brute Публикувано 30 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 30 Април 2012 Купих си точно каквато търсех.Черна,3.0 tdi,2007, пълен S-line,19-ки черни и почти всички екстри,на реални 103 000 км.Имам няколко въпроса: може ли да се сменя от D на S в движение или трябва преди да потеглиш?Как се включват пръскалките за фаровете? Винаги ли трябва преди да включиш на P да си на N и тогава да опънеш ръчната? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrushef Публикувано 30 Април 2012 Доклад Share Публикувано 30 Април 2012 Ето ти едно комби. Мисля е доста по-добре от тия тук. Има си почти всичко. Края на 2007 и оригинални 100к км.http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=195911158Единствено няма круиз контрол, но може да се сложи за 100 лв.Уфф тая не е оферта. Няма xenon.Чак сега я видях.Къде могат да ти сложат круиз контрол за 100 лева? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmetev Публикувано 30 Април 2012 Доклад Share Публикувано 30 Април 2012 Купих си точно каквато търсех.Черна,3.0 tdi,2007, пълен S-line,19-ки черни и почти всички екстри,на реални 103 000 км.Имам няколко въпроса: може ли да се сменя от D на S в движение или трябва преди да потеглиш?Как се включват пръскалките за фаровете? Винаги ли трябва преди да включиш на P да си на N и тогава да опънеш ръчната?Привет,Честито за новата придобивка, пожелавам ти да те вози безаварийно много километри Относно въпросите ти:1. Можеш да смениш D към S в движение. Просто трябав да натиснеш бутона на скоростния лост, за да направиш смяната. В движение можеш да върнеш от S към D без да натискаш бутона на скоростния лост. Идеята е да можеш да тръгнеш бързо и след това да минеш лесно към нормален режим.2. Пръскалките се включват при включени къси светлини когато натиснеш лостчето на чистачките навътре за повече от 2 секунди.3. Не е задължително да си на N преди да включиш на Р, но логично преминаваш през този режим като движиш лоста нагоре.4. При включване на Р, ръчната спирачка се включва автоматично, а докато си на N можеш да я включиш ръчно, но задължително трябва да си натиснал педала на спирачката.Дано да съм ти бил полезен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brute Публикувано 1 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2012 Благодаря! Струва ми се,че ако не пусна ръчно ръчната спирачка и я оставя на P не светва индикатора,че ръчната е пусната.Нали като пусна S не трябва ръчно да сменям скоростите,а идеята на режима е да сменя скоростите на по-високи обороти?Това го питам информативно,колата е достатъчно пъргава и без него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmetev Публикувано 1 Май 2012 Доклад Share Публикувано 1 Май 2012 Както написах по-горе, ръчната се пуска автоматично, но без да светва индикатора, защото включването е по подразбиране.S режима променя настройките на скоростната кутия и е необходимо да достигнеш по-високи обороти, за да превключи на по-висока предавка. Този режим е удобен когато си в колона и искаш да изпреварваш няколко пъти с максимално ускорение (и не само, но при мен това е най-удачното използване). Както при D, така и при S можеш да сменяш скоростите ръчно от волана (ако имаш лопатки) или от скоростния лост - при режим D. Ръчната смяна е удобна, когато искаш да изпревариш kick-down-а, който е малко бавен (реагира за около секунда), а искаш да се подготвиш по-рано. При ръчната смяна на скоростите автомобила остава в режим на ръчна смяна докато не достигнеш обороти, които са в долната или горната част при смяна на предавките (например ако достигнеш 4500 оборота или паднеш под 1500) като след известно каране автоматично преминава към режима, на който си шофирал преди да минеш към ръчна смяна на скоростите. Друг начин да се върнеш в режим D e ако си минал със скоростния лост към ръчна смяна и после върнеш лоста обратно към режим D (това е хоризонталното движение на скоростния лост в режим D). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brute Публикувано 1 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2012 Мерси колега! Отговори на всичките ми въпроси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 1 Май 2012 Доклад Share Публикувано 1 Май 2012 Чуваш ли ги задните апарати да затягат, като включиш на P? При мен не се включва автоматично, но не знам как е при по-новите двигатели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmetev Публикувано 1 Май 2012 Доклад Share Публикувано 1 Май 2012 Не съм се заслушвал, но ще го направя при първа възможност. Това, което усещам е, че когато включа на Р, колата помръдва леко и спира, което сега като се замисля може да е просто включване на скорост, а не на ръчна. При вашите автомобили как е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 1 Май 2012 Доклад Share Публикувано 1 Май 2012 Това е просто обиране на луфта. Няма ръчна спирачка. Трябва да се включи ръчно спирачката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 1 Май 2012 Доклад Share Публикувано 1 Май 2012 Няма автоматично вкл. на ръчната при поставяне на Р!Екстрата за ръчната е освобождаването и, качваш се в автомобила, палиш слагаш колана после даваш на D и при лекото подаване на газ ръчната се самоосвобождава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmetev Публикувано 1 Май 2012 Доклад Share Публикувано 1 Май 2012 А кое блокира колелата при включване на Р, защото аз съм спирал под наклон и при включване на P двигателя работи, но колата стои на едно място? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 1 Май 2012 Доклад Share Публикувано 1 Май 2012 А кое блокира колелата при включване на Р, защото аз съм спирал под наклон и при включване на P двигателя работи, но колата стои на едно място?Ами нали затова имаш P. Кутията си спира колата.М/у другото това с колана и ръчната не е вярно. В смисъл не е необходимо да имаш колан за да освободиш ръчната. Достатъчно е да си натиснал спирачката и ръчната се освобождава и без колана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 1 Май 2012 Доклад Share Публикувано 1 Май 2012 Да Sky, но с малко повечко газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmetev Публикувано 1 Май 2012 Доклад Share Публикувано 1 Май 2012 (Редактирано) Влади, искаш да кажеш, че гумите са блокирани от кутията, но как точно? baba, след като се отблокира ръчната при включване на D, как е била включена (освен ако не е ръчно, което не виждам смисъл да се прави при режим Р)?Добавено: Хм, сега се зачетох малко по чуждите сайтове и схванах за какво иде реч. Май трябваше да прочета повече преди да питам Всъщност при поставяне на Р, скоростната кутия блокира гумите с т.нар. "блокиращ палец", който обаче не е достатъчно силен, за да удържи колата, ако е под наклон. За тази цел се използва ръчната спирачка, чиято употреба е повече от препоръчителна. В този случай вече мога да разбера baba когато говореше за автоматичното освобождаване на ръчната при включване на D.Благодаря ви момчета за разясненията. Редактирано 1 Май 2012 от mmetev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 1 Май 2012 Доклад Share Публикувано 1 Май 2012 (Редактирано) С потеглянето е ясно. Но не може да потеглиш, без да нямаш колан. А ако нямаш колан ръчната може да я освободиш, като натиснеш спирачката и натиснеш бутона. Иначе не става. Редактирано 1 Май 2012 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване