуми с индекси W,XL

Колега, много си се размечтал. Това евентуално догодина ще влезе в България.

Както е писал Жорката при скоростен индекс V гумата е достатъчно стабилна на завои. :)

В събота и аз оборудвах един мой близък с 4 гуми и е направо очарован. Колата е Мерцедес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък ми се струва, че не са нищо особено. Дънлопките (fast response) бяха по добри, и за разлика от на горо не ми се износиха толкова бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпек а пързалят ли ти се ? че моите след 1-вата година почнаха да губят всякакъв контакт с пътя, щом от кулата качвайки се на цариграЦко и то с 50км/ч и то на сухо и гъза ми тръгва към бетона :steinigung:

а не е до амортисьори задни щото си работят перфектно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...